{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  solgt mc
  • #1   13. jul 2008 Ifølge reglerne jo.
    Der står at den skal være din egen

• #2   13. jul 2008 Hvis du skriver, at den er solgt er det jo heller ikk din mere.
    Men da den blev stemt ind var den.
    Så skriv du bare solgt ved mc'en - ingen alarm herfra.

Synes dog ikke det er i orden, at folk så stadig bruger cyklen til udfordringer mere.

• #3   13. jul 2008 Der er lavet et udmærket fotoalbum man kan have sine solgte cykler i, det bruger jeg selv. Kan ikke se hvad folk får ud af stadig at have oprettet deres mc når den er solgt og evt. oprettet af ny køber. Det er min holdning, men ikke altid hjælpeadm. da flere af dem ikke selv overholder reglerne for ejerskab af oprettet mc.

• #4   13. jul 2008 Jeg kan ikke forstå hvilken værdig en solgt MC kan have for en. Er den solgt, so er den også væk og pr. definition ejer man den ikke længere. Den var vel ikke SÅ speciel, at man ikke kan finde en magen til. Derfor synes jeg, at man skal rydde op i sin profil, og som Lars(Skive) skriver, har man en god mulighed for at opstille billeder af sin solgte MC til de interesserede.

• #5   13. jul 2008 Ved oprettelse skal mc'en være din egen, hvis man så senere sælger sin mc er der intet krav om at man skal slette den, dog er det alm. pli og høflighed at slette den hvis den nye ejer gerne vil have det ønske..

Så nej intet krav med at du skal slette den når du sælger.. smiley

• #6   13. jul 2008 Syns det er ok at bare skrive solgt ud for cyklen men syns også at man skal slette sine stemmer så den nye ejer kan få stemmerne på cyklen

Kommentér på:
solgt mc

Annonce