{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Et surt opstød... {{forumTopicSubject}}

Jeg er træt!! Træt at at blive "chikaneret", bare fordi jeg ikke sidder i en lille kasse med 4 hjul, men på en jernhest med 2! Er træt af folk der tror at at høj omdrejninger automatisk betyder for høj fart! Idag prøvede jeg endnu en gang, et emsigt kvinde menneske og hendes to børn, gå på fortovet, vender sig om ved lyden af min Ninjam og begynder at kaste det her snart velkendte "Julerup-færgeby" håndtegn op og ned for at signalere at hun mener jeg skal sætte farten ned, der til med et meget surt ansigtsudtryk! Normalt ikke noget jeg tager mig specielt af, men der til kommer at jeg tidligere på ugen, ude på strandvejen overhaler en langsomt kørene bil, geare ned (høje omdrejninger) lige inden, og på vej forbi kigger to 25-30 årgie "trunter" (undskyld udtrykket) vredt på mig, giver mig fingeren og råber efter mig!
Men sådan er det åbenbart når man skiller sig ud, og transportere sig anerledes! Trist...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et surt opstød...
  • #1   22. jun 2008 Kender det kn alt for godt.
    Det er især efter Suzukien er begyndt at vræle lidt mere.

De tror man kører 100 km/t, bare fordi den får lov til at køre stille og roligt med 6000 rpm i 2. gear.

• #2   22. jun 2008 Stort hår og lange lyse p....

Misundelse er en grim ting..

Så længe du har dit på det tøre.. Så FÅÅRK dem.. =,O)

/Rass

• #3   22. jun 2008 Præcis Rass... et bunder i misundelse, samt måske alt den negative omtale i pressen for tiden (med at vi der kører mc, alle er fartgale idioter).

P.S. Problemet blev løst da jeg skiftede til V2. Nu står de bare og savler ;o)

• #4   22. jun 2008 Hehe, jeg prøvede det med en gammel bessefar der åbenbart mente jeg kørte ALT for hurtigt for et par uger siden.. Selvom jeg kørte stille og roligt. Bare med små 6k rpm..

Og det endda selvom jeg kører med standard potte at han brokkede sig sådan... Rystede også bare på hovedet.. Og fortsatte. Der var alligevel 70 km hjem.. Så kommer næppe til at se ham igen foreløbig..

• #5   22. jun 2008 hmm, ja man får helt lyst til at skifte til gsx250r, og så konsekvent køre rundt i andet gear! så kan de fandme få omdrejninger!

• #6   22. jun 2008 jeg har kun prøvet det når lyden af min MC har været alt for høj grundet en råbepotte.
    Kunen det måske være larmen og ikek farten?

• #7   22. jun 2008 Jesper> Jep, det var dage da man havde GSX-R 250 smiley Alt under 14.500 rpm er for tøzer hehe

• #8   22. jun 2008 jeg plejer at koble ud, og hiver så rullen rundt indtil omdrejningsbegrænseren har slået fra et par gange....der virker fint smiley

• #9   22. jun 2008 Har også prøvet det på den tidligere Fireblade, at bessefar nærmest gik ud på gaden og ville have lavere fart på, selvom den knap havde været 50. snakkede så med min lillebror som havde prøvet det samme sted bare i bil, så nu kører jeg konsekvent på baghjul det stykke på DT'ern hver eneste dag på vej hjem fra arbejde. så blir man sgu trodsig.

• #10   22. jun 2008 Har pludselig fået lidtafdetsamme problem efter jeg harskiftet cykel, tror sku det er larmen!! MEn som Rass skriver Fuck dem de fatter minus alligevel!!

• #11   22. jun 2008 Misundelse er bare en grim ting...

• #12   22. jun 2008 fuck de tumper.MISUNDELSE

• #13   22. jun 2008 ja... har selv prøvet det flere gange da jeg kørte gsxr-400 der også tar en del omdrejninger at folk vifter med arme og ben i vejkanten eller selv modkørende cykelister en dag... vil da heller ikke afvise af jeg har følt mig nok provokeret til og tage koblingen og fyre den en gang eller to i begrænseren!! :))

• #14   22. jun 2008 har prøvet det med en rigtig familien danmark har stilt sig ud på vejen... valgte at køre indenom ham.... han gav sq noget af et spjæt da han fandt ud af det og sprang længere ud på vejen... prøvede det også hvor det var en dame på en cykel.... hun fik pludselig travlt da cbr'en vendte om og fulgte langsomt efter hende ca 500 meter... 2 meter bag ved hendes cykel... hehe... man kan jo ikke lade være med at give lidt igen... men har ikke prøvet det efter jeg er skiftet fra række 4 600 ccm til V2 1000 ccm

• #15   22. jun 2008 og ja... tror det er noget med lyden... da jeg kørte på SV 650s med std potte på har jeg aldrig set så meget som en løftede finger uanset fart.... den lyder jo rolig selv med 150...

• #16   22. jun 2008 Tak for støtten...skulle bare lige af med det! Fik mig et godt grin af at læse indlæggene...hehe, hjalp lidt:D
    Må sgu indrømme jeg have lyst til at vende om og køre efter de to tøser, men ja droppede det!

K2> hehe...Ja de der Dainese er sgu de værste;)

• #17   22. jun 2008 Emil du misforstod hendes signal. Når damen for fortovet laver håndtegn op og ned, er det fordi de vil se en wheelie. Og selvfølgelig får de et skuffet ansigtsudtryk (som du tror er surt) når du ikke leverer varen. Bedre held næste gang smiley

• #18   22. jun 2008 Prøver det dagligt, specielt fordi jeg skal op i de høje omdrejninger for at den sparker, det er herre nedern at folk synes man kører stærkt fordi de hører lyden af 15000 rpm. måske lidt mere . hehe.

• #19   22. jun 2008 michael T> Argh shit!! Det skulle jeg da have vidst:P Gør det næste gang...selvom jeg stadig er lidt på øve stadiet med de wheelies;)

• #20   22. jun 2008 skid hul i det og ryk den på baghjulet..!! folk går generelt i alt alt for små sko her i danmark..!!

fuck janteloven!

• #21   22. jun 2008 enig, Henrik - janteloven er kun til for at blive brudt - jeg gider sgu heller ikke ligge under for andres mening - jeg gør nøjagtig hvad der passer MIG !!!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #22   22. jun 2008 Jeg stopper konsekvent og spørger hvad folk vil hvis de skal stå og skabe sig åndssvagt inde på fortovet. Det tjener intet formål at begynde at provokere nogen som jer der mener i skal gasse op når det sker...

Start med at spørge hvad der er galt - og giv folk svar på tiltale, suppleret med en forklaring omkring udstødninger som larmer lidt kontra opfattelsen af forbikørende køretøjer...
    Fatter de ikke den, så gå over til at være spydig - det er så hammer effektivt...

Altid i en rolig, afslappet og behersket tone får de at vide at deres bekymringer stopper ved fortovskanten, samme sted som mine starter - og de ser jo ikke mig hoppe rundt og skrige af deres grimme kneppeaffald eller hunde når de sviner alle steder...?

• #23   22. jun 2008 Jeg har aldrig oplevet det på SV'en og åbne carbon potter larmer altså lidt. På min tidligere række 4 skete det en enkelt gang.

• #24   22. jun 2008 Tænkte på at kører igennem en lille by med 50 km/t, men tager koblingen så den kommer i 10.000 omd. Bare for at se hvordan folk reagere.

• Carsten F
    Carsten F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #25   22. jun 2008 Hvis man kører normalt gennem en by og folk ikke kan klare musikken er det deres problem. LAD VÆRE med at bruge energi på at diskutere - og lad være med at provokere. Det er sq ikke værd at bruge energi på.

...men hvis de gør noget som kan være til fare for dem selv... eller endnu værre DIG - så skal de altså have det at vide. Men hvis du vil have budskabet igennem er du nødt til at være høflig og bestemt. Flabetheder eller fuckfinger bekræfter dem blot i deres fordomme.

...jeg er desværre ikke noget godt eksempel. Kom selv til at løfte fingeren for en idiot i en varevogn den anden dag...

• #26   23. jun 2008 har faktisk oplevet flere gange at drengebørn laver "racerfagter" til en og når man så smider et par gear bliver de ellevilde, med smil op til ørene.. deres forældre derimod står med store øjne smiley

• #27   23. jun 2008 Helt enig med Carsten her, gid jeg selv kunne overholde det....
    Jeg kom en gang til at knalde en hr. dk en lige gennem hans åbne rude, ikke skide smart, må lære at tøjle det skide temperement!

Jesper

• #28   23. jun 2008 Lasse, jamon du kører jo også alt ofr hurtigt smiley

men ja, der er desværre nogen der ikke kan tåle synes at to hjul, lige meget om de står stille eller ej. Efter min mening burde disse individer sendes direkte til den nærmeste russiske kulag, og afsone en livstidsdom for dumhed. Er også sikker på, at det er disse mennesker, der kan være halvfarlige for os i trafikken, eftersom de ikke kigger efter os, eller måske er de typer, der prøver at skære vejen af for os, ufffffff. Nogle nazi schweinhunde er de!!!!

• #29   23. jun 2008 Bare vink til dem smiley

Det plejer at have en fed virkning, de kan slet ikke forstå det smiley

• #30   23. jun 2008 Jepser R> Oplever heldigvis også tit det samme:) Eller yngre fyre i deres biler der begynder at trække ind til siden og vinke en forbi fordi de lige skal se kværnen;)

Kommentér på:
Et surt opstød...

Annonce