{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hayabusa
  • #2   10. aug Har ikke prøvesiddet en hayabusa men har selv en suzuki b-king det er en nøgen hayabusa hvor du sidder dejligt oprejst der er styrforhøjer på org men ingen kåbe så der er lidt fartvind kig evt på min profil der er nogle stykker til salg på 123 mc tror jeg siden hedder men der fås ikke taskesæt til den hvis du skal have megen oppakning med men den kan også køre nullerkørsel uden problemer

  • #3   10. aug Hvis du er vant til at køre på en CBR600rr, GSXR600/750 eller Yamaha R6, så vil du helt sikkert mene en hayabusa er en komfortabel sportstourer.
    Jeg er vant til bedre komfort og kørestilling, så vil ikke føle mig tilpas på en hayabusa til det formål.


  • #4   10. aug Alt efter alder, vil jeg sige.
    Har kørt til Holland i ét stræk, kun tankning.
    Det var sagtens muligt, men øm i ben.
    Kørt til Tjekkiet, Østrig, Italien. Intet problems med passager og tasker. Generation 2.
    Nu er jeg +50, og bruger hellere min K1200 til touring.
    Men med styrforhøjere og højere vindskærm er det helt fint med Hayabusaen.


  • #5   11. aug Tusind tak for svar ??


  • #6   14. aug Cyklen er utrolig stabil, og jeg føler mig tryg på den, da den ikke reagerer ret meget på sidevind, og ligger lige der, hvor du styrer den hen. Jeg er 183, men bliver øm i skuldrene på længere ture (180-200 km), men det kan vist afhjælpes med styrforhøjer.
    Ellers keder jeg mig lidt, når jeg kører landevej, da kåben er så god, at der stort set ikke er vind, og derfor frister det hele tiden at give gas.


Kommentér på:
Hayabusa

Annonce