{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

Keyvan F
Keyvan F
Tilmeldt:
17. sep
Emner: 1 Svar: 1

Suzuki GS500 fra 93 tomgang og prut {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har lige fået købt en GS500 fra 93, den går noget ujævn i tomgang, men tror måske tomgangen skal indstilles.

Men den prutter når nogle gange, oftest når jeg gasser ned, det kommer ikke fra udstødningen, men under mig, tænker kaburator? uden at have forstand på noget af det, hvad kan det være? har selv tænkt at skifte olie og oliefilter eller måske et luftfilter der skal skiftes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS500 fra 93 tomgang og prut
  • #1   17. sep Måske den trænger til at få synkroniseret karburatorerne. Og renset luftfilter. Check også at indsugnings-studsene er tætte, da de med tiden kan blive utætte.

  • Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 390
    #2   17. sep Og tændings justering, check tændrør for korrekt type og tilstand samt check af ventiler.. smiley

  • #3   17. sep Kontakt classis Suzuki club på Facebook , de kan nemt hjælpe dig. Mvh Johnny

  • Keyvan F
    Keyvan F Tilmeldt:
    sep 2024

    Emner: 1 Svar: 1
    #4   1 time siden #3 Hey johnny, hvad hedder gruppen præcist? synes ikke jeg kan finde den på navnet du har nævnt smiley

    #1 skal man bruge noget bestemt værktøj til det? jeg ligger ikke inde med det store, men nok nærmere noget basalt værktøj smiley hvis du evt. kender en guide/youtube video som er god, så prøver jeg mig ad, har søgt lidt, men umiddelbart ser det noget kringlet ud, i hvert fald for mig.

    #2 mener du tomgangsjustering? i så fald så leger jeg lidt med den, den stikker dog nogle gang af selvom jeg tror jeg har fundet den rigtige indstilling, hvad kan årsagen være til det? chokeren helt slukket, tomgang omkring de 1300 omdr, men så kan den pludseligt stikke helt af selv i neutral


  • #5   1 time siden Classisk suzuki skandinavia der står nogle telefonen nummer mvh Johnny

Kommentér på:
Suzuki GS500 fra 93 tomgang og prut

Annonce