{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige et motor spørgsmål
  • #1   24. jul 2008 Nok ikke helt. Men Suzuki var pænt hjælpsomme til at bistå med know-how, da Hyosung i sin tid udviklede deres 650cc-motor ... smiley

  • #3   24. jul 2008 de minder meget om hindanden... men det er ikke samme producent og heller ikke samme construktion og heller ikke sammme fabrik.

  • #5   24. jul 2008 Hej Svend Struer
    Dermed mener du måske Ducati ? - med en Suzuki motor


  • #6   24. jul 2008 svend tænker på cagiva raptor.. den har SV motor.. men en hyo har ikke en sv motor.. en sv motor holder noget bedre siger de kloge.. smiley

  • #8   24. jul 2008 Jeg overvejede selv en Hyo fremfor min sv.. men efter utallige forum sider med små problemer på de cykler, plus at deres nye gt250 i en engelsk test allerede var rusten på bolte osv da de fik den leveret som ny cykel til test kørsel så vil jeg påstå at der går et par år endnu inden jeg ville turde købe en, ingen tvivl om du får meget cykel for pengene, og små problemerne skal man så opveje mod den mindre pris man giver.. der er med garanti nogle gode imellem som ikke fejler noget, men der er for mange endnu, som ikke er ok..

    Så tænk lidt over det.. smiley


    Mht suzuki motorsamarbejdet i starten, ja de har nok hjulpet dem, men hyo har da ikke lyttet efter, for de første modeller knækkede ventiler osv.. :o) men de problem har de løst.. tror sådan set ikke motoren er problemet på de cykler, men alt det andet.. smiley


  • #9   24. jul 2008 Hyosung motoren minder ligeså meget om SV motoren, som en GSXR600 motor minder om en ZX6r motor mv.

    Suzuki har ydet teknisk assistance til Hyosung siden 1979, og Hyosung laver også motorer for suzuki (til deres mindre modeller samt nogle atv), men GT650 motoren er udviklet i Østrig.

    Både Cagiva og Laverda har brugt SV650 motoren.

    GT650 motoren bliver til gengæld brugt i den amerikanske Fischer MRX650


  • #10   24. jul 2008 Hvis Hyosung var noget skidt i dag, tvivler jeg på at fyren her ville skifte sin 05'er ud med en 08'er...:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=4751


  • #11   25. jul 2008 Mht. problemet med ventilerne som Jannic er inde på, så havde den første årgang for stort slør i vetilstyrene. En fejl der i andre lande var til grund for hjemkaldelser. Her i DK lod importør og (nogle) forhandlere som ingenting

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #12   25. jul 2008 Det har sgu nok noget med økonomi at gøre, skal du se.

    Jeg ville ikke turde binde an med en Hyosung - af 2 meget simple årsager.

    Forhandlernetværket og tilgængeligheden af reservedele er ALT for dårlig. Jeg er ligeglad hvad folk "har hørt fra en eller anden jeg kender" - de kan ikke rende fra det faktum at Hyosung er et udskældt mærke netop af årsagen - dårlig kvalitet og dårlig service.

    Prisspringet op til en SV'er er for lille til at det giver mening at spare de små basseører. Det du sætter til i indkøbet på SV'eren, får du igen når du skal af med den.


  • #13   25. jul 2008 Ny importør fra sidste år af - er vist igang med at rette op på tidligere tiders dårlig netværk her i DK + reservedels centrallager er oprettet i Tyskland for hele EU - så leveringtid af dele er noget kortere end før - og det er ikke noget jeg har ''hørt'' .



  • #14   25. jul 2008 Sajmon: Der er flere forhandlere af Hyosung end der er af Triumph, Aprilia og HD. Der er 19 forhandlere over hele landet. Reservedele er heller ikke noget problem, selv i MC nøglen er der kommet dele til en Hyosung.
    Nok fordi det er samme firma der står for importen af Hyosung, som også har MC-nøglen.

    Så dine 2 eneste argumenter for ikke at få en koreaner holder ikke. Så hvornår skal du have din Hyosung nu, eller venter du til 1000/1200 modellen kommer til landet??

    :o)


  • #15   25. jul 2008 ALDRIG !!!!!!!!!!!! tør jeg godt at svare på Sajmons vegne...

Kommentér på:
Lige et motor spørgsmål

Annonce