Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Altså !!
  • #1   29. okt 2005 Nææ... Det er bare generelt at folk med for lidt info ikke kommer ind. Og 3 billeder er da ok, men nok i underkanten i de flestes øjne.

• #2   29. okt 2005 Doh, jeg mente ikke folk, men mc'er smiley

• #3   29. okt 2005 jammen jeg aner ikke en pind om den, er bare vild med at køre på den.. gå den i stykker kommer den på værksted.

• #4   29. okt 2005 prøv igen det er en ommer

• #5   29. okt 2005 Du kan skrive om motorstørrelse og du kan også udfylde fælge/dækinformationerne. Det er ikke noget man skal vide det helt store om, for det står gerne på motoren og dækkene.

• #6   29. okt 2005 Det med PATTER det kan da hjælpe ;0)
    hihi

• #7   29. okt 2005 HA HA HA HA Kim meget morsom..

der er da vist mange her inde der skulle være på www.scor.dk istedet

Henrik der står KTM racing på motoren ???, jeg aner da ikke en pind om motoren

SÅ HJÆLP MIG DOG

• #8   29. okt 2005 Kære Dåse(åse)

Måske du skulle spænde en microovn bagpå og tage et billede mere - det ville helt sikkert hjælpe dig meget bedre end et billede af dine patter

Mvh Pia

• #9   29. okt 2005 Hejsa...

Her er lidt info fra en cykel magen til...
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3974

• #10   29. okt 2005 Hej Pia

Hvad skulle en MICROOVN gøre godt for ???

bare rolig jeg kunne heller ALDRIG finde på at visse patter her... der er kun en mand får lov at se på dem hi hi

• #11   29. okt 2005 hej Michael

min er altså en 525 racing så meget ved jeg da, men den er jo bygget ret meget om

• #12   29. okt 2005 Microovne har tidligere klaret sig bedre gennem nåleøjet end din KTM'er gør...

• #13   29. okt 2005 Hovsa... lidt for hurtig... prøv denne istedet http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4814

• #14   29. okt 2005 Prøv igen, jeg er helt sikker på der er en hel del der nok skal "ind" stemme denne gang smiley

Mvh Rune

p.s Du kunne jo F.eks skrive:

LC4 motor. 4 takter på ca 525cc

Boring 95 mm
    Slaglængde 89mm
    ------------------------
    Lidt over 60 HK
    ------------------------
    Den er jo nok højstsansynligt ombygget til "gade model" så det kan du jo også skrive.
    -----------------------------
    styling. bare skriv alt det"kosmetiske" som ikke sidder på den fra standart.eller er blevet larkeret i andre farver o.s.v
    -------------------------------
    tuning: hvis du måske ved hvilket mærke din udstødning er så skriv at du har en Udstødning i det mærke.
    O.s.v
    Ved ekstra udstyr kan du skrive de ekstra dele du har (hvis du har nogle ) eller plejer folk bare at skrive en sjov kommentar som f.eks" 90kg Madness, hjelm og benzin " eller sådan noget *gg*
    og så kan du selvfølgelig tilføje lidt her og der smiley

• #15   30. okt 2005 Du kunne evt. starte med at tage nogle flere billeder. Dem du havde på, lignede meeeget nogle fra mc-hospitalet.dk

• #16   30. okt 2005 Hey. Er det sådan en her? Hvad hedder den mere end 525 racing?

KTM 525 MXC Racing 2005

Motor: 1-cylindret, 4-takts vandkølet. Overliggende knastaksler. 4 ventiler..
    Kubik: 510 cm3
    Boring/Slaglængde: 95/72 mm/mm.
    Kompression: 11:1.
    Karburator: 1 stk. Keihin Ø 39 mm.
    Ydelse: Ukendt
    Tophastighed: Ukendt
    Acceleration (0 - 100): Ukendt
    Transmission: 6-trins gearkasse. Hydraulisk aktiveret flerpladekobling i oliebad.Kædetræk (15/45). El- og Kick-start.
    El-system: Elektronisk Kokusan digital tænding.
    Stel: Dobbelt lukket rørramme i stål.
    Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 63,5 grader. Efterløb: 112 mm.
    Affjedring For: Hydraulisk WP Upside Down teleskopgaffel. Ø 48 mm gaffelben. 300 mm fjedervandring.
    Affjedring Bag: Svinger med WP mono affjedring. 335 mm fjedervandring.
    Bremse For: 260 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med 2-stemplet caliper.
    Bremse Bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med 1-stemplet caliper.
    Hjul For: 90/90 x 19 på 1.60" fælg.
    Hjul Bag: 140/80 x 18 på 2.15" fælg.
    Fælg Type: Alufælg med eger.
    Mål og vægt: Akselafstand: 148,1 cm. Sædehøjde: 92,5 cm. Frihøjde: 38 cm. Tankkapacitet: 13 L. Egenvægt: 114,8 kg.
    Producent: KTM, Østrig.
    Importør: KTM Motorcycles Scandinavia AB

• #17   30. okt 2005 Du havde absolut intet info omkring din mc også havde du 2 billeder!!! lidt kedeligt ik!?

Du må ALTID vise patter, gør slet slet ingen ting, du mere end velkommen!!!! smiley men du kommer stadig ik ind med den du oprettede så lav den bedre næste gang!

• #18   30. okt 2005 Tim

Helt ærlig, du er sku da mere dum end jeg er, har du selv en ide om hvad alt det du har skrevet om din scooter betyder. PRØV SCOR.DK !!!.

Og gu vil jeg da ikke vise patter her, hvor mange af jer viser måske pik ???, du er sku bare for dum.

Mads
    ja ja den står jo ved MC-Hospitalet og der bliver den også stående, Henning er en af mine gode venner og jeg har ingen steder at pakere den.

Rune og Tommy
    er i klar over hvor meget jeg blev til grin da jeg kom over til Henning her for lidt siden ???
    nu trode jeg endlig, at jeg kunne snakke med. LC4 motoren er for tøser og dur ikke til race var svaret ÅÅÅÅhhhh ALTSÅ !!
    og alt data i har fundet passer ikke på min, siger Henning.

Pia
    den med microovnen fatter jeg altså stadig ikke

• #19   30. okt 2005 Hej Louise.

Forklaringen på microovnen er, at i onsdags var der en der var "heldig" at få stemt en microoven ind her i forumet, der var en masse billeder og beskrivelser af ovnen, så den blev stemt ind.
    Dette var til stor morskab for nogen, andre "uden humor" synes ikke det var så sjovt. Den blev dog senere fjernet.

Hilsen Anton

• #20   30. okt 2005 Dåsen:
    Men så må du jo tage nogle flere billeder. Så det det sikkert nemmere at komme ind, end når du kun har to eller tre billeder, som er taget ved MC-hospitalet.

• #21   30. okt 2005 hej igen
    okay men jeg mener helt bestemt det er en LC4 motor som sidder på din. Da det ville være den første KTM 525 jeg har set eller hørt om som køre med andet.

Jeg går selv og leder efter en KTM motor til mit projekt og alle de motore jeg har fundet hedder LC4. Men nu har jeg fundet nogle links og der kan jeg se at der ikke står LC4 på motoren så det jo nok såden en mc du har smiley

Jeg så desværre ikke de billeder du havde da du prøvede at komme ind sidst...Men jeg har set om jeg kunne finde lidt info sider hvor der var mulighed for det kunne være sådan en som din:

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_525_exc_racing_2003.php

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_525_exc_racing_2004.php

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_525_mx_desert_racing_2004.php

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_525_mxc_desert_racing_2003.php

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_525_mxc_usa_2004.php

Mvh Rune (håber du kan bruge lidt af det)

• #22   30. okt 2005 Var dog underligt som du snakker? Ja har jeg ved godt hvad det betyder det jeg har skrevet om min "scooter", siger bare din profil var for tom til at jeg gad at stemme den ind, så rolig dåse!!!

Jeg er ligeglad med dine patter? men du spurgte om du sku vise dem for at komme ind og jeg svarede!

• #23   30. okt 2005 Nu har der snart været så meget snak om de patter, så vis dem dog eller knyt.
    Dette er et mc-forum, så de skal være lidt ud over det sædvanlige for at blive anerkendt. Vi mc-gutter er jo forvendt med kvalivare.
    smiley
    Jan L

• #24   30. okt 2005 Sig mig Tim er du bøsse ??? du er måske også til små drenge hi hi

Martin og Jan prøv at find min profil på Scor.dk.. der er patter nok.

Rune
    Nu har jeg spurgt Henning LC4 motoren er den der bliver brugt til gadebrug og "Racing" motorene bliver mest brugt til ja mærklig nok RACE tihi hi
    jeg skulle sige fra Henning at det er LC4 du skal gå efter.

• #25   31. okt 2005 Slår du tit dit hovede ind i væggene du går forbi ???

Kommentér på:
Altså !!

Annonce