{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Anders L
Anders L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

Honda CBR600 vs. Suzuki SV650 {{forumTopicSubject}}

Hej MCgalleri.

Jeg går og kigger på en motorcykel, og jeg er nu fundet frem til to, men jeg er meget i tvivl om hvilken af de to jeg skal købe.

Det bliver min første motorcykel, så de skal begge droslet.
Jeg er 187, så det må heller ikke være alt for lille.

Honda'en vil henholdvis være en f,f2 eller en f3.
Suzukien vil være af årgang 02, eller deromkring..

Umiddelbart hælder jeg mest til Honda'en, da jeg elsker lyden. Men den køre ikke helt så langt på literen, og er en lidt ældre maskine..

Nogle der kan hjælpe mig lidt på vej? Hvis nogle har forslag til en anden cykel, så er i velkomne. Jeg har kigget forumet igennem, men de søger ikke det samme som jeg smiley

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR600 vs. Suzuki SV650
  • #1   16. aug 2008 Jeg tror nu nok SV'eren lydder bedst hvis den ikke lige har den orginaler udstødning. Jeg har ikke prøvet at køre nogle af dem, men jeg ville tage SV'eren da den er noget nyere!

• #2   16. aug 2008 hmm.. det er jo meget svært... nu kører jeg jo selv på honda og jeg er super glad for den...

men det er jo 2 vidt forskellige makiner du har valgt... de har hver deres fordele..

1. prisen
    2. træker vit forskelligt.
    3. ja prisen. da SV'eren er meget nyere.

min cbr kører ca 18 - 22km/l kommer an på hvor meget man vrider i øret..

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    feb 2008

#3   16. aug 2008 Niels

Det er jo så en smagssag smiley Men jeg kan godt lide lyden af mange omdrejninger, lidt ala formel 1.

Morten

Jeg er godt klar over, at de er meget forskellige. Det er også derfor, at jeg er i tvivl. Men det er et spørgsmål og jeg skal vælge med hjernen eller hjertet.

• #4   16. aug 2008 -Torben T
    Jeg vil nu ikke sige, at CBR er mest sporty - siddestilling er i hvert fald mere behagelig på de ældre CBR'er end SV'eren.
    Men ellers giver jeg dig helt ret.

• #5   16. aug 2008 En anden vigtig ting - forsikring!
    SVen = Utrolig billig at forsikre 5-8000kr
    Hondaen = 20.000kr+

Hvis vi kun snakker ansvar så er det selvfølgelig ligemeget.

• #6   16. aug 2008 Anders, prøv en af hver og bestem dig derefter !

Jeg vil hellere have en lidt ældre honda, en en nyere rasle cykel smiley

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    feb 2008

#7   16. aug 2008 Tak for svarene, selvom i bestemt ikke gør det nemmere smiley Der er så mange forskellige sider af det.

Jeg har overvejet en "mini"-ninja, men jeg er bange for, at der ikke er nok træk i den, og at lyden er lidt fesen.

• #8   16. aug 2008 Prøv dem...!!!!!!
    Jeg valgte mc ud fra, hvilken model jeg sad bedst på.
    Nu er det jo heller ikke helt lige meget - da jeg kun er 156 cm... lav....

Tulle

• #9   17. aug 2008 Jeg ville vælge en SV'er... Jeg er 1.87 og har kørt på en kammerats SV'er, og det var sgu en positiv oplevelse... Super fed maskine, eneste minus ved den for mig er, at der simpelthen er så MANGE der ejer en SV'er at man skulle tro at det var løgn... Men det siger jo også bare noget om at folk er glade for den og at det er en god maskine... Men igen, CBR 600 er der jo også rigtig mange af smiley

Men SV'eren er helt klart billigere i forsikring, og så får man en nyere maskine!!

Kommentér på:
Honda CBR600 vs. Suzuki SV650

Annonce