{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
94 visninger | Oprettet:

Fejl på kortet {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har for knap 2 uger siden bestået mit køreprøve til A2 kategorien. Jeg ventede spændt på at modtage mit kørekort, og det har jeg naturligvis også gjordt, dog med et ekstra kategori på..

Jeg har fundet et andet opslag fra et par år tilbage med præcis den samme fejl, men jeg syntes ikke rigtigt jeg kunne læse mig frem til svaret på mit spørgsmål.

Har ikke umiddelbart tænkt mig at købe en større cykel end jeg tog kortet for, dog er jeg lidt nervøs for at det muligvist ville alligevel give mig problemer I fremtiden, skulle politiet nu stoppe mig og ligge mærke til den A kategori som ikke burde være der?
På den modsatte side er jeg lidt bange for at kontakte færdselsstyrelsen/borgerservice eller hvem det nu er som håndterer disse sager, så de ikke pludseligt finder på at jeg skal gentage min køreprøve eller noget..
Er der nogen som har et eller andet form for erfaring i denne slags situation?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl på kortet
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.889
    #1   i dag kl. 07:12 Du kontakter dem bare og får det rettet. Du skal ikke op til en ny køreprøve, for der er beviser for at du har bestået A2 - men der er ingen beviser for at du har bestået en A køreprøve.

  • Martin E
    Martin E Online Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 194
    #2   i dag kl. 07:56 Min søn modtog et kørekort til bil i stedet for det A2 kort han skulle have haft. Borgerservice ombyttede det og kunne nemt se i papirerne at noget var gået galt.


  • Don D
    Don D Tilmeldt:
    sep 2021

    Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 139
    #3   1 time siden Politi kan nok nemt slå op og se hvad du har førerret til.
    Hvis du ikke kører på en større end du har taget til er der intet problem. Du kan sikkert få et nyt og korrekt UB


  • #4   31 minutter siden Helt uden for spørgers kørekort:
    Får man automatisk kørekort også til sidevogn ved A2?


Kommentér på:
Fejl på kortet

Annonce