964 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

ER-6 med anden forlygte?? ER-6 med anden forlygte??

Hejsa

Jeg overvejer at investere i en ER-6n som min næste maskine, men kunne evt. godt tænke mig at montere en MT-03 forlygte på den, da jeg synes at det ser federe ud... men alle de bikes jeg har set hvor det er blevet gjordt, da har de rykket instrumenteringen tilbage på tanken ved hjælp af et LSL beslag...

Mit spørgsmål er nu, om det virkelig er nødvendigt at rykke instrumenteringen tilbage når der bliver monteret en anden forlygte, da jeg synes at det ser helt forkert ud at det sidder så langt tilbage på tanken????

Håber at der er nogen der kender til det...!!!

Biken ser sådan ud med en anden forlygte, og her er der også vist med det der LSL beslag, super fed stil, vil bare helst selv undgå at rykke instrumenteringen tilbage :

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21876

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ER-6 med anden forlygte??
  • #1   13. aug 2008 Det burde vel også kunne monteres på/ved styret. Men om der findes nogle købe beslag til det eller om man selv skal have lavet et, ned jeg ikke.
    Jeg ville integrere det i styrholderne hvis det var mig.

• #2   13. aug 2008 Måske du kunne gøre noget i retningen af hvad ham her har gjort ved sin totalt lækre SV......

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17269&ipc=64152

• #3   13. aug 2008 Hej gert..
    vil gi dig ret lygten er fed men at rykke instrumentringen tilbage på tanken ser ikke så godt du.
    en er6 bliver du glad for er super glad for min.

• butch j
    butch j Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 25
    #5   13. aug 2008 Jeg har selv tænkt på det samme. måske clip-on styr og sætte instrumentingen direkte på gaffelbroen.
    jeg tror det ville være den "rigtige løsning".
    Fordi når man har fart på og sidder i skovskider stillingen er det lidt svært og se hvor meget man kører.. = )

• #6   13. aug 2008 Kan se på Butch' ER6'er, at huset bare bliver holdt med de to bolte. Så burde der ikke vare mange problemer i at lave et beslag så man kan sætte det på styrholderne.

• #7   13. aug 2008 Jeg må jo se om jeg kan få googlet frem til nogle løsninger, men ellers må jeg jo snakke med min mekaniker, og se om vi ikke kan finde på noget så den kan monteres omkring styret..... og som ser godt ud smiley

Jeg vil så også få lakeret lygtehuset fra MT-03'eren i samme farve som mc'en vil få, dvs. enten metallic sort eller orange, da det nok mest er de farver jeg går efter.... tror det vil se bedre ud, end den standard mat sorte farve som lygtehuset har fra fødsel, tror i ikke det... Har ihvertfald ikke set at andre har fået den lakeret, så under alle omstændigheder gør det den mere speciel smiley

• #8   13. aug 2008 C J Kolding : Super link smiley
    Er godt nok ikke vild med de dobbelte lygter, men løsningen med instrumenteringen er perfekt... Det er sådan det bliver, eller noget i den stil smiley

Kristina : Ja, håber også at jeg bliver glad for den... Men køber ikke før tidligst til næste sæson... Så behøver jeg heller ikke at bøvle med vinteropbevaring, og kan samtidig spare flere penge op... Da jeg ikke gider mere lån smiley

Jeg har lavet en aftale med min kammerat, som også er autoriseret Suzuki og Kawasaki forhandler... at jeg kan komme ned i butikken engang når vejret er godt, og så får jeg en prøvetur på en sølvgrå ER-6n de har stående, med den fedeste dobbelte Laser udstødning.... Og så kan jeg se om det er en maskine for mig, men indtil videre har jeg hørt den og siddet på den, og det har været en positiv oplevelse smiley

Da jeg købte min Bandit, købte jeg den uden at have prøvet den først... Og selvom det er en super dejlig maskine som har et virkelig flot design, så fandt jeg hurtig ud af, at den er for tung for min smag og så er den jo bygget til de længere ture, og ikke så meget til byen og de mindre veje,... og jeg vil bare have en let og sjov maskine, som jeg også engang imellem kan tage en længere tur på uden at det er ubehagelig... men som primært ikke skal være en touring cykel.... Og da virker ER-6 som sagen !!

Og så kan jeg godt lide den fighter stil som ER-6n har smiley

• #9   13. aug 2008 Samme gut på samme forum; men med en mindre dobbeltlygte:
    http://www.ninja650.com/phpbb/viewtopic.php?t=7598
    (han har forøvrigt netop i dag lagt cyklen ind i et autoværn i Skotland... :o( )

--
    '07 ER6n

• #10   14. aug 2008 når det kommer til dobbeltforlygter er det virkeligt "jo større desto bedre" i min verden.. det ser 10 gange bedre ud med de store chrome bug-eyes

• #11   14. aug 2008 Simon K : Ved du hvordan han har fastgjordt instrumenteringen, hænger det sammen med lygten, eller er det sat fast ved styrret???

• #12   14. aug 2008 Det er ikke så galt. Tjek evt. min street triple. Den er også lavet om. Det er bare om at få nogle gode ide'er og som at få dem lavet.

Kommentér på:
ER-6 med anden forlygte??

Annonce