{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Hvad er meningen!! {{forumTopicSubject}}

Var oppe hos MASI i holbæk i dag for at købe nogel ting til cyklen. Så spurgte jeg om de havde nogle motorcykler man kunne prøvekøre, jeg ku få lov til at prøvekøre deres brugt maskiner, ingen nye ??? Er det sådan over hele landet?? Kan man ikke få lov til at prøvekøre sin mc før man køber den ??
Hilsen Andreas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er meningen!!
  • #1   29. maj 2007 generelt ja... hvis du holder touring nyt, er der også en lille artikel om emnet. nu er masi i holbæk, i forvejen en fesen forretning... men lige netop det der, er en generel ting hos forhandlerne....

• #3   29. maj 2007 Ahh... Mange steder har de da demo modeller man kan prøve...

• #4   29. maj 2007 Arbejder selv hos en bil forhandler, hvis bil ikke har kørt mere end 200 km, kan vi da nulstille den med testeren!! Men så må de da ha nogle democykler, man køber vel ikke noget unden at ha prøvet det

• #5   29. maj 2007 De FLESTE steder har de da demo-modeller... hør hvornår der er en demo hjemme og reserver en tur!

Synes aldrig det plejer at være noget problem!

• #6   29. maj 2007 kan nu godt forstå dem En ny cykel skal være ny og ikke med 100 km på bagen

• #7   29. maj 2007 HALLOOOOOOOO..

Man går sgu da heller ikke ind til en forhandler og siger : Har I "NOGET" jeg kan prøve køre..

Jeg har prøvet en del nye maskiner, men så har jeg ringet til forhandleren og derved vist noget seriøsitet!!!

• #8   29. maj 2007 Nej der vil jeg sørme gi' Lars N ret. Så skal man nok være parat til at købe.

• #9   29. maj 2007 Kan huske en TOP-GEAR for nogle år siden, der havde de besøg af en ung mand på 19. Hvis han gik ind til en forhandler, ville de kun lade ham køre prøveture hvis de selv var med!
    Men når han ringede, aftalte en tid. Aflyste den og lavede en ny. Så fik han udleveret nøglerne til nogle rigtigt spændende biler (M5 - CLK) osv..

Vend den om... Ville du give en bumsebefængt knægt nøglen til en ny mc, hvis han kom og spurhte som du??

• #10   29. maj 2007 Hvor mange maskiner har lars n da købt af dem han har været ude og prøvekøre?? Jeg kan da være en lige så reel køber hvis jeg bare møder op inde i butikken

• #11   29. maj 2007 Ja - og nej.. Men lige mit point. Jeg FIK nøglerne fordi jeg VIRKEDE seriøs. Jeg har også sendt flere mennesker hjem når de kom med hjelm og savl på kinden og bare lige ville prøve en tur på den mc jeg havde til salg. Men dem der viste lidt mere interesse end som så. Så fik ture. (Èn tur inden den blev solgt)

• #12   29. maj 2007 Det gør de da til åbenthus!

• #13   29. maj 2007 I rest my case..

Ha´ en dejlig aften.. *suk*

• #14   29. maj 2007 Det er vel også noget andet når det er privat. Men jeg blev bare lidt forbavset da de sagde det!! :^)

• #15   29. maj 2007 Hvorfor? De skal tilmed leve af det. De kan da se langt væk om du er en "test-pilot" eller en seriøs køber. Og det har IKKE noget med hverken alder eller erfaring at gøre. Kender sgu flere knægte på 20-25 som har kassen...

• #16   29. maj 2007 Det er bare for ringe man ikke kan prøvekøre en eller flere cykler man evt er intresseret i . Man skal jo have muligheden for at sige .... det var sku ikke lige mig . Kan godt forstå de ikke har demomodeller af alle typer og at man må køre lidt rundt for at prøve..men prøve skal man sku kunne uanset hvad. ... hvis altså man er en seriøs forhandler.. det hedder kundepleje og folk forventer det i 2007 . Længere er den bare ikke,.

• #17   29. maj 2007 JA nemlig de lever af at sælge, jeg skal da ikke der op og købe en mc hvis jeg ikke må prøve den :^)

• #18   29. maj 2007 Ammen, Torben P :^)

• #19   29. maj 2007 Ved I hvad, tro hvad I vil.. Jeg deler jo bare min personlige erfaring og mening... Er det ikke det, dette forum er til for???

• #20   29. maj 2007 og til lars ... du er virkelig deriøs med dine indlæg...
    Og jo det er ´det forum er til . Men ikke alle kan være lige kloge vel og med så Stor erfaring. Så andreas . du har så fået svaret på hvilken forhandlere du ikke skal købe hos.

• #22   30. maj 2007 Fik lavet service på min 12er ved rydberg mc . Uden jeg overhovedet behøvede at spørge stak han mig nøglerne til en zzr1400 . værsgo , du kommer bare tilbage om 6 timer når din egen mc er klar igen........ Det er det man kalder SERVICE ;o)

• #23   30. maj 2007 Jeg har aldrig nogensinde oplevet, at jeg ikke kunne få en prøvetur. Men det foregår også sådan, at jeg fortæller, "at jeg er i markedet for at skifte og har tænkt en del over xxxxxx, er der nogen mulighed for at prøve?""

Så kan der være situationer, hvor de ønsker lidt reaktionstid, så man kan træffe en aftale og ordne evt. papirer eller lægge sin hånd på en demo-cykel!

Kom der en gut vadende ind til mig, om spurgte: Har du nogen cykler jeg kan prøve?" så ville jeg nok sige nej eller henvise ham til et evt. åbenthus arrangement, som næsten alle forhandlere har en eller to gange årligt

• #24   30. maj 2007 Importørene har som regel et par demomodeller som forhandlerne låner ved div. åbent hus arrangementer. Bla. havde Masi motor åbent hus tidligere p året, hvor der var mulighed for prøvekørsel af nogle forskellige maskiner.
    Du kan ringe til importøren og høre om de har en demo maskine stående i nærheden af hvor du bor, eller spørge i forretningen om de kan få en hjem til dig.

• #25   30. maj 2007 Har da oplevet da jeg skulle købe ny bil, at jeg ikke blev behandlet specielt smart.

Jeg dampede ind til SMC biler i Randers for at prøve den nye audi. Jeg fik ikke lov at prøve plus han gad dybest set ikke snakke med mig, fordi jeg i hans øjne nok ikke lignede en der havde råd til sådan en bil

Jeg valgte så at købe bilen i Århus istedet, da ikke om jeg gider finde mig i sådan en behandling af en der lever af at sælge.

Kommentér på:
Hvad er meningen!!

Annonce