{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia RSV Mille
  • #1   21. mar 2007 Det er ikke lige hvad jeg vil kalde en god begynder cykel.
    Den vil meget gerne gå på bag hjul, den er temlig hidsig, og har en kort aksel afstand.
    Kræver nok lidt efaring at styre.
    Men lidt op til dig selv self.
    Hvad kan du ellers lide - hvad er buget? Husk udstyr mellem 6 - 20 K oveni.

• #2   21. mar 2007 feee cykel, men som torben siger så er det en nødvendighed at have kontakt mellem hovedet og højre hånd, især hvis du ikke har haft mc før

• #3   21. mar 2007 Det er første mc, mit budget ligger på ca kr. 100.000

Har købt alt udstyret bukser, jakke, støvler, handsker, hjelm, rygbeskytter. osv...

Har også set lidt på gsxr750 og en R6 (men der kører bare SÅ mange af dem)

• #4   21. mar 2007 Da jeg kan se du er 29 år, er der ret gode chancer for at DU er den bedst egnede til at vide hvad du vil have...
    Hvis du spørger af mere tekniske årsager mht, kvalitet, driftsikkerhed o. lign, så er det min opfattelse at sådan en Mille ikke er det værste man kan få op under neglene. De er da så småt begyndt at bytte tommestokken og kridtsnor ud med skydelære og mikrometermål nede i støvlelandet... ha ha

• #5   21. mar 2007 Gsxr750 og R6éren er noget anderledes end en Mille .. da millen er en V2ér .. og der er STOR forskel på at kører R4 og V2 .. jeg ville prøve dem først og se hvad du kan lide, havde selv kig på en Mille (nåede desværre aldrig at prøve den) men har senere hen prøvet en anden V2ér og det er ikke mig.

Så ud og prøv og se hvad der er <b>DIG</b>

• #6   21. mar 2007 rigtig lækker mc. Styrer helt fantastik! Men ulempen er at man ikke mærker farten før man kører stærkt! Netop fordi den ligger så eminent godt på vejen.

Det er en v2´er. Men den skal alligevel op i en 3000 rpm inden den trækker jævnt.
    Svinghjulet er simpelthen for let. Der er min TL noget nemmere i byen, da den køre 20km/t i 3. gear uden problemer. Det ville millen ikke. Men man kan så diskutere om det er godt eller skidt. Det er nok mest en smagssag smiley

• #7   21. mar 2007 Mht at køre r4 og v2.

Man skal have mindst 500km og masser af forskellig kørsel før man kan afgære hvad man er til smiley Kan huske da jeg gik fra r4 til V2. Damn, det tog 800km før jeg fandt ud af at jeg aldrig mere skulle køre r4 smiley SÅ ja der er stor forskel og det er igen et spørgsmål om smag og behag smiley

jeg er personlig vild med at en v2´er har moment og ikke skal have rpm for at flytte sig! Det er optimalt fx i byen, men også på landevejene, får sammenlignet md fx en 600 racer, aja så er man fri for at skite til et gear så den komme rop nær det røde felt så man har heste til rådighed :).

• #8   21. mar 2007 Hvad med noget Kawasaki ZX6R, ZX7R eller ZX9R?

• #9   21. mar 2007 En Mille er en rigtig dejlig maskine *S* ......... Min er jo en Mille uden alt det absolut unødvendige plastic *GG*

• #11   21. mar 2007 Hej Peter F
    Ja har du set dig varm på en Mille. Så er det bare ud og prøve den... Det er en dejlig Maskine. jeg har kørt 30000 km på min og det har bare været fedt.. Der kan være lidt problemer med reservedele men det er mere hvor heldig/uheldig du er.. Prøv ellers Per fra Brande han har også lige købt en Mille som begynder cykel..
    Mvh.

• #12   21. mar 2007 OK tak for jeres svar, så blev jeg da lidt klogere... tror jeg nok smiley

Jeg skal ellers love for at man får hurtigt svar herinde.. TAK!!

• #13   21. mar 2007 Aprilia Mille er topkvalitet og en rigtig dejlig og driftsikker cykel.
    Jeg var utrolig glad for min Falco, som ikke er så forskellig fra Millen.
    Må dog indrømme at min nye R4 er meget lettere at køre/handle især i de lave gear og ved lave hastigheder, rundkørsler osv. Rotax motoren kan være lidt brutal på gassen (on off).
    Held og lykke med valget.
    Mvh.
    Jan L

• #14   21. mar 2007 det brutale retes op med en pc3 smiley så bliver den smidig som en mis smiley

• #15   22. mar 2007 Hvad med en Aptilia SL Falco? Mega fed, synes jeg!

• #16   22. mar 2007 asliamut a kasut aprilia sikasok tiamut.... :o)) Pas på med ø kuller... He He

Kommentér på:
Aprilia RSV Mille

Annonce