2.401 visninger
|
Oprettet:
FC MOTO {{forumTopicSubject}}
Har lige annulleret min odere, men sender de mine penge tilbage? Bestilte en hjelm d 8 i denne månede, men de svare ikke på mails eller tager telefonen.
Ville bare høre om de sender penge tilbage?
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.867
Har de overhovedet hævet dine penge?
Hvis ja, så er hjelmen nok undervejs til dig. Så må du sende den retur igen for at få dine penge. Du kommer dog nok til selv at betale retur-fragten.
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.810
maj 2018
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 7
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 87 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.867
PS: Det er altid godt at undersøge butikken før man bestiller.
Her en mulighed: https://dk.trustpilot.com/review/www.fc-moto.de
Jeg ville ikke handle hos dem.
maj 2018
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.810
CONGRATULATTION
maj 2018
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.234
D23 stod den så uden for min dør
Og de trak pengene ved levering
Købte retur mærkat det tage en hverdag for dem at oprette
Så den 26 fik jeg sendt den afsted de modtog de behandlede sagen d8 og pengene(hver en øre-returfragt) var der så først mandag nok pga helligdage uden flere problemer ind at jeg skulle logge ind for at følge med i processen skrev enda en af grundene var netop den lange behandlingstid og ingen information
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 25 MC-er: 6 Emner: 8 Svar: 263
Det er en anderkendt netbutik. Har selv handlet over nettet på FC-MOTO for ca. 10.000 kroner (fordelt på 4-5 forskellige ordrer), exklusiv annulleriung af ordre til 2.000kr. Jeg har fået ALLE mine varer hjem i god stand, uden problemer, og med hurtig levering (maks 7 dage). Køber ikke ting der ikke er på lager. Jeg er fandme tilfreds med dem.
Og da jeg annullerede køb af hjelm, så blev den selvfølgelig annulleret. Det er en forretning, som gerne vil have kunder.
De taler fint engelsk, så istedet for at sende en mail, så kan du jo ringe til dem og få bekræftet, at din ordre er annulleret.
sep 2016
Følger: 2 Svar: 2
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.234
Men hvor blev min ordre bekræftelse, afsendelse og info om at de havde fået varerne retur emails af? ??
maj 2018
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 52
jul 2015
Trådejer spørger angående FC-MOTO som butik, og om han kan forvente at få sine penge refunderet, hvilket han selvfølgelig kan. Jeg har haft gode oplevelser, hvilket jeg da gerne må tilkendegive, selvom mange andre tilsyneladende ikke har været tilfredse.
I er utilfredse med butikken - jeg er tilfreds. Der er sådan set ikke så meget at diskutere.
Istedet for at gøre personen endnu mere utryg for sine penge, så har jeg blot fortalt ham, at jeg har stået i samme situation og har fået mine penge retur. Og det er sku da meget godt når man som trådstarter er bekymret for sine penge, at alle folk deler deres erfaringer. Ellers kan man nemt få indtrykket af, at FC-MOTO er et skidt sted og at han aldrig ser sine penge igen. Det er ikke tilfældet.
jul 2015
Når man annullerer sin ordre, så er der altid en chance for, at den er på vej, og at man derved ikke bare lige kan annullere - og skal vente til retursending.
Det er altid træls at have en øv-oplevelse med nethandel, jeg håber du finder en anden side, som du bliver gladere for.
feb 2016
Følgere: 1 Svar: 148
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 27
okt 2019
Følger: 1 Svar: 1
Med venlig hilsen
Hr. Burdin Dmitry Yuryevich
Tlf: +79268063267
E-mail: ooogsk.neft@mail.ru
aug 2010
Følger: 65 Følgere: 56 MC-er: 6 Emner: 8 Svar: 128
Den sidste dragt og andre ting jeg købte var jeg nød til at bestille i 2 forskellige størrelser da jeg ikke var sikker på hvilket størrelse ville passe mig. (Leatt GPX 5.5 jakke og bukser og Leatt 3DF airfit Body protector og Leatt X-frame knee brace) Indtil da havde jeg intet produkt fra Leatt og var ikke sikker på hvilket størrelse jeg skulle købe.
Jeg modtog beløbet efter at have returneret de størrelser som ikke passede til mig. Beløbet gik in på mit PayPal konto ca. 8-10 dage efter jeg havde returneret produkterne.
aug 2010
Ja jeg ved ikke om jeg skal grine eller ......
aug 2010
Alpinetars Patron Goretex jakke
Alpinetars Guayana Goretex jakke
Alpiestars Bryce Goretex bukser X 2 (Både i størrelse L og XL)
Revit Athos 2 vest X 2 (Både i L og XL)
Berik Safari Waterproof jakke
Berik Cargo Waterproof bukser X 2 (både i L og XL)
Dainese Dolomiti Goretex jakke
Dainese Dolomiti Goretex bukser X 2 (Både i L og XL)
Spidi waterproof bag
Det hele blev sendt tilbage undtagen Revit Athos L og ca. en uge efter og måske 10 dage efter fik jeg beløbet tilbage på min PayPal konto.
Årsagen til at jeg tilbage sendte det hele var fordi jeg kunne ikke have bukserne over støvler (Moto cross støvler) De kan nemt trækkes hen over adventure eller almindelig støvler men ikke cross støvler.
Alpinetars Guayana var den bedste jakke, hvis man ønsker en jakke som føles let og fleksibel næsten uden at sætte begrænsninger på bevægelses frihed / smidighed, hvilket er nok noget off-road kørere sætter pris på.
Den varmeste jakke var Berik Safari vil jeg mene, da jeg næste ikke kunne holde ud at have det på i mere end 5-6 minutter (Indendørs ved stue temperatur)
En god oplevelse med FC Moto igen.
FC MOTO