Thansen kan ikke levere Scorpion...... {{forumTopicSubject}}
Thansen kan ikke levere scorpion til tiden!!...
Jeg er rasende på Thansen!!, jeg bestilte min Scorpionudst. d. 24/5-08... da jeg her spørger ind til leveringsdatoen får jeg af vide at den er hjemme inden for 14 dage... fint!, tænker jeg - det kan jeg godt vente på..
Da de 14 dage er gået tager jeg til Thansen for at høre om de har modtaget min udstødning....., her får jeg at vide at der går en uge mere, men deres hovedkontor oplyser at den ihvertfald ville være på lager senest d.14/6-08... Nå ok tænker jeg, nu bliver jeg så nødt til at vente en uge mere...., ugen gik og jeg kontakter Thansen igen , spørger ind til min udstødning..., Ekspedienten slår den op på sin skærm og fortæller mig at den forventes på lager d. 16/6-08...... hmm... nå ok - det er kun to dage mere tænker jeg, selvom jeg her tvivler kraftigt på at det nu ka passe...
Den store dag oprinder og det bliver så d 16/6-08 hvor jeg tar hen til Thansen for at hente min udstødning..... men det skulle vise sig at min værste tvivl om Thansen blev bekræftet.... ekspedienten slår den op i systemet og kan se at den skulle ha været kommet i dag, men at de ikke har fået den endnu..Grrrr!!!, nu bliver jeg sur på dem og ber ham om at undersøge sagen og give mig et svar jeg kan bruge til noget..., han ringer et par gange med sin telefon til deres hovedkontor, - jeg hører ikke noget til denne samtale, men da han er færdig med sin samtale fortæller han at det er hurtigere og nemmere hvis jeg selv kontakter deres hovdekontor......, jeg får nummeret af ham og ringer promte til dem..., efter 15 min. venten i telefonen bliver det så min tur.., jeg spørger ind til min bestilling...., og bliver sat endnu 5 min. på deres ventemusik, nu får jeg så af vide at det måske et et problem med min order.... den er slet ikke afsendt fra producenten til deres lager endnu.... meeeen... han er ikke helt sikker på at det er sådan det hænger sammen, derfor fortæller han mig at jeg bliver ringet op i morgen omkring kl. 09.00 med et svar på hvad der er gået galt og hvornår jeg kan forvente min udstødning..... Ja hurra!!, dagen efter ringer jeg selv til Thansen kl 11.00 og spørger hvorfor de ikke har kontaktet mig??, ekspedienten kender ikke lige sagens sammenhæng, men kan godt se at jeg har talt med dem dagen forinden..., nu beder jeg ham om at finde et svar til mig hurtigst muligt...., han bliver lige nødt til at kontakte en anden afd. siger han... jeg ryger på ventemusik igen.... nu vender ekspedienten tilbage og fortæller mig at jeg vil blive ringet op senere på dagen....., Jeg fortæller ham at hvis der går mere end 2 dage fra nu af før jeg har den udstødning, så kan de bare droppe det.... jeg får af vide at det skal jeg nok regne med at der gør.....
Nu sidder jeg så og skriver det her indlæg og kl. har passeret 15.23d. 17/6-08 og jeg har selvfølgelig ikk hørt en dyt fra Thansen...
Jeg må jo bare ta derned i morgen og få mit depositum retur og bestille min udstødning hos en Mc-forhandler der kan levere varen....´.
Glem alt om service hos Thansen hvis det bare går en smule galt er de kun sig selv nærmest og ikk kunden....
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.926
Det er en bestillingsvare, så man må påregne sig en vis forlænget leveringstid, hvis der har været mange ordrer - Det er jo Scorpion, der ikke kan følge med til den aftalte leveringsfrist og det kan man ikke klandre THansen for.
Hvis THansen skulle føre potterne som lagervare, ville prisen også blive en helt anden.
mar 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 44
Alt er bare noget l...
Heller give det sidste penge og købe kvali.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 56
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 236
At deres kundeservice så er helt hen i vejret er en anden ting. Kommunikationen er jo helt grotesk og utroligt at de ikke magter at følge op på den mindste opgave. Magen til kebabshop!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
De sælger også kvalitetsvarer.
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.926
Alle monteringsdele var med - jeg fik et godt svar, da jeg skrev en forespørgsmål til Thansen.
Jeg laver lige en copy/paste fra et tidligere indlæg:
"Så fik jeg monteret min Scorpion-potte fra THansen. I kan se billeder under min V-Strøm.
Det var ikke svært, men tidskrævende. Mellemrøret skal saves over og det tager lidt tid med en nedstryger og så skal det nye mellemstykke til passes, så varmeskjoldet kan sættes på igen. Alle dele medfølger inklusiv vildledning til montering, der er endda et samlestykke med, hvis man vil have den originale på igen - jeg skal dog bestemt ikke. Lyden er bare så meget bedre end standardpotter."
Det med oversavning mellemrøret gælder dog kun V-Strømmen pga en latterlig ori. potte, langt de fleste er bare direkte slip-on
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
Alt var i orden, diverse spændebånd, mellemrør,skruer, db-killer, det hele var der og passede som hånd i handske, så topkarakter til T-hansen fra mig.
En bestillingsvare kan være forsinket uden t-hansen er skyld i det,- tror også det er Scorpions der ikke kan følge med, og det vil blive værre her op til de forskellige landes industri ferie..
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Varen du køber hos Thansen er vel lige så god hvis den bliver forhandlet et andet sted. (Med mindre der er 2. sortering etc)
Syntes det der snobberi skal bankes lidt i jorden.
Jeg har selvfølgelig en vis skepsis får t-hansens egne produkter, altså dem de selv står for at lave, men anerkendte mærker som Scorpio kan i jo ikke give Thansen skylden for ikke at klare ordenligt. De er blot en leverandør, der har lavet en - formentlig - god forretning. Så istedet for at sidde og lege flok dyr og se hvem der kan tisse længst, eller råbehøjest om at Thansen er noget lort, så sæt jeg lige ned med deres katelog og kig varene igennem inden i udtaler jeg om det.
Hvis du køber et Sony Tv i Bilka, og det ikke bliver leveret til tiden, eller det går i stykker fordi du taber det på vej ind af hoveddøren derhjemme, er det jo heller ikke bilka, eller for den sags sonys skyld. ( Ment om kritik af Thansens vare). Har ført hørt mange brokke sig over kvalitet på vare købt hos Thansen. Og her handler det enten om at være kritisk når man får sin vare leveret - altså tjek den efter, og brug reklamationen hvis den er i stykker. Ellers handler det om at bruge hovedet når du installere/montere det.
Men til sagen, så har jeg den største sympati med Bo, havde det dog været mig havde jeg bed om pengene tilbage for LANG tid siden.
Mvh
Michael
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.141
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 746
Prøv at kig under deres autohifi f.eks. JVC, ALPINE, Cerwin Vega og Phoenix Gold.
De sælger bla. andet osse Borbet alufælge og Garmin Navigation.
Er alle de mærker nu lige pludseligt noget skrammel fordi det er Thansen der sælger dem?
En udstødning der ikke kommer til den lovede dato er jo nødvendigvis ikke deres skyld og husk så lige at den stakkel der står ved kassen ikke kan gøre for det, han er kun budbringer.
Inden der er nogen der råber efter mig kan jeg lige så godt sige at jeg arbejder ikke hos Thansen eller i den branche overhovedet.
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Men Enig med Steen!
Mvh
Michael
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.778
Men rigtig de har da en masse gode billige kvalitets ting... Evt garmin gps eller er det tomtom??
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 278
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.778
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 506
Kan godt være det ikke er THansens skyld at der er forsinkelse på scorpion potter, men det er da PISSE-ringe kundeservice at han aldrig i dette tilfælde får nogen information om dette, og at han ALDRIG bliver ringet op SOM LOVET!
Så jo! THansen er noget lort! Deres kundeservice stinker i hvert fald.
maj 2005
Følgere: 9 MC-er: 8 Emner: 1 Svar: 294
De burde ganske enkelt, ha' bedre styr på deres leverandør (Scorpion), når de lover noget væk til kunderne.
Jeg støtter Bo 100% i den her sag - de er nogle klovnenæser, når de ikke leverer varen...det er der ingen undskyldning for.
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.926
Det har du ret i, men det går denne tråd ikke ud på. Og ja, Thansen auto-/mc-branchen svar på Netto. Det er ufaglærte og studerende, der står ved kassen og ikke faglært personale. Man skal selv lave et fodarbejde, for at få en god information om produkterne, man ønsker. Til gengæld tilbyder de varerne til en helt anden og favorabel pris.
THansen har helt sikkert en aftale med Scorpion om en leveringstid på de 3-4 uger, der bliver oplyst på hjemmesiden og derfor er det Scorpion, man skal klandre. Hvem har ikke bestilt en reservedel hos en almindelig mc-forhandler, som gang på gang også er blevet forsinket pga sløve producenter?
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 278
men så har man helt sikkert også gjort sit eget forarbejde ordentlig hvis man handler der.
så kundeservicen over tlf kunne de også blive lidt bedre til,
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 48
Jeg fik af vide at det var fordi de bestiller dem i hold af 30-40 bestillinger af gangen pga billigere forsendelse, jeg fik valget om jeg selv ville have den fragtet hjem med dag til dag levering for ca 1000kr ekstra. Hvad tror de selv narhatte?
Glem det thansen pjat og kig på hjemmesider i det land der ligger lidt syd for Danmark.
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 150
Fuck - hvor har jeg kvajet mig.
jun 2004
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 290
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
Jeg kan sagtens forstå frustrationen, og i dit tilfælde hvor det er sket så mange gange, så ville jeg også forlange at få mine penge tilbage, og du har virkelig været tålmodig, respekt!!!
Nu kender jeg ikke T-Hansens kundeservice, men i vores butik kan vi ligeså flink stå og fortælle kunden at der er en ventetid pga. leverandør svigt, og at vi beklager meget, og nok skal ringe til kunden når vi ved nærmere.... og så ellers glæde os til at få en verbal lussing og få at vide at man er en kæmpe idiot osv..... HVAD SKER DER FOR FOLK.... Bliv dog voksen, og snak til folk som man gerne selv vil snakkes til.... Det kaldes gensidig respekt!!!
Men er ekspedienten flabet, jamen så skal man da heller ikke bare stå passiv og kigge, så er det jo begrundet at blive sur....!!!
Nå, nu fik jeg da vidst åbnet for posen, he he... skal nok stoppe nu!! Dette er heller ikke møntet på nogen af jer, men hold op hvor er det dejligt lige at komme ud med det, for det er sgu tit man har lyst til at pande en kunde ned, eller møde vedkommende når man har fri.. Men man må jo ikke sige noget, "kunden er kongen".....
Nogen gange kunne det være rart med en bokse dukke, man kunne hamre en når man er færdig med en idiot af en kunde
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 58
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 236
Det er jo netop pointen..!! Ubegrundet svinere er så barnlige, men kommer oftest fra folk hvor det ikke ligefrem er studenterhuen der trykker.
T-hansen formår ud fra det fortalte bare ikke at levere en acceptabel kundeservice når de gentagende gange lover det ene og det andet. Med god kommunikation kan man komme særdeles langt, og er sikker på at langt de fleste kunde vil have forståelse for problemer med ustabile leverandører osv.
Men at love man ringer gang på gang og det konstant er Bo der skal tage kontakten og gøre benarbejdet - det er sgu god grund til at bringe pisset i kog.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 58
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 58
Thansen kan ikke levere Scorpion......