{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  med eller uden O/X-ring
  • #1   12. maj 2008 Hvor pokker får du kæder så billigt?

Jeg købte et AFAM kædekit sidst gennem fælleskøb hos eracing til 1300 kr ca. mener jeg det var.
    Og så meget koster tandhjul altså heller ikke!"

• #2   12. maj 2008 Priserne er fra atmcteknik.dk.
    Men er der virkelig ingen der kan fortælle mig hvad den der O/X-ring er og om den kan undværes? da det er en cykel jeg kun skal have en enkelt seson endnu så vil jeg hellere spare så meget jeg kan så der er mere til den næste cykel.

• #3   12. maj 2008 der er vel lige så mange meninger såmsom der er tændstikker i en tændstikæske.... jeg ville købe den billige, den skal jo "bare" smøres det tider

• #4   12. maj 2008 christian en kæde til 195kr... ja man får hvad man betaler for den gælder stadig.... jeg vil nok vælge en lidt dyrer model en det... ellers må du købe et par stykker så du har når den er blevet træt.... jeg ville selv aldrig vælge sådan en billig en.... to grunde gider ikke holde ude på hans tyndskid mark med en knækket kæde... og gider ikke oversmøre for at den kan holde.... jo mere smørelse på kæden jo mere svineri rundt omkring kæde området og det hjælper ikke og oversmøre alligevel

• #5   13. maj 2008 OX ringe, er små gummiringe der sidder på alle rullerne og holder fedtet inde og skidtet ude af rullerne.

• #6   13. maj 2008 O/X ring er ''evighedsmurte '' indvendig - hvor man kun skal smøre ruller udvendigt med kædespray efter forsigtig afvaske med lampeolie.
    levetiden er 2-3 gange højere en almindelig kæde - 20 000 km er ikke unormalt hvis plejer kæden ordentligt.
    De er opfundet for at gøre livet nemere for MC'ister

Almindelig kæde hvis man er korrekt piller man af og ''koger'' i go gammeldags kædeolie jævnligt for at få smurt de indvendige dele rigtigt og sviner ad h.... til. og til den pris du nævner kunne jeg tvivle på om de er '' fortrukket'' - ligesom de fleste dyrere o/x/w rings typer er.
    Dvs de ikke '' strækker sig nævneværdigt efter de er monteret - og man slipper for at stramme kæde andet et par gange i levetiden af kæden.

• #7   13. maj 2008 Til en 400cc ville jeg nok vælge en o-ring/x-ring kæde - det kan godt betale sig. Til en 250cc eller mindre er en alm. kæde tilstrækkelig. Desuden "stjæler" en o-ring/x-ring kæde lidt mere motoreffekt. Hvad der især vil kunne mærkes på helt små maskiner ... smiley

Kommentér på:
med eller uden O/X-ring

Annonce