{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia RSV Mille.
  • #1   11. aug 2008 Ole K - Den er ikke mindre end en skøn / hurtig / flot maskine / med et solidt bundtræk ( har fået lov at prøve mandens)

  • #2   11. aug 2008 den plus er ligeledes dens minus . V2 liter maskine .
    den er en satan men når man får den under huden er den skøn .

    den har en 60graders V2 som gør at vibrationer ikke er SÅ slemme men regn med den vibrere en del . det gør v2 .

    lave omdr er skønt . men også farligt . uden du ved det tøffer du afsted med 160-170 kmt . uden du ligger mærke til det .



  • #4   11. aug 2008 Don T - Sikke da noget sludder ;0/ - Her har der ALDRIG været nogle problemer, og den bare kør og kør på 7 år ;0))

  • #5   11. aug 2008 Har en kammerat der havde en.... Fed cykel hvis man kan lide dens måde at køre på... Lidt i tråd med hva præsi skriver.. Den er lidt af et bæst hvis man ikk lige er gearet til den.

    Men leveringstider på reservedele er et sandt helvede... Det kan tage måneder.... Så for alt i verden lad være med at læg den ned..

    Jimbo


  • #6   11. aug 2008 Spørg Allan her. Han har 2 stk. og er OVENUD tilfreds.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1865



  • #7   11. aug 2008 Det er vist en gammel skrøne, det med lev. på reservedele.
    det er rigtigt at på et tidspunkt, var det slemt. men så fik de en økonomisk indsprøjtning. Jeg havde ikke problemer med min, og om ikke andet er der et firma i tyskland Kaemna som er specialister i aprilia og ducati. et komplet kædekit derfra, tog 3 dage fra bestilling til lev. Var meget glad for min, men havde jo også Busaén. som jeg har ofret mange penge på efterhånden, så det blev den jeg beholdte.
    Hvis der ellers er fuld servicebog osv. Ville jeg ikke være bange, for at bytte til en. men det er jo så også bare, hvis det var mig.
    Så holder med Helle her... Og jeg har selv haft en, og ikke bare hørt fra en kammerat,ven,nabo,svoger,søster osv.


  • #8   11. aug 2008 Dejlig maskine, og alle fordommene holder altså ikke. Min havde nogen start vanskeligheder da den blev leveret med revnet top ... ellers absolut ingen problemer.

  • #9   11. aug 2008 Hej Ole og alle i andre kloge hoveder.
    Jeg er selv en lykkelig ejer af en mille. Godt nok en Factory, men er ikke sikker på hvilken model du taler om. Min har haft 2 problemer. Det ene noget mere alvorligt end det andet for der tabte den olie trykket og resulterede i 1 stk smadret motor!! Motoren havde kørt 15000km og kom direkte fra service. Ingen jeg har talt med kan forstå hvordan det kan ske og tror selv på den har haft en svaghed. Problem nr. 2 er pakdåserne i forgaflen er gået nu 2 gange. Men det ikke den store udgift af få den skiftet hvis ikke du selv kan;) Det var så de dårlige ting og ting som bestemt blir opvejet af alle de gode oplevelser du kan få på sådan en cykel. Den kører, bremser og styrer som ingen anden cykel jeg har ejet eller prøvet. Hvis du sammenligner hestekræfter med andre 1000 kubiker på papiret blir du nok skuffet. Men på landevejen blir du bestemt ikke skuffet!! Den har et vildt fedt træk og trækker bla. fra min kammerats R1 fra 02 som burde ha nogle flere hk. Momentet på sådan en v2 kan man meget let blive afhængig af og tror jeg får svært ved at blive helt tilfreds med en alm. række 4. Mht. Kvaliteten i forhold til Japaner er jeg dybt uenig. Faktisk er min mening det modsatte og syns Aprilia er kvalitet hele vejen igennem med nogle langt pænere/federe detaljer end de fleste japsere!
    Mit råd - Køb Cyklen og få en fed oplevelse!











  • #10   11. aug 2008 Jeg har kun været tilfreds med min.
    Man skal lige ”trille” et par km på den for at lære den at kende, men sådan er det jo med de fleste. Ang. reservedelslevering, så har jeg ikke haft skader eller andet der kraver dele, så dette kan jeg ikke svare på. Det eneste minus jeg kan komme efter, er vindmodstanden ved kåbeglasset, men dette kan løses ved et andet glas.


  • #11   11. aug 2008 Mange tak for alle svarene, det hjalp jo lidt. Så hvis jeg kan lave en handel med hans Mille og hans peugeot. Ja så ryger bimmeren sgu. Men så er problemet bar at man står med 2 cykler. Men den må man jo tage derfra :-))

  • #12   11. aug 2008 Suveren maskine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #13   11. aug 2008 yes sire. Fed maskine, men der er jo forskellige årgange. Jeg er fuldt ud tilfreds med min efter den blev gearet ned og påsat en powercommander. Udover den lækre motor er køreregenskaberne også til UG. Det er jo ikke for sjov den har været i finalen i masterbike 3 år i streg og vandt i 2006.

  • #14   11. aug 2008 Stephan: Skal vi så ikke se din fine mille?

  • #15   11. aug 2008 Stephan: Har du nu købt cykel ved Bent igen... hahahahahaha... Nej undskyld, kunne ikke lade være. Tillykke med din og Bent´s nye cykel. hi hi hi Bent: Pay up sucker, det er så lavt det du laver. Hvad med at lave en bod til fyns og mosten, så kommer vi gerne og besøger den......:-(

  • #16   11. aug 2008 Ah hva for noget, sku da vel ikke på din nye mille vel...? Hjemmebesøg er da ikke dårligt, hvis hun ser godt ud. Tæskehold tsk tsk tsk. det går jo bare hen og giver bagslag for ham, prøv du at smid en besked herinde. Hvis manden er så snotdum, at gøre alvor af det. Og så se om han har et hus,butik osv bagefter.

  • #17   11. aug 2008 @ Joen:

    Husker du at smøre med silicone fedt mellem de to pakdåser??

    Det skal man på de Öhlin. Pakdåserne trykker minimalt på benene for at de kan fjedre så uhindret som muligt. Hvis der såkommer en lille læk,er det faktisk olien selvder "lader døren stå åben" hvis der er syrefri fedt imellem lukker det denne læk.

    Skiftede selvmine efter 1½ år,og var også skuffet. Såmødte jeg Rene Prang som fortalte mig om dette, og nu har de kørt siden..!

    En Mille skal du ikke være bange for, motoren er en østrisk Rotax,og den er stort set skud sikker. Har hørt omflere derhar kørt over 80.000 uden problemer.


  • #18   11. aug 2008 @ Don T:

    Det du kommer med holder ikke!!!


  • #19   12. aug 2008 Hej og tak til alle for den gode respons. Glemte nok lige at fortælle at det er årg 2001, km 35000. Men den står rigtig pæn.

  • #20   12. aug 2008 Jeg har en 2001 og en 2002 begge R modeller. 2002 modellen har jeg haft fra ny og der er ikke en af dem der har slået en forkert prut mens jeg har haft dem. 2001 modellen kørte jeg baneræs på og jeg må sige at selvom den er stor og ikke har så mange Hk så kan den sgu godt komme rundt på en bane.. Godt nok kører jeg ikke så hurtigt men den kørte sgu hurtigt nok til mig. Fin fin maskine og dejlig driftsikker...

    Kan kun anbefales.


  • #21   12. aug 2008 Ved at bytte med en bmw e39

Kommentér på:
Aprilia RSV Mille.

Annonce