{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Bakkelukning? {{forumTopicSubject}}

Jeg er nykommen MC'ist her i sommers.. Og nu har jeg læst så mange tråde osv omkring den bakkelukning.. Om folk der kommer langvejs fra osv..
Hvad er det lige der foregår derovre?
Hvornår er det, og hvor henne?
Overvejer nu selv at dukke op, for at opleve det.. Lyder som noget enhver MC'ist skal smiley
Men har bare ingen ide om hvad, hvor og hvornår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bakkelukning?
  • #1   29. aug 2008 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=93184 <-- Tjek den.

Det der helt konkret foregår, så vidt jeg kan læse, er at folk mødes på nørrebro kl. 17.00 og kører kl.19.00 mod dyrehavsbakken. Mere ved jeg så ikke da jeg ikke har været med endnu, men også overvejer at trille derover..

• #2   30. aug 2008 se denne vidio.....

den kan give lidt stemmning fornemmelse . .

vi ses derinde . . : )

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=578

• #3   30. aug 2008 Det er helt klart noget der er værd at opleve.

Nørrebrogade bliver spærret for al gennemkørsel af biler og busser kl. 17:00. Så begynder mc'erne at komme én masse, hvor hele gaden bliver fyldt, samt diverse sideveje bliver også taget i brug. Kl. 19:00 stater kolonnen mod bakken med politieskorte hele vejen. Og vi standser ikke igen før vi når bakken. Politiet lukker samtlige lyskryds af, så vi uhindret kan køre. Langs hele ruten står der folk og kigger - især hvis vejret er godt er det en stor oplevelse.

Til lukningen af bakken dukker der et sted mellem 7-10000 mc'er op, så det er noget af et mylder. Og der er en dejlig stemning. Og så jeg vil helt klart anbefale at du prøver det.

• #4   30. aug 2008 Fuldstændig som Lotte Kampmann O siger + det er jo DK største og floteste mc udstilling, så derfor kommer mange i god tid. HA og Bandidos har ders " egne" faste steder at stå. Hvis du kommer tidligt kan du se alle dem der står lavest i herakiet, stå og jage mc væk fra området. Når klokken så bliver ca 18.30, så kommer dem der synes de er noget kørene fra sidegaderne på deres ombyggede harley´er, og placerer sig på det " afspærrede " område. Det cirkus skal du opleve. + en masse spændende, flotte og fantastiske mc´er. Indkørsel til Nørrebrogade sker fra Jagtvej og så op af Nørrebrogade,

• #5   30. aug 2008 Jeg vil da komme med en enkelt rettelse OG tilføjelse.
    Godt nok spærre politiet af, men at køre uhindret ved jeg nu ikke. Der er så mange MC´er at det er stop´n´go det meste af vejen så hvis du ikke er trænet i koblingshånden kan du se frem til øm arm.
    Dertil skal det siges at det er en fed oplevelse, specielt første gang, og anden...og tredje...... ;o)

SørenG

• #6   30. aug 2008 Man skal abre ikke holde for langt tilbage i feltet. Så plejer det ike at være så galt =)

• #7   30. aug 2008 Det afvikles som regel ganske fint, men kører du som ny med, så vær opmærksom på, at der er rigtig mange cykler rigtig tæt på, så vær vågen:-)

Kommentér på:
Bakkelukning?

Annonce