711 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Fotovogn Fotovogn

Hey var ude og køre en lille tur med mig selv i dag og opdagede så en fotovogn der lå og kørte mellem 80-90km/t hvor man kun måtte køre 70, tror jeg lå bag i ham i en halv times tid, han sku indtil byen fra ballerup og da vi så senere kom til 50km/t zonen, der lå han satme og kørte 60 og man kunne tydeligt se da han endelig opdagede at jeg lå bagi ham pga. jeg ik noget liv har og synes det er mega sjovt at se hvor hurtigt poltiet kører(hvad fanden kan vi gøre ved de bastards =( !!!!) forid der kørte han lige pludselig meget MEGET langsomt, hvilket blev røv kedeligt efter et stk. tid!! Samme igår aftes hvor der var en patrulje vogn der nok kørte lidt for hurtigt hvilket den kvindelige politibetjent nok opdagede jeg gloede lidt da hun overhalede mig mens jeg kørte 70km/t på frederikssundsvej!

Ville bare lige dele det med jer så vi kan brokke os!!!! smiley

Synes ihvertfald det er for ringe at de selv ligger og kører så hurtigt når de er ude for at tage os alm. mennesker der tydeligvis ik er dækket af det superovernaturligemultipsykopatiskespedalske poltiskilt!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotovogn
Kommentér på:
Fotovogn

Annonce