1.375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hvad ville i vælge. hvad ville i vælge.

Har været ude at prøve en del motorcykler nu, og er kommet frem til at valget står mellem en CBR 600 f2
eller en Gxsr 600 fra 97/98, men så er jeg også en del i tvivl, hælder måske mest til suzukien da den jo her lidt flere heste at lege med og man får lidt nyere cykel for pengene.
Men på den anden side så har jeg altid kun hørt godt om hondaen, og ved at det stort set altid holder.
Hvor jeg ikke rigtig kender så meget til suzukien.

Så kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad i ville vælge hvis det var jer, og begrund gerne jeres svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad ville i vælge.
  • #2   15. aug 2008 Jeg har lige købt en Gsxr 600 fra 97. det fandme en god cykel.

• #3   15. aug 2008 Peter R... hvad måtte du give for den?

• #4   15. aug 2008 Hvis du godt vil have en racepræget kværn vil jeg afgjort foreslå Gixxeren har selv kørt lige den model i en del år været super glad for den. Perfekt til hurtige svingture og trackdays. Langture og ferie sydpå... Argh.. nej..

Er du mere til langture vil jeg nok gå efter Hondaen da den er lidt mere venlig at sidde på for både dig og trunten bagpå.

Jimbo

• #5   15. aug 2008 Jeg køre selv cbr F2 og har prøvet at køre en del på gsxr 600 97´!!
    Hvis du går efter mindst kørekomfort/siddekomfort tar du sutzukien, men ja flere hk en cbrén!
    Synes ikke man sidder så ekstremt på cbrérn, så mit eget valg stod mellem cbr 600 f2 el. suzuki rf 600, jeg ville ikke købe gixxern pga. jeg synes kun den egner sig til hurtigere kørsel, bykørsel er ikke sjovt pga vægten på dine håndflader, det bliver først rigtig godt v. 80 eller over! Men udover det, hvis man skal race max, så er det en fornøjelig cykel og kvaliteten virkede okay!
    Det er så alt efter hva du vil med den!
    Men Ja, meninger er forskellige, så her fik du min!

• #6   15. aug 2008 Begge cykler er der plusser og minuser ved..

Vælg med hjertet for der er ingen af de to der er noget være "LORT"

GO weekend

Basse

• #7   15. aug 2008 CBR F1/2/3 er en tudsegammel konstruktion iforhold til GSX-R fra 97/98 meget mere letkørt og styrevillig cykel. CBR har stålstel GSXR har alu, hvis jeg skulle vælge ud fra specs. og køreegenskaber ville det klart blive gixxeren.

Eneste der taler for CBR er at den er pænere at se på, bryder mig ikke så meget om GSXR 96-99

• #8   15. aug 2008 hej tommy, jeg har en kammerat som har denne cykel til salg, du er velkommen til at sende en sms på 22 17 05 88 da jeg står for salget da han er flyttet til norge, det er en kanon velholdt mc med mange dyre dele. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14277 mvh Morten vestergaard.

• #9   15. aug 2008 Jeg gav 70000 for den. Den har kørt 19xxx og står som ny

• #10   15. aug 2008 Jeg vil godt bytte min CBR600 f2 til en Gixxer600 hvis der er nogen friske!!!

• #11   15. aug 2008 En F2'er er heller ikke nem at komme af med senere. Der er rigtig mange af dem, og de er forholdsvis for dyre efter min mening

• #12   15. aug 2008 de er ikke rigtigt sammenlignelige. men ja hvad kan man sige, hvis du vil være ekstrem så vælg den ekstreme, hvis du vil være fornuftig så vælg den fornuftige smiley

jeg selv havde hoppet direkte på den ekstreme smiley

• #13   15. aug 2008 Peter R... det skulle vel ikke være den som stod oppe ved MC-importen, den kørte rigtig godt

• #14   17. aug 2008 Crashtest Tommy

Jo det er den fra MC-importen, og ja den kører pisse godt

Kommentér på:
hvad ville i vælge.

Annonce