Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.
  • 4 lamper skal fjernes, og dækkes af. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bredere bagdæk
  • #1   27. dec 2024 Det korte svar er du bør øge dækbredde for og bag samtidig, så vægtfordeling/geometrien ved nedlægning ikke forskubbes.

Det meget korte svar er ja.

Det lange svar er nej smiley

Det meget lange svar er en serie af spørgsmål efterfulgt af en serie af svar, der skal besvares med flere præciserende spørgsmål før man kan komme med et konkret svar på den optimale løsning for dig.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #2   27. dec 2024 Det første spørgsmål er: Hvorfor?

• #3   29. dec 2024 Det gavner ikke. Tværtimod

• Don D
    Don D Tilmeldt:
    sep 2021

Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 166
    #4   29. dec 2024 Et 200 vil nok typisk passe til 6-6,5 tommes bredde fælg,. Hvis der er fysisk plads til det motorcyklen kan du godt.

Det eneste det bredere dæk vil give er "kosmetiske" forbedringer.

• #5   30. dec 2024 #4 - Det kosmetiske er ikke det eneste, du vil højst sandsynlig opleve ringere køre-/styreegenskaber samtidigt med.

• #6   31. dec 2024 Det bedste du kan er at holde dig til den dækdimension din maskine er født med.
    Sætter du et bredere dæk på, vil du opdage at din maskine blir meget mere træg at rive rundt igennem svingene.
    Eneste sted det kan ha sin berettigelse er på en banemaskine. Der kan du have brug for mere “edgegrip” det fås ved at gå op i både højde og bredde. Men det vil kræve en helt ny opsætning af din maskine.
    Så enten beholder du det du har på og kører sikkert, eller også kører du rundt og ser “død”smart ud:)

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #8   26. jan Enig med #6. Havde chancen for at prøve et "wide rim" kit (Original Yamaha bred-fælg og 240 dæk). Originalt 200.
    Blev meget skuffet over resultatet.
    Dårligere i sving nedlægning og acceleration ringere. (nok for meget grip i 240 dæk).
    Jow jow. Ser meget "cool" ud bagfra. smiley Men prisen er høj. smiley

• #9   10. feb I disse spørgsmål spørger jeg altid mig selv - før jeg bestiller…
    ER jeg blevet klogere end de 20-25 ingeniører der har bygget min bike, som har brugt års erfaring og uddannelse på at lave det ultimative..

- og hver gang jeg kan svare JA til det, farer jeg ud og går i gang med topnøgler og hvad har vi… smiley
    DET er dog ikke sket endnu.. smiley

Lev med du udviser det klassiske tegn på - det er på tide du køber en ny bike.. ! Jæææii.!!

Ps..
    Du ved… Ofrer du kiks på et bredere dæk, måske en bredere fælg..
    står du stadig med en tom tegne dreng og
    - har kun en gsx-s1000f med et bredt bagdæk… smiley

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #10   10. feb http://www.v-max-f-maerz.de/vmaxkatalog/590/591n_en.html
    Jow jow. Hvis pengepungen er iorden. Og man ignorerer minusserne. smiley smiley smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #11   10. feb #10 - Ja og man HADER forudsigelige køreegenskaber af et godt hjerte. smiley

Kommentér på:
Bredere bagdæk

Annonce