{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Med eller uden forskærm? {{forumTopicSubject}}

Hej derude i den danske sommer:-) Jeg er en af dem der syntes at det ser frækt ud når forskærmen er pillet af, det er jo en smagssag. Desværre så smider fordækket jo masser af sten op på udstødning, cylinder og topstykke. Er der et smart trick for at undgå dette? Det naturlige svar er jo at lade være med at pille forskærmen af:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Med eller uden forskærm?
  • #2   10. jul 2014 ved godt det ikke er det du spørger om .

men
    sænk den i røven.

og
    få sat den forskærm på med det samme.

det ser totalt åndsvagt ud, uden.

mener jeg .

mvh

• #3   10. jul 2014 så et USflag/klud på forgaflen, liger over dækket, det skal helt ned på dækket smiley

• #4   10. jul 2014 Hvis det er det sidste billede på din fx du mener ser godt ud...... Ja så er smag og behag i hvert fald forskellige..... Jeg synes som sådan cyklen er cool ( især med solosæde) dit twinsæde er mindre kønt, dit styr er værre og forenden uden skærm ligner starten på en ratbike..... Synes jeg smiley

• #5   10. jul 2014 Hej Brian. Den ser sådan ud i skrivende stund. Det er jo en smagssag, som så meget andet. Der skal snart et springer forgaffel på og det er i den forbindelse jeg syntes at det er klædeligt uden forskærmen.

profilbillede
  • #6   10. jul 2014 I skrivende stund er det en fed bike med et forfærdelig styr smiley
    Jeg ville klart beholde gaflen, springer ligner lort smiley

• #7   11. jul 2014 Jeg er med Brian der, en springer vil ikke klæde den ( min mening) Sådan en fætter hører kun til på en ældre cykel med sidevogn. Kan godt lide looket uden forskærm, men fuck det er træls at møde en regnbyge på vej hjem smiley Been there, done that, så jeg beholder altid forskærmen.

• #8   13. jul 2014 Kører du meget på grusveje Ken ?

Jeg kører uden forskærm på min stivsteller og har ikke problemer med sten der bliver smidt op på cyklen og selvfølgelig er det da træls at køre en regn værsdag uden forskærm smiley meeeeen det har jeg fundet en super god løsning på (Så lad da vær med det) kører kun når solen skinner og bliver det regnvejr når jeg er ude på tur så snubber jeg en fadbamse + en pøls mere og venter til det er tørvejr igen

Mvh. André.

• #9   24. jul 2014 jeg må give lidt ret til jer hverisær, ned med røven det vil se blæret ud og af med den forskærm!

og behold den ape på!! smiley

• #10   25. jul 2014 Tak til alle for mere eller mindre objektive svar:-) Beholder helt klart mit styr, som klæder cyklen, måske vinklen på billedet ikke er god. Kører ikke på grusveje:-) og hælder også til at nappe en ekstra pause hvis himlen skulle åbne sig, har såmænd også kørt i regnvejr uden skærm, det er vådt. Næste sæson sætter jeg en custom bagskærm på der følger dækket tæt og på den måde gør den meget lav visuelt. Ride safe! Ken

• #11   28. aug 2014 Efter min smag skal hele cyklen sænkes. Hvis man bare sænker bagenden, "stejler" den, og det fungerer ikke visuelt. Kort forgaflen op (er ret nemt), eller sæt kopper med 3 graders udlæg i kronrøret og en gafelbro med udlæg. Det vil helt sikkert hjælpe med en anden bagskærm også.
    Riser/styr passer heller ikke sammen. Riserne har en vinkel (bagover) og apehangeren en anden (fremover) det er også noget visuelt rod. Apehangene kan være fed, men med andre, og kortere risere. Jeg ville også skifte lygten. Den gammeldags hætte, der er på, er ikke fed. Der finds mange frække alternativer.
    Men dette er naturligvis min smag, og ikke din. Det absolut vigtigste er at du er glad for udseenet på din cykel. Skid på hvad vi andre mener.
    For at komme tilbage til sørgsmålet; Jeg har både HD med og uden forskærm, og det er ikke noget problem med sten og andet lort. Kun når det regner (og der er det noget LORT)

Kommentér på:
Med eller uden forskærm?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce