{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  info om kawasaki en6n
  • #1   3. sep 2008 ja den hedder selvfølgelig er6n

• #2   3. sep 2008 Kawasaki har bygget den efter budget, så finishen er slet ikke på det mærket ellers kan præstere. Men det er en MC der byder på meget underholdning, og motoren er rigeligt stærk. Den er meget hurtigt oppe på de 150, og hastigheder derover er ikke så interessante for en naked model.
    Den er meget letkørt, og dermed lærer man også at køre i sving på den. På en snoet vej kan en god fører godt følges med langt større maskiner.

• #3   3. sep 2008 Jeg har selv f-modellen som er den med fuldkåbe og den skiller jeg mig ikke af med foreløbig!

Du får meget mc for få penge. Den kører rigtig godt og der er en dejlig balance i maskinen. Det er også muligt at få en del sjov på de snoede veje, jeg bliver stadig overrasket over hvor nem den er at smide rundt. Kan man nøjes med de hk den har, så kan jeg ikke komme på en grund til ikke at købe den. Og den kan sagtens følge med på motorvejen, jeg synes den trækker fint hele vejen op gennem gearerne.

• #5   3. sep 2008 Du skal også huske inden du smider 60k for en 2 år gammel maskine at ER-6n bliver solgt for 70k i butikkerne... så 10k i værditab på noget helt nyt er jo ikke det vilde... så tag og køb en sprit ny... så er der oven i købet 0 km på tælleren og 2 års garanti...

/bm

• #6   3. sep 2008 ok troedee de kostede 80000. kan de også bære en og jeg mener så sdet ikke ligner en puck maxi stor mand på 187 og 100+ kg

• #7   4. sep 2008 Listeprisen er også 79.995... men de sælger den for 70.000 for at komme af med de sidste... de har taget så mange hjem at de dumper prisen på dem... MC salget er jo faldet helt vildt i DK...

Jeg går bare og venter på at folk brænder inde med deres dyrt indkøbte sportscykler, sådan at jeg kan få sådan en for en slik, fordi folk ikke bruger dem...

/bm

• #8   4. sep 2008 - michael B
    ER6 er en rigtigt fin maskine. Den er let, har sjove køreegenskaber og en rigtig god motor. Imo er den en bedre maskine end Suzuki SV650 (den direkte konkurrent) pånær motoren, hvor SV'erens lige er smule bedre.

- Boris M
    Salget er ikke faldet helt vildt. Der er nogle, der har solgt lidt færre cykler ift. sidste år, men Kawasaki har solgt væsentligt flere og er i år det næstmest sælgende mærke i Danmark:
    http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=51219

• #10   4. sep 2008 Jeg kører selv på en ER-6n og er enig i at motoren er god.
    Komforten fejler heller ikke noget, og du kan sagtens køre lange ture på den, så længe det ikke er med 150+ km/t

Det eneste jeg lige kan sætte fingre på er at lakeringen af stellet er elendig og fælgene er pga egernes form en pine at få helt rene.

• #11   4. sep 2008 Michael B..

Hvis ER-6 havde 15 Hk mere havde jeg valgt den frem fro Z 750..

For ER-6 køre saft susende godt og den trækker rigtig godt og nemmere at skyde afsted fra krydset end z 750 pga. lavere vægt og V2 / moment

• #14   4. sep 2008 Okay så.. ER-6 trækker som en V2 :o)

• #15   4. sep 2008 Har kørt på jyllandsringens ER-6'ere og skiftede efter noget tid til en anden model jeg ikke lige kan huske. Det medførte at jeg var nært kørt af banen, fordi den var noget sværere at få rundt i svinget...

Mht. til prisen koster en fuldkåbe ER6 ikke 104.000kr ?

• #16   4. sep 2008 tak for alle in put det er som altid en fornøjelse at blive klogere herinde har lige undersøgt at man kan få en spritny er6n for 70000 men så kan man jo ikke give 65 eller 68 kg for en brugt på trods af ekstraudstyr.

• #17   4. sep 2008 Hvor kan man få en sprit ny til 70.000 kr... Kan ikke finde nogle nye til den pris???

Men ER-6 er helt sikkert en kanon maskine, har prøvet en og det var en fornøjelse smiley

Nu låner jeg lige din tråd et øjeblik, håber ikke det gør noget... smiley

Men hvordan er en ER-6 i forhold til en Suzuki GSR 600, den kan jo efterhånden også fåes temmelig billig, tænker rent kvalitets mæssig...???

• #19   4. sep 2008 Tak for info Don T, har også lige lavet en tråd selv, så jeg ikke er en snylter her smiley

• #20   4. sep 2008 her....
    (link fjernet)

• #21   4. sep 2008 koster de så 80.000 kr, tror det er prisen, men hulme også billigt,,,

• #22   4. sep 2008 der er flere steder overvejer selv at købe en ny til 7o kg gert du er velkommen til at bruge tråden

• #23   4. sep 2008 Det er godt nok billigt for en ny hvis prisen er 70.000 kr, men har ledt og ledt nu, og kan ikke finde nolge nye til den pris... Kun til 79.995 kr...

Men har set flere brugte til lidt over 60.000 kr, og så for et stykke tid siden også en til 59.995 kr... Det er sgu okay priser, men også realistisk når mc'en kun har kostet 79.995 kr fra ny, som også er en god og billig pris smiley

Jeg har lige haft en Bandit 650 AK8 fra ny, det var en god oplevelse, men jeg køber nok aldrig ny igen, da jeg ikke gider det første ( og største ) værditab, jeg køber nok en nyere brugt ER-6 hvor der allerede er Hugger og anden potte på, og evt. lidt ekstra udstyr.
    Selvfølgelig skal den være have service bogen med, og alle service skal være overholdt, og så burde der ikke være nogen ko på isen... smiley

Kommentér på:
info om kawasaki en6n

Annonce