{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Fejl på oliepumpedrev {{forumTopicSubject}}

Nogen har erfaret, at Kawasaki i andre lande har påtaget sig at reparere fejl på drevet til oliepumpen på VN 1500, uanset garantien var udløbet, fordi der har været mange fejl fra 87 til og med 99 modellerne.
Er der nogen der ved noget om dette?
(En god Vulcan ven er blevet tvunget til at kortet sæsonen ned fra i søndags af, formentlig på grund af denne fejl.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl på oliepumpedrev
  • #1   30. sep 2009 Hey Allan Tak for sidst, jeg lytter lige med her, da det bestemt kunne være af stor interesse, om Kawa har påtaget sig ansvaret i alle lande eller om det kun er over there det gælder.

    Hils herfra, og vi ses min ven.


  • #2   1. okt 2009 Hej Jens og tak for sidst.
    Ja det er ikke uden interesse, hvad der sker i denne sag.
    Fik du nogensinde klarhed over, hvorfor din Vulcan teede sig på Lillebæltsbroen??


  • #3   1. okt 2009 Benzinhanen er utæt, så jeg tror simpelhen den druknede, der var intet at se umiddelbart men da den kom hjem, startede den 1 gang da laderen kom på, næste morgen gik jeg over for at tjekke, og der lugtede af benzin, og det dryppede fra hanen som stod på off.
    ikke fra slangen men fra selve hanen hvor man drejer on - off - reserve
    Jeg håber bare det er det, men får først rigtig kigget i weekenden.


  • #4   1. okt 2009 Der har jeg også været, og en anden Vulcan 1500 i Wild Hogs har samme problem. Jeg købte en ny hane til godt 900 kr :-(, men så er den jo også tæt.

  • #5   1. okt 2009 Har en xtra liggende som lige er renoveret af Svend i klubben, så hvis du har den gamle liggende så snup en snak med ham, så kan han lave den. smiley
    Jeg skifter og forventer at være kørende igen til weekenden.


  • #6   1. okt 2009 Kan ikke huske, om den er kylet ud. Troede ikke man kunne lave sådan noget !! Vil dog lige checke mine gemmer. Måske andre kan bruge den, hvis den bliver fixet. Michael fra Wld Hogs har vist ikke købt en ny endnu!

  • #7   1. okt 2009 Ok, jammen det kan man faktisk, hvis du sætter en skruetrækker i revnen kan du vride fronten op alstå selve hanen op af huset, derinde er de pakninger som skal skiftes smiley


  • #8   25. okt 2009 Hey Alle! Jebs så fik den kære Vulcan nyt oliepumpehjul takket være en kær nabo,og det ser ud som om det virker. så nu håber vi også bare det holder i længden. En fyr ved navn kaldt DOMMEREN har udviklet et tandhjul´s kit som bestå af en slider og et nyt der kan monteres uden at hele motorén skal skilles ad, Hans pris ville på ca. 300 § inkl. forsendelse virket helt ok når man tænker på hvor meget job man spare. http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg.html
    Men nu er det jo lige sådan at min nabo laver tandhjul til dagligt, så vi gik igang med at kopiere. Efter at ha målt og målt var det for at prøve, første gang gik det ikke helt der skulle lige justeres lidt, men dagen efter gled det bare på. Perfekt!!!. I samme forbindelse da koblingen nu alligevel var afmonteret, kunne jeg lige så godt kigge den efter. Jeg skiftede jo lameller sidste år, og i år blev der sat nye repkit i både Master og Slavecylnder men stadig samme problem. Når jeg startede op på kold motor var der ikke noget problem men som motoren blev varm så virket den ikke optimalt, koblingspunkt ændres sig hele tiden og den hakkede til og altid når der var mange mennesker der stod og kiggede på.
    Nye stålplader de 3 skiver og en Clutch Spring blev monteret efter alle kunstens regler.
    Tid til opstart! Alle var spændte 2 tryk på starteren og dyet hoppede igang, Den fik lov til at stå i tomgang ca. 5 min. mens olielampen blinkkede nogle gange, gik så igang med at føde den med lidt suppe lidt efter lidt så der rigtigt kunne komme olietryk, lampen slukkede helt og lyden blev til at holde ud.
    Så var det tid til at komme ud at trille rigtigt, virkede koblingen som den skulle, og YES hvilken føelse FEDT.
    Jeg takker alle der har været inde over mit lille problem, fremfor alt Mr. Buhl , Klaus alias Evan og vores kære Præsiden Alvin.
    Så nu håber jeg bare på et ture inden den skal i hi
    Gode veje til alle.
    Vulcan hilsner
    Highwayhall


  • #9   25. okt 2009 Det var da kanon, imponerende at di nabo kunne lave en replika, mega god nabo der
    det varmer at læse at problemet er løst, og det til fornuftig pris thumps up.
    Koblingen er også perfekt nu, den næste sæson m syntes langt væk, nu hvor maskinen går 100%.

    Kanon at man hjælper hinanden på kryds og tværs, og det er nogle kanon venner du har der.

    Til vi ses igen Mr. Hall. Og hils derover herfra.


Kommentér på:
Fejl på oliepumpedrev

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce