{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Skade/forsikring {{forumTopicSubject}}

Hey Opdagede i dag at der var en der havde bakket ind i min mc og lavet to ridser, den ene hvor kanten som er rund er blevet slebet kantet og den anden er bare en alm. ridse, de begge er på størrelse med en lillefinger negl, malingen fra min mc er ret så tydelig på hans bil, men jeg tænkte på om i ville melde sådan lille ting og om i havde nogle erfaringer med hvad der så bliver gjort ved det? Han var så os ret heldig fordi han havde skubbet min mc 15 cm eller sådan uden den var væltet!

Skal lige siges at jeg konfronterede manden med det og viste ham hvad han havde lavet og han var totalt kold og ligeglad og stod faktisk og grinede af mig og sagde det jo ingen ting osv. osv. men det betyder jo en del for mig!!!

Det er ik fordi jeg er smålig eller lign. er klar over det er nogle små ridser men blev godt tosset på ham da han begyndte at grine og sige de ting!! Er jo faktisk også princippet i det ik?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade/forsikring
  • #1   27. sep 2005 gi ham tørt på.... selvfølgelig skal han betale når han ikke ser sig for i trafikken.. og selv en lille ridse er da enormt træls at have hvis man er glad for sin cykel.. og så lyder han oven i købet rigtigt provokerende selvom der er hans fejl

• #2   27. sep 2005 Godt!!! =)

har os ringet til forsikringen nu og jeg får sendt et brev også skal jeg bare vælge et værksted som så kigger på det!

• #3   27. sep 2005 synes det er svinsk at have så lidt respekt for andres ting + en uopmærksom bilist kan være meget farligt mcister.. så kan han lære det

• #4   27. sep 2005 Ja jeg tænkte netop det samme da han forsvarede med at det var nogle mindre ridser, spurgte ham også om hvordan han kunne være så ligeglad med at have kørt ind i den, men fik den der "tsk det jo ingen ting" forklarede ham så også at han var rimlig heldig at den ik væltede da et nyt kåbesæt koster kassen! Men igen fik jeg den der "jaja" Og da jeg spurgte om hvordan han samtidig kunne grine så sagde han at han grinede meget højere ind i ham selv!

Men tak for dit svar peter =)

• #5   27. sep 2005 Svin... lad bare ham betale regningen... håber det lykkes for dig...

• #6   27. sep 2005 Og betaler han ikke så kviter med at smadre hans lygter og spark hans side spejle af og lig en seddel i forruden som siger: SåKanDuLæreDetNemligJa

• #7   27. sep 2005 Tog du billeder eller lignende for at dokumentere malingen på hans bil? Med den attitude ville jeg helt sikkert sikre mig alle de beviser jeg kunne.

• #8   27. sep 2005 Hehe jan gi den gas =)

ja brian jeg tog billeder af både mit og det maling på hans bil!

• #10   27. sep 2005 Ja men der er jo kommet et hak i bagkåben, så tror ik en lakering hjælper, tænker bare på om de så skifter den hele eller hvad de gør, men hvis de gør så skal den jo også lakeres og det kan da blive ret dyrt ik?

• #11   27. sep 2005 Jeg tror jeg ville kontakte Politiet og sige at du har en forspørgelse ang en skade så vil de sikkert hjælpe med at fortælle hvad du skal gøre.
    Ellers er der kun en ting at gøre meld ham så kommer han helt sikkert til at betale og noget mere da han jo faktisk stikker af fra en skade og det er nok ikke billigt

• #12   27. sep 2005 Har du noget på ham? Kontakt ham giv ham endnu en chance. Derefter kontakt politiet.

Det kan ikke passe, at man skal straffes fordi man passer på sine ting.
    Du får ingen tak for at være flink!
    Boede engang over et Pizzaria. Pizzabudet, bakkede ind i min kammerats 175 cc scoter, svigerfars saab.
    Dette blev fra vores side accepteret som bagateller.
    Da klovnen så bakkede min gamle Boldor ned og først erkendte da jeg konfronterede ham med det. (var smuttet da jeg kom) blev jeg harm og fik min mekker til at give den hele armen og skrive en regning på x-antal tusinde (ca. halvdelen af mcværdi). Pludselig kunne de sq hverken tale dansk og skulle have en tolk med, der nærmest truede mig. Hvilket jeg kun kunne grine af så det blev hårdt mod hårdt. Fik da dækket mine udgifter men det holdt hårdt.

• #13   27. sep 2005 Sådan skal det gøres Peter.. Ned med de svin der ikk selv kan tage kontakt når de har gjort noget galt.

Altså alle kan sgu have et uheld og komme til at bakke ind i en bil, og endnu værre en MC.. men der er sgu da ikk andet for end at tage skideren den kommende regning og sådan er det da bare, hva fanden er ansvarsforsikringen eller til?

Tim L. Nak den porpulede møghvalp...! Der skal skrives seriøse regninger på det lort der..! men som de andre siger så få da lige politiets vudering og gør hvad de nu ige råder dig til, by the way, skal den så egentlig ikk også lakeres? tror jeg da vidst den skal, skal den ikk smiley

• #14   27. sep 2005 meld det til politiet
    eller spark begge hans side spejle af
    sådan et .øvhul
    det første er nok bedst.
    håber du for det dækket af han forsikring
    held og lykke.

• #15   27. sep 2005 Politianmled det hvis han nægter! Ellers kan han nægte og nægte og du får intet ud af det!

• #16   27. sep 2005 jan du er da for hård! hehe! jeg tog et sidespejl idag! nar der kørte ud foran mig!!!!!!
    jamen du skal da melde det! for enten skaldu betale af egen lomme! ellers taber dudet når du skal sælge den! "skade" du ved!

• #17   27. sep 2005 satme godt du har taget billeder!!
    ellers var du nok lost!

• #18   28. sep 2005 Når snakkede så med mekanikeren i dag eller receptionisten(Fra lydmuren) og hun mener at det kan være svært for maleren at male/lakere/whatever når de er så små og at det evt kan komme ud i en sag hvor jeg så skal betale noget af beløbet pga der er en anden ridse som var der fra før(lidt længere henne) men så er det jeg ik forstår hvor fair det er, kan da godt være der er en enkelt ridse et andet sted, men derfor vil jeg sku da ik have flere?

Skal så have den til maleren imorgen og høre hans mening, men asso hvis taksatoren begynder på at sige jeg skal være med i betalingen der hvad gør jeg så? har i nogle råd?

• #19   28. sep 2005 Ik fordi den er over ridset, men der er bare en ridselig lidt ved siden af

• #20   28. sep 2005 Bilen havde forresten skrallet helt ind til det første maling og den maling der er på nu er sort med noget sølv i osv. så det kan blive svært for maleren at male lige den type osv osv osv!!!!!!!! den anden ridse var forresten os værre end den jeg troede var slemmeste da jeg stod med noget polerings ting(polinaio halløj der ud af :D)

Sry for spam!

• #21   28. sep 2005 Når ja og jeg er total nybegynder jo så jeg aner ik hvad jeg skal gøre eller sige hvis der kommer sådan forsikrings mand og jeg gider jo ik stå og være til grin for noget som ik har totaltskadet min mc eller lign. så ja.. baah

• #22   29. sep 2005 Syntes det lyder underligt at du skal betale en del af skade.......vrøvl. Det kan ikke være din hovepine at der var lidt små ridser i forvejen, det må være din betaling for besværet at der kommer nyt på.

• #23   29. sep 2005 Ja det mener jeg også, men det sagde hende damen fra lydmuren at taksatoren muligvis ville sige det!

• #24   29. sep 2005 De må jo ikke stille dig dårligere end du var før skaden, så om de vil lakere det hele og så selv lave ridser der matcher dem der var der før er vel op til dem, de skal bare lave det.

Kan dog godt forestille mig at de vil prøve at handle lidt og så er det jo op til dig om du vil være med til det.

• #25   29. sep 2005 Fik den til maleren i dag og han regner med han godt kan male dem og ramme farven så!!!

Det kommer til at koste 2200kr! alligevel rimlig dyrt for sådan to ridser men jep jep, ville ik have været slemt hvis han skulle slippe med mere men der er jo ik noget at gøre så længe det ik bliver dårligere end før som brian siger

Kommentér på:
Skade/forsikring

Annonce