{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Hvad er meningen? {{forumTopicSubject}}

Først på aftenen var der en motorcykel fra 80,erne der søgte om optagelse. Jeg tror ikke den kom ind, for sidst jeg så havde den 35 afviserpoint, og 10 af de gode. Og grunden til at den ikke røg lige ind var at den var sat til salg. Og så ser man nu at en Yamaha r1 ryger direkte ind trods det at den også er til salg!!! Der er åbenbart forskel på "fisk"..??? Hvad fanden er det for en forskelsbehandling?? Hvis en cykel ikke opfylder betingelserne, så skal den ikke ind, og så er det ligemeget hvor gammel den er, eller hvilken model det er.
Hvis det er personlige meninger der skal afgøre det, så stemte jeg ingen racere ind, for jeg kan ikke fordrage plastik indpakkede pisracere,,ja undskyld mit sprog, men det gør mig sq harm!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er meningen?
  • #2   11. okt 2005 Hej Jonas, jo, jeg tror du har ret, men det gør det ikke mere rigtig. Og jeg har allerede slået "kold vand i blodet" ,så nu tror jeg at jeg vil smutte ud og pudse min "halv-choppede gamle maskine med en sløv motor og røvelendige køreegenskaber" :o)

• #3   11. okt 2005 Troede ikke vestjyder plejer at hidse sig sådan op... smiley

Kan godt følge dig... Jeg er personligt pisseligeglad om det er en harley eller en hoysong eller hvad fanden de hedder...
    Jeg er også ligeglad med om der står "til salg" på profilen, kan ikke se det kan irretere nogen...
    Så længe der er billeder nok, og en nogenlunde tekst, så byder jeg dem velkommen...

/Jan

• #4   11. okt 2005 Som jeg for noget tid siden skrevpå din profil, synes jeg stadig at du har en super flot mc, trods dit sure opstød vedrørende racere!!!! smiley

Er der billeder nok, og en nogenlunde tekst, så byder jeg dem velkommen...

• #6   11. okt 2005 Michael måske er det fordi vi racerøve er mere aktive i forum smiley og ikke vil have jer softchopperrøve til at tage magten.
    Nå men personligt syntes jeg at alle slags mcer er interessante. Om de er til salg eller ej er jeg sq kold overfor...... medmindre en person opretter flere profiler kun med salg for øje.
    Min mc er jo også til salg hvis nogen byder mere end den er værd for mig smiley
    Syntes ikke man kan afvise en mc bare fordi man ikke kan lide modellen.
    Er der billeder af den og er det en mc har den vel ret til at være her eller tager jeg fejl?

• #7   11. okt 2005 det er klart mest et spørgsmål om hvem der er ved skærmen når det sker. personligt stemmer jeg heller ikke salgsannoncer ind. mener det tilhører dba. men ellers stemmer jeg alt ind der virker sandsynligt. hvad enten jeg kam lide dem eller ej

• #9   12. okt 2005 Synes alle mc'er er fede, men hvis den bare skal ind for at sælges så stemmer jeg slet ik på nogen af dem!!

• #10   12. okt 2005 Jeg mener at alle bør have en fair chance for at komme ind, hvis de overholder reglerne for optagelse. dvs.
    MC'en SKAL være din egen! + Alle billeder af MC'en SKAL være af din egen MC! + MC'en må IKKE oprettes som ren salgsannonce! + Alle billeder af MC'en SKAL være tydelige og af selve MC'en! + Der må IKKE oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. "Billeder kommer snart"!

Der er vel ikke så meget at være i tvivl om.

I øvrigt mener jeg at kommentaren om magt er en anelse upassende, for der er vel ikke nogen herinde der har mere magt end andre? Så at tage magten, er vel heller ikke muligt.

/Sonny

• #12   12. okt 2005 Sonny det var en Joke smiley
    Manden (Michael) havde lige kaldt minplastikskønhed for "pisracer". Så mente det var på sin plads at give igen af samme skuffe.
    Læs hvad jeg skriver oh glem de første 2 linier smiley

• #13   12. okt 2005 Til Peter OK smiley

• #14   13. okt 2005 ang salgsannoncer. mit problem er at jeg mener at dette galleri er for at hvise sin mc frem, få hjælp, lære nye at kende, eller som jacobsen, score;-).
    markedet er som jeg ser en mulghed for at sælge ud af sine stumper, der er mc-relaterede,samt sin cykelnår den er moden til udskiftning. eller man ikke har råd.
    jeg ser profilerne som mc-ister der mødes på nettet for at snakke om, og vise deres mc frem. hvilket gør det int for mig at kigge dem igennem.
    personligt synes jeg det fjerner formålet når folk bare bruger det som en temmeligt billig side for billidannoncer af deres transport.

Kommentér på:
Hvad er meningen?

Annonce