Skadet Mc, ARKIL !! Horsens. Skadet Mc, ARKIL !! Horsens.
Hej MCG
Så er der endnu en træls sag..
Forsikring..
Jeg kom en aften kørende ud af horsens by da jeg kommer gennem lidt byggeri, pludselig slår mcen ud og vælter, det viser sig at have været en brosten der har lagt i mørket.
Der anlægges sag gennem mit forsikringsselskab, som flere gange må rykkes for at tage affære, da arkils forsikringsansvarlige ikke tager stilling til noget som helst.
Over et halvt år går og min mc kommer ingen vejene.
Så får vi endelig svar fra arkil der fralægger sig et hvert ansvar.
De mener ikke der er bevis for noget, de rydder altid op efter sig..! De gør de åbenbart ikke, og hvis nogle kender strækningen over hammersholm i horsens, ved det nye hotel opus, ja så ved de også hvordan strækningen har været i nogle måneder under byggeri, rodet!!
I hvert fald er det intet bevis og jeg er nærmest tvunget til at betale selvriskikoen.
Så min pointe er at når i er chokerede over et styrt, og en skadet mc, skal i straks hive kameraet op af tasken og få knipset et par billeder af den sten i er væltet over, samtidig med dato og dokumentation måske?
Så styrt
7-8 måneders stilstand
Fralæggelse af ansvar
Hvad gør man i sådan en sag?
Mvh Jeppe J
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Sørgeligt
Mvh
Michael
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
Men ja det er noget sørgeligt..
Har lige været en meget lang sag igennem med bilen og derfor har der ikke været tid til at kigge på mc. Så må man jo til at finde penge til selvrisikoen hvis det betaler sig..
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
1 stk elefanthue
1 pakke tændstikker
Spøg til side, men hvor jeg dog hader folk der fralægger sig ansvar for noget de har ansvar for
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 106 Svar: 575
Hvis du kan holde dig under 50k, så kan du drage nytte af det nye fænomen "Småsagsprocessen", som har gjort det lettere for private borgere at føre retssager om mindre beløb.
Systemet er tilrettelagt sådan, at du som udgangspunkt bør kunne føre sagen uden advokat, så det er bare om at komme op i omdrejninger!
(Som advokat mener jeg selvfølgelig, at hele "Småsagsprocessen" er noget skrækkeligt hundelort, som bør graves ned med det samme, men for DIG kunne det være en fin ting).
Mvh. Allan
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.068
Så kan du få advokat uden det koster dig noget..
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
Skaderne er under 50.000
Jeppe J.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
Skadet Mc, ARKIL !! Horsens.