{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

fordele ulemper ved disse 3 {{forumTopicSubject}}

jeg har lige pt 3 mc'ere i kikkerten

Suki Gsxr 1100 årg 94 (km har jeg glemt)
kawa zxr750 årg 94 km 44000
kawa zzr600 årg ca 94 (km ukendt da jeg ikke har kik på nogen specifik)

nogle fordele ulemper ved disse 3 cykler som jeg bør vide ?

hvad ville i vælge ?

og sidst men ikke mindst hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg tager ud og ser på disse ?

jeg hælder lige pt mest til de 2 førstnævnte og kender nemlig 2 der overvejer at skifte netop disse moddeler ud, så det var jo nærliggende at købe en af deres

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fordele ulemper ved disse 3
  • #1   12. jun 2008 kawa er vist bare geneelt lidt mere stabil i motoren end skruzuki... kører selv zzr 600 årg 93 og har gjort det i et år.. og der er ikke nogen bemærkninger

• #2   12. jun 2008 Jeg ville vælge ZXR'eren.. Den ser total fed ud og motoren skulle også være rigtig stabil.. Ingen mislyde eller defekte ting på den skulle sikre dig en fed og hyrtig cykel i mange år..

ZZR'eren er også en fin maskine og skulle også kunne holde til en hel del. Men personligt synes jeg ikke den ser nær så fed ud om ZXR'eren..

GSXR'eren.. Ja jeg har et problem med Suzuki maskiner fra den tid, men ved ikke om jeg rigtig har det i noget..

Ved ikke rigtig om du kan bruge det til noget, men min personlige mening..

• #3   12. jun 2008 jeg kan bruge det meste..

jeg sidder lige og kigger stat på de 3 på bikez.dk , men kan ikke finde den suki derinde smiley

• #4   12. jun 2008 prøv bikez.com

• #5   12. jun 2008 Jeg synes de gamle 1100 gixxere er fede, har prøvet en og den gik satme godt. Ellers er sådan en ZXR750 jo også en super fed maskine, så mit bud ville være en af de to, da ZZR600 ikke lige er min kop the.

• #6   12. jun 2008 Øhhhh, de oliekølet GSXR motorer er nogle af tidens mest stabil motorer, så Michaels udtalelse er langt fra korrekt. Kender til flere motorfejl på Kawa end på suzuki.

GSXR1100: Stort lokum med masser af hk. Trives bedst på motorvejen, og kræver nosser at smide rundt på en snoet landevej.
    ZXR750: Sportsmaskine af den gamle skole. Kørestillingen er bedst til landevej og race, men styreegenskaberne er, set med dagens standard, noget træge som sportcykel. Men med den rette chauffør kan den sagtens følge med de fleste på landevejen.
    ZZR600: God landevejs MC der kan lidt af det hele, uden at være bedst i nogen kategori. Kørestillingen er god til touring, og køreegenskaberne er underholdende på landevej.

Ingen af de tre har store typiske fejl, så gå efter stand og tidligere ejers pleje. Så se efter sliddelene. Og få et indtryk af, om km passer med sliddelenes stand.

/
    Jesper

• #7   12. jun 2008 på sukien mangler jeg fra 0-100 og topspeed.

det skal siges at som det ser ud ligenu vil sukien koste ca 10000 kr mindre en zxr'en hvilket jeg syntes er en betragtelig klat

• #8   12. jun 2008 jeg er glad for en fin blanding af sving og optræk. dog kan de fleste lidt større cykler nok give mig både sving og optræks egenskaber væsentligt bedre en min nuværende knallerts

• #9   12. jun 2008 er gjort. som 23 årig er der ca 1000 kr forskel

• #10   12. jun 2008 årligt vel at mærke

• #11   12. jun 2008 Mojns Custom,

Det skal så klart være 1100'eren, og så slutter den diskussion!
    Hvis det er en 94'er er den vandkølet, men det er nu ligemeget. Den er så brutal at køre at man tror det er løgn. Den kan selvfølgelig ikke måle sig med moderne sportscykler, men totaloplevelsen når den fyres af giver smil til begge ører.
    Der findes et hav af stumper til dem og desuden bor du ikke så langt fra en top dog Suzuki værksted, i Flensborg (psssst de er også billige)
    Hyg
    B0

• #12   12. jun 2008 Bo... hvilken top dog Suzuki-mester mener du? Det skulle ikke være www.suzukihaendler.de ? Der jeg har købt min ;-), eller er der et andet værksted her i nærheden (i Flensborg) som er bedre?

• #13   12. jun 2008 Ville klart vælge den 1100, hvis den er flot..

• #14   8. jul 2008 hej jeg ville også tage 1100 jeg har en 7/11 den er minder i stelet og ca 20kg letter end en rigtig 1100 og den smider 132hk på hjulet den kan vise ca 295 på speddo og er nem at køre er i sving med . de er til at finde mener der er en til salg på dba

Kommentér på:
fordele ulemper ved disse 3

Annonce