Off the Road {{forumTopicSubject}}
En ven og jeg snakkede lidt og kom tanken frem til at det kunne være sjovt med et par off-roadere at tøffe rundt på, især da jeg aligevel tager caigva'en ud i skovene og det er jo et landbrugs land vi er i, men hvad ville være et godt bud? både til grus stigerne, men også der hvor stigerne endnu ikke er lavet? men samtidig også kunne bruges i hverdagen til at køre gennem byen og de små veje?
Der er jo de gode "gamle" DT'er men tanken om en 2-takter er jeg ikke vider begejstret for, jeg har aldrig haft en, men bare det med manglen af bundtræk og lyden, tækker godt ned hos mig, så måske noget XT/XL ?
budgettet ligger for mig omkring 30.000 og for min ven så billigt som muligt og ikke over 20.000
Lad mig høre guldkorn, råd og erfaringer
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 392
mar 2006
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.590
Henrik S: kigger også på alt det de kloge hoveder derinde (der er vist en del) skriver, men man kan jo aldrig få for meget info
mar 2006
Spørgsmålet er om din Cagiva ikke kan komme frem de fleste steder og, som du også skriver, du har brug for noget der kan komme frem der hvor stien ender? Så er det vel noget mere hardcore ofroad ala Yamaha TT. osv. Men det ved gutterne, som Henrik, ovre på Tenere nok mere om end mig.
Sig til hvis vi skal ud og køre noget grusvej. Kender et par steder og det lader til at det gør du også
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 67 Svar: 580
til din kammerats budget har jeg en honda xl 500 r. regner med den skal koste 11500. så er det lidt i overskud til at gejle for,
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
(link fjernet)
Off the Road