{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Mc solgt {{forumTopicSubject}}

Hey..

Så fik jeg solgt min mc efter kun 2 uger, heldigvis.
Jeg håber, at alle tingene falder på plads, så jeg kan købe en ny cykel næste år og vende tilbage i sadlen.
Tillader mig at forblive medlem, selvom jeg p.t. ikke ejer noget køretøj.
Til Jer der ikke ved, hvad der er sket er her et link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=47124

God sommer.
Venlig hilsen Sune

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc solgt
  • #1   22. jul 2007 Sune.

Fortsat god bedring! Håber du fik en god pris!!

• #2   22. jul 2007 Kan godt være jeg spørger dumt Sune, men blev du "beordret" pause siden du valgte at sælge cyklen (pga sukkersyge?) men vil have en ny næste år ? du er vel stadig syg næste år , når det er sukkersyge ?
    Har lidt tømmermænd så øverste etage er ikke så skarp lige pt.

• #3   22. jul 2007 Hej Casper
    Det er standard procedure, når man får et krampeanfald, at man får køreforbud i 3 mdr, så når jeg må køre igen er der 2 uger tilbage af sæsonen. Det har ikke noget med min sukkersyge at gøre - de frygter at de måske er epilepsi. Kunne bare ikke holde ud og se min første mc stå stille nede på vejen. Så hellere at en anden fik glæde af den smiley

• #4   22. jul 2007 Håber du får det bedre og at du kommer til at køre igen.

Træls du skulle af med den på den måde - og at du også er kommet fysisk til skade og ikke kun psykisk.

Kan du have en god sommer. På trods af alt. :O)

• #5   22. jul 2007 Sys sku det er en trist at slutte på den måde, eller hvordan man siger det.. Har godt nok ond at dig, du har jo nærmest lige købt den... Men sys det er fornuftig at holde mens det står på... Håber du er klar igen næsten år, eller i hvert fald kommer på mc'en igen på et tidspunkt...

• #6   22. jul 2007 Nu vi snakker sukkersyge, så arbejdede jeg nathold med en gut, som ikke havde fortalt at han havde sukkersyge, og ikke rigtig gik op i at passe sine tal.

En nat dinglede han så rundt og fattade bare minus, så vi troede at han drak på arbejdet, men da de ville køre ham hjem kunne han ikke huske hvor han boede og det tog ham 40 km før han fandt ud af at de kørte i hans' bil osv. så han røg på skadestuen hvor de fortalte at han havde sukkersyge. det vidste vi andre jo ikke.

Kommentér på:
Mc solgt

Annonce