{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

Så gik den i stykker :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude at køre igår, men turen blev kort. På vejen hjem, sagde det med et CRACK og så gad den ikke køre mere. Den har været på værksted inden jul, hvor mekanikeren sagde at knastakselen havde været var, og havde fået ventilerne ud af indstilling. Han indstillede ventilerne og skiftede olie. Jeg tænker nu om det godt kunne være knastakslen igen? eller måske knastakselkæden der er sprunget?

HJÆLP SØGES!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gik den i stykker :/
  • #1   7. mar 2012 Hvis din knast har været så varm, at ventilerne er kommet ud af justering. Ja så har du et seriøst problem. I værste fald er motoren brændt sammen pga manglende smøring.

  • #2   7. mar 2012 Skulle motor været røget så lad være med at betale +10k for at få det lavet på et dansk værksted!
    hent istedet en donorcykel i Sverige eller Tyskland og smide motoren over.
    Det kan gøres meget billigt! Evt en motor fra ebay


  • #3   7. mar 2012 Pil den lige fra hinanden. Knasten kan jo slet og ret være knækket.

  • #4   7. mar 2012 Den tikkiede lidt inden. Og det lød som en kæde der hoppede af. KAn det være knastkæden? smiley

  • #5   7. mar 2012 Man kan gætte fra nu og der ud af........................

    Du bliver kun klogere ved at lukke op og kigge, men det kan godt være knastkæden der er knækket.



  • #6   7. mar 2012 Nu har jeg ikke så meget forstand på det tekniske, så det er begrænset hvad jeg kan bidrage med..men jeg har en kammerat der engang havde en suzuki gn 400. da han skulle starte den kunne han ikke træde kickstarteren ned. Det viste sig at det "bare" var knastkæden der var hoppet af. Han fik sat den på igen, og mc'en kørte fejlfri efter. Så måske er du heldig. Så som flere skriver, prøv at skille den lidt ad, og se om du kan se hvad problemet er...eller få en til det...
    Desuden mener jeg at have læst at din gz 250 (går ud fra det er den), og gn 250 har samme motor, så hvis du skal ha en anden kan du måske få fat i sådan en motor til fornuftige penge..


  • #7   8. mar 2012 Mange tak for feedback smiley
    Jeg skal se på det inden for et par uger smiley


Kommentér på:
Så gik den i stykker :/

Annonce