879 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Skadet Mc, ARKIL !! Horsens. Skadet Mc, ARKIL !! Horsens.

Hej MCG
Så er der endnu en træls sag..
Forsikring..

Jeg kom en aften kørende ud af horsens by da jeg kommer gennem lidt byggeri, pludselig slår mcen ud og vælter, det viser sig at have været en brosten der har lagt i mørket.
Der anlægges sag gennem mit forsikringsselskab, som flere gange må rykkes for at tage affære, da arkils forsikringsansvarlige ikke tager stilling til noget som helst.
Over et halvt år går og min mc kommer ingen vejene.
Så får vi endelig svar fra arkil der fralægger sig et hvert ansvar.
De mener ikke der er bevis for noget, de rydder altid op efter sig..! De gør de åbenbart ikke, og hvis nogle kender strækningen over hammersholm i horsens, ved det nye hotel opus, ja så ved de også hvordan strækningen har været i nogle måneder under byggeri, rodet!!

I hvert fald er det intet bevis og jeg er nærmest tvunget til at betale selvriskikoen.

Så min pointe er at når i er chokerede over et styrt, og en skadet mc, skal i straks hive kameraet op af tasken og få knipset et par billeder af den sten i er væltet over, samtidig med dato og dokumentation måske?

Så styrt
7-8 måneders stilstand
Fralæggelse af ansvar

Hvad gør man i sådan en sag?

Mvh Jeppe J

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skadet Mc, ARKIL !! Horsens.
  • #1   27. maj 2008 Vidner.. Nogen må jo have hentet din mc, nogen må jo have hjulpet dig, nogen må jo have samlet stumperne op.

Sørgeligt smiley - Føler med dig.

Mvh
    Michael

• #2   27. maj 2008 Ingen vidner..
    Men ja det er noget sørgeligt..
    Har lige været en meget lang sag igennem med bilen og derfor har der ikke været tid til at kigge på mc. Så må man jo til at finde penge til selvrisikoen hvis det betaler sig..

• #3   27. maj 2008 1 stk 5 liters dunk
    1 stk elefanthue
    1 pakke tændstikker
    smiley :) smiley

Spøg til side, men hvor jeg dog hader folk der fralægger sig ansvar for noget de har ansvar for

• #4   28. maj 2008 Hvor store var skaderne?

Hvis du kan holde dig under 50k, så kan du drage nytte af det nye fænomen "Småsagsprocessen", som har gjort det lettere for private borgere at føre retssager om mindre beløb.

Systemet er tilrettelagt sådan, at du som udgangspunkt bør kunne føre sagen uden advokat, så det er bare om at komme op i omdrejninger! smiley

(Som advokat mener jeg selvfølgelig, at hele "Småsagsprocessen" er noget skrækkeligt hundelort, som bør graves ned med det samme, men for DIG kunne det være en fin ting).

Mvh. Allan

• #5   28. maj 2008 Prøv at søge om fri proses (stik mig lige en staveplade)
    Så kan du få advokat uden det koster dig noget..

• #6   28. maj 2008 Tak for nogle gode råd, det vil jeg gå videre med..
    Skaderne er under 50.000
    Jeppe J.

• #7   28. maj 2008 Kamera hjælper ikke altid.. I hvert fald ikke hvis det er statens veje, den er gal med.. Har været der, med 2 smadrede alufælge pga pludseligt hul i ny asfalt på Amgermotorvejen.. Tog billeder, havde vidner og politiet skrev rapport.. Det gav zip, zero, keine, nul... Desværre..

Kommentér på:
Skadet Mc, ARKIL !! Horsens.

Annonce