{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Skal jeg sælge???????????????????????? {{forumTopicSubject}}

Hmmmm
Jeg tænker lidt på at sælge min streetfighter, men den skal synes, så jeg ved ikke lige hvad jeg kan ta' for den.
Har heller ikke tid til at syne den, men hvad tror i at jeg kan tillada mig at sætte den til i pris?? Hjælp :o)
Underlige kommentarer frabedes

Mvh
Rolf


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg sælge????????????????????????
  • #1   15. okt 2005 Hej Rolf!!

    Lækker cykel du har dig der, jeg har ingen anelse om hvad priserne er for sådan en som din, ved bare at alle de penge og alt den tid man bruger på sin cykel får man aldrig nogen sinde ind igen..
    Men os freaks kan jo ikke lade være med at ombygge og poste penge i vores maskiner, så kan vi sku lære det kan vi!! -GG-

    Koma


  • #2   15. okt 2005 Tjaee, man kan få en pæn standard 96'er for omkring 40K og op til ca 55K, så en 60K ville nok ikke være helt skævt.

    /
    Jesper


  • #3   15. okt 2005 Hej Johnni
    Ved det godt :o( men ville ikke sælge på det tidspunkt og er da stadig meget i tvivl men hvis prisen er rigtig så ryger den måske. men jeg er ikke sikker på at jeg sælger den for den har kostet en del at bygge..

    Men fornuftige bud modtages :o)

    Martin: Ved godt at det er svært at få alle pengene ind men jeg håber :o) og så er det "kun" de 300 timer der går "tabt"
    Jesper: 60k, Hmm lyder lige lavt nok, da der er smidt mange penge i den

    Mvh
    Rolf


  • #5   15. okt 2005 strada har ret. man bygger sin cykel efter eget hoved. og medmindre du finder en der bare vil have det design er der intet at tjene. de fleste der bygger om gør det jo netop for at lave deres look. ikke for konstsnt at blive spurgt" er det ikke ham ders??"og skal man alligevel bygge videre for at sætte sit præg, skal der postes yderligere penge. eller hvis der virkeligt sidder gulddele skal det kunne betale sig. hvilket igen medfører ingen fortjenste. så nej, tror ikke du skal satse på over 60. og taget i betragtning at jeg har set 1200Bér blive solgt til 65kg bliver det svært. men held og lykke

  • #6   15. okt 2005 Når man kan finde en pæn 96'er til 45K så er 60K jo 15 over, det er da ok. Der er siden din model kommet 2 nye Banditter, så prisen for den første model er faldet en del. Og taget i betragtning af at nyprisen dengang kun var 70K skal du ikke gøre dig mange forventninger om at få mere end 60K for den i dag.

    /
    Jesper


  • #7   15. okt 2005 Hmmmm
    Tak for jeres pæne svar :o)

    Jeg tror squ jeg beholder den :O)
    Den kører jo perfekt og styrer næsten lige så godt som den R6'er jeg havde før, og så er der jo kun denne ene i hele verden (JuBIIII)
    Måske ses vi ude på nogle snoede landeveje en dag

    Mvh
    Rolf


Kommentér på:
Skal jeg sælge????????????????????????

Annonce