ER-6 med anden forlygte?? ER-6 med anden forlygte??
Hejsa
Jeg overvejer at investere i en ER-6n som min næste maskine, men kunne evt. godt tænke mig at montere en MT-03 forlygte på den, da jeg synes at det ser federe ud... men alle de bikes jeg har set hvor det er blevet gjordt, da har de rykket instrumenteringen tilbage på tanken ved hjælp af et LSL beslag...
Mit spørgsmål er nu, om det virkelig er nødvendigt at rykke instrumenteringen tilbage når der bliver monteret en anden forlygte, da jeg synes at det ser helt forkert ud at det sidder så langt tilbage på tanken????
Håber at der er nogen der kender til det...!!!
Biken ser sådan ud med en anden forlygte, og her er der også vist med det der LSL beslag, super fed stil, vil bare helst selv undgå at rykke instrumenteringen tilbage :
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21876
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Jeg ville integrere det i styrholderne hvis det var mig.
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 1.000
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17269&ipc=64152
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 30
vil gi dig ret lygten er fed men at rykke instrumentringen tilbage på tanken ser ikke så godt du.
en er6 bliver du glad for er super glad for min.
aug 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 25
jeg tror det ville være den "rigtige løsning".
Fordi når man har fart på og sidder i skovskider stillingen er det lidt svært og se hvor meget man kører.. = )
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.376
Jeg vil så også få lakeret lygtehuset fra MT-03'eren i samme farve som mc'en vil få, dvs. enten metallic sort eller orange, da det nok mest er de farver jeg går efter.... tror det vil se bedre ud, end den standard mat sorte farve som lygtehuset har fra fødsel, tror i ikke det... Har ihvertfald ikke set at andre har fået den lakeret, så under alle omstændigheder gør det den mere speciel
nov 2006
Er godt nok ikke vild med de dobbelte lygter, men løsningen med instrumenteringen er perfekt... Det er sådan det bliver, eller noget i den stil
Kristina : Ja, håber også at jeg bliver glad for den... Men køber ikke før tidligst til næste sæson... Så behøver jeg heller ikke at bøvle med vinteropbevaring, og kan samtidig spare flere penge op... Da jeg ikke gider mere lån
Jeg har lavet en aftale med min kammerat, som også er autoriseret Suzuki og Kawasaki forhandler... at jeg kan komme ned i butikken engang når vejret er godt, og så får jeg en prøvetur på en sølvgrå ER-6n de har stående, med den fedeste dobbelte Laser udstødning.... Og så kan jeg se om det er en maskine for mig, men indtil videre har jeg hørt den og siddet på den, og det har været en positiv oplevelse
Da jeg købte min Bandit, købte jeg den uden at have prøvet den først... Og selvom det er en super dejlig maskine som har et virkelig flot design, så fandt jeg hurtig ud af, at den er for tung for min smag og så er den jo bygget til de længere ture, og ikke så meget til byen og de mindre veje,... og jeg vil bare have en let og sjov maskine, som jeg også engang imellem kan tage en længere tur på uden at det er ubehagelig... men som primært ikke skal være en touring cykel.... Og da virker ER-6 som sagen !!
Og så kan jeg godt lide den fighter stil som ER-6n har
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 377
http://www.ninja650.com/phpbb/viewtopic.php?t=7598
(han har forøvrigt netop i dag lagt cyklen ind i et autoværn i Skotland... :o( )
--
'07 ER6n
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
nov 2006
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 322
ER-6 med anden forlygte??