857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Så gik den dag jo med det ! Så gik den dag jo med det !

I går Tirsdag fandt jeg så endelig en jeg kunne låne ure til lige at sykronisere mine kaburatore med......
Tju hej af med tanken, på med urene.... jow jow så var den sku på plads, fik samlet dyret igen den kørte som en drøm.... Så skulle der lige prøve køres en tur, ind til en kamii og få sin aftenskaffe.......................
.................
Da jeg så skulle hjem et par timer senere, så sad motoren urokkelig fast......
Ja så begynder man tænke i kroner og anden motor osv osv... Nå overnattede så her til morgen fik jeg så dyret hjem i værkstedet igen, i løbet af natten var den begyndt at smide benz. Så tænkte den var helt gal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Begyndte at skilde den lidt fra hinanden.
Da jeg så åbnede luftfilteret væltede der ca 1 L benz ud, og tappede ca 1/2 L ud af drænet........ Hmmm af med tænrørene, og så stille et hurtigt tryk på starteren.......
...... PJASK Benz ud i hovedet, men nu sad maskinen da ikke fast mere, fik tømt den ene cylender......
Hmmmm Ja så kunne jeg ligesom forstå der var en svømmer der sad fast, af med kaburatorene fik dem renset godt og grundigt på med dem. Ned til onkel Hansen efter ny motorolie og så liiiggeeeeeee et benz filter.......... Tju hej så køre vi igen...............................
..................................................................................

Hvad kan man så lære af det !?!?!?!?
ALDRIG KØRE UDEN BENZ FILTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! ! ! !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så gik den dag jo med det !
Kommentér på:
Så gik den dag jo med det !

Annonce