FC Moto - idioter??? {{forumTopicSubject}}
Jeg bestilte i mandags en hjelm fra FCMoto.de, og betalte online (til stor fortrydelse senere). I onsdags får jeg så en mail fra UPS, at de vil levere min pakke torsdag PR. EFTERKRAV! Jeg skriver til FC Moto, om de vil få rettet fejlen hurtigst muligt (glæder mig jo som et lille barn til at få en ny hjelm)! De svarer lynhurtigt tilbage, at det skal de nok!
For at gøre en lang historie kort, så har jeg udvekslet 14 mails med dem, og de har STADIG ikke givet UPS besked om, at pakken ER betalt og bare skal leveres! De virker simpelthen dumme i låget...!!
AAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!
Det skulle bare lige ud!
P.S. Det er ikke et spørgsmål om, at de ikke mener, at de har fået deres penge.
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 136
jun 2008
Det lyder super. Jeg giver dem til på mandag, og ellers skriver jeg lige til dig! :o)
Mvh. Louise
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 65 Svar: 307
Venter stadig med længsel på min hjelm :o)
Mvh jimmy
nb. betalte/betaler med kreditkort
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 274
jun 2008
Kim: Det smarte hår er allerede ændret siden pingvinbillederne ;o) Det er blevet klippet, så det også ser nogenlunde ud, når jeg tager hjelmen af igen! Desuden er det rødt nu! :oD
Mark: Hvad skriver de til dig? Jeg synes, at de bliver ved med at skrive, at de vil løse problemet, men der sker bare ingenting! I min sidste mail til dem skrev jeg, at det eneste, der skulle til for at løse problemet, var, at de kontaktede UPS Tyskland og rettede forsendelsesoplysningerne. Så fik jeg dette svar tilbage???:
We did it. But UPS is an international Company. Every country has own rules.
Hvad skal DET lige betyde??
jun 2008
Så ser det ud til at lykkes! Jeg har i går fået en mail fra UPS, at de leverer min hjelm på mandag! Endelig har de fået den rigtige info! :oD
FC Moto - idioter???