975 visninger
|
Oprettet:
Skal jeg sælge???????????????????????? {{forumTopicSubject}}
Hmmmm
Jeg tænker lidt på at sælge min streetfighter, men den skal synes, så jeg ved ikke lige hvad jeg kan ta' for den.
Har heller ikke tid til at syne den, men hvad tror i at jeg kan tillada mig at sætte den til i pris?? Hjælp :o)
Underlige kommentarer frabedes
Mvh
Rolf
jun 2004
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 571
Lækker cykel du har dig der, jeg har ingen anelse om hvad priserne er for sådan en som din, ved bare at alle de penge og alt den tid man bruger på sin cykel får man aldrig nogen sinde ind igen..
Men os freaks kan jo ikke lade være med at ombygge og poste penge i vores maskiner, så kan vi sku lære det kan vi!! -GG-
Koma
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
/
Jesper
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Ved det godt :o( men ville ikke sælge på det tidspunkt og er da stadig meget i tvivl men hvis prisen er rigtig så ryger den måske. men jeg er ikke sikker på at jeg sælger den for den har kostet en del at bygge..
Men fornuftige bud modtages :o)
Martin: Ved godt at det er svært at få alle pengene ind men jeg håber :o) og så er det "kun" de 300 timer der går "tabt"
Jesper: 60k, Hmm lyder lige lavt nok, da der er smidt mange penge i den
Mvh
Rolf
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
/
Jesper
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Tak for jeres pæne svar :o)
Jeg tror squ jeg beholder den :O)
Den kører jo perfekt og styrer næsten lige så godt som den R6'er jeg havde før, og så er der jo kun denne ene i hele verden (JuBIIII)
Måske ses vi ude på nogle snoede landeveje en dag
Mvh
Rolf
Skal jeg sælge????????????????????????