2.433 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Skivebremselås...thansen Skivebremselås...thansen

Hmmm havde sådan et skivebremselås fra thansen, mener jeg gav 200kr for det, tog lige mc'en af støttefoden, så låsen gik imod skivebremsen, og så flækkede det sgu!! Er det meningen de ikke kan holde til mere? Ellers så kan man jo slå det af med en hammer? Eller er det bare thansen der er noget lort? Kan i anbefale noget mere holdbart?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skivebremselås...thansen
  • #1   1. nov 2005 Det lyder lidt mærkeligt.... Hvordan flækkede den? Nu ved jeg ikke så meget om thansens produkter, men de burde være godkendt efter dit og dat, så fx forsikring gælder hvis den blir stjålet med en sådan lås. Så virker det mærkeligt det der. Mon ikke det er en farisær.... eller hva det hedder...

Er i hvert fald mit gæt...

• #2   1. nov 2005 Så er der sgu ikke meget sikkerhed i det, billige lort, ser om jeg kan finde kvitteringen, så får de det sgu smidt i hovedet.

Se billede

(link fjernet)

• #3   1. nov 2005 Som Røssi sir, det er noget billigt kopi lort. Har kun haft dårlig erfaring med deres produkter, det er skod. Min bror arbejder der og de ting han fortæller om avance og kvalitet, jeg kan ikke råde nogen til at købe noget der. Jeg har selv en Master lås, som jeg har lavet det nummer et par gange med og der er intet sket. Men igen, gav også 600 for den, så det koster det nok. Kvalitet og beløb hænger jo sammen på en måde smiley

Håber det hjælper dig....

/Niels

• #4   1. nov 2005 ja må nok bide i det sure æble og punge op. Nok sidste gang jeg sætter min lid til thansen

• #5   1. nov 2005 køb en abus eller noget! vil du ikke hellere give 800 for en ordentlig lås og have din mc i fred, eller have en billig biliig lås og så din mc er væk en dag, og dit forsikringselskab så ikke vil betale noget fordi den ikke var låst med en godkendt lås!

• #6   1. nov 2005 Jamen så lad dog være med at købe alt det bras fra T-Hansen. Der er da utroligt at i ikke snart har lært det

• #7   1. nov 2005 Ja, T hansen er kendt for lort! Deres batterier holder også kun 1/4 så længe som de fleste andre...

• #8   2. nov 2005 Jeg har en kædelås fra thansen. virker rimelig robust har dog ikke testet den mod brud smiley koster 300 kr. http://thansen.dk/product.asp?c=617398918&n=1400477883&pn=1400477905

desuden er det skide ligemeget om låsen er godkendt eller ej, det er godkendelsen man betaler merepris for og de fleste har ikke kasko på deres cykler alligevel! Det kan jeg heller ikke forestille Rasmus har

• #9   2. nov 2005 Man skal ikke købe alt det billige bras når det gælder sit kæreste eje.
    Køb Kryptonite eller Abus så er det helt sikkert at låsen forbliver intakt...

/Andreas

• #10   2. nov 2005 Jeg har også sådan en T hansen skivebremselås... oplevede for et par uger siden at jeg ikke kunne få den af, da jeg holdte inde i Aalborg.. det var lidt træls smiley Splitten der går igennem skiven, ville simpelthen ikke komme retur, så jeg kunne få låsen af... argh!

Måtte så kalde assistancen fra min farfar, der kom med rustopløser og en hammer smiley

Men det viste sig så at splittet inde i den havde et lille hak i midten og var en smule skæv, så den ikke kørte optimalt - som om der var blevet påført stor kræft på den, for der kommer jo ikke bare sådan et hak i en stump metal ved at sidde på en bremseskive. Så jeg vil tro nogen måske har forsøgt at stå/sparke til/på den, måske dengang min nummerpalde blev bøjet også -- om det er normalt at skivebremselås ikke så godt kan holde til det, eller om det er endnu et T hansen trick, skal jeg ikke kunne sige.

- Men træls at holde og ikke kan komme videre smiley

• #11   2. nov 2005 louis.de der købte jeg en lås på udsalg til 15 euro der er mange at vælge imellem, det kan dog bedst betale sig at købe flere ting der er 7 euro i fragt.

ud i t-hansen med den lås og få penge tilbage for det lort

• #12   2. nov 2005 NEMLIG JA!!!!!!!

• #13   2. nov 2005 Andreas Kbh,

Så har du ikke set den film hvor han åbner en kryptonite lås med en kuglepen?! Det tog ham ca. 5sek, og så var den åben. Men de har vidst trukket den model tilbage nu..

• #15   2. nov 2005 hmmm - er der ikke een af jer herinde der stadig har det link til en hjemmeside/test af låse og skivebremselåse vist nok fra Holland?
    Der kan Rasmus og ikke mindst I andre se og blive overrasket over hvor ringe og hvor hurtigt man kan bryde især skivebremselåse... smiley
    Keep on locking! Om ikke andet et dumt sted at spare.

• #16   2. nov 2005 søg på kryptonite pen trick på google, så kommer der masser af sider om det. Men filmen kan jeg ikke finde, måske du er heldigere..

• #17   2. nov 2005 Hov, her var den. smiley

http://www.engadget.com/entry/7796925370303347/

Kommentér på:
Skivebremselås...thansen

Annonce