{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.740 visninger | Oprettet:

Hayabusa {{forumTopicSubject}}

Går kraftigt og overvejer at få mig en Hayabusa, har haft min zx6r siden 2005 og har ikke tænkt mig at skille mig af med den da jeg er vildt glad for den me Busa en en cykel som alle der har ejet en siger er en man simpelthen bare må eje mindst en gang i sin MC karriere.
Budget kommer ikke til at være altafgørende men er nysgerrig for at høre folks mening om det skal være første generation aller om 2008 modellen er så meget bedre at man skal smide lidt extra efter sådan en istedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hayabusa
  • #2   11. feb 2016 hælder egentlig også mest mod 1st generation, ok den nyere har lidt flere heste men den er og lidt tungere så ved sgu ikke hvor stor forskellen reelt er, så har den drive modes men dem er jeg egentlig ligeglad med.

  • #4   11. feb 2016 Det var egentlig også det jeg kunne læse mig frem til, ved at snuppe den ældre som jeg synes er lidt federe så ville der være en slat penge i overskud til diverse hvis jeg vil give den lidt flere hypper eller nogen fede dele eller for den sags skyld en Europatur og nogle ekstra bagdæk

  • #6   11. feb 2016 og et andet plus ved busa er at den er billiger i forsikring en gsxr 750 og 1000.
    da den går som en sport tour og ikke en race. jeg har selv haft en som jeg skiftet ud aug sidste år, fordi min ryg ikke kun holde til at køre på den længer,


  • #8   11. feb 2016 har haft både model 1 og model 2, ville klart tage model 2 den kører bedre og trækker bedre i 6 gear fra allerede 50/60 og den gamle model 1 skal op på ca 80
    og der er flere forbedringer på model 2, men igen prøv dig selv frem til hvilken 1 du bedst kan lide god fornøjelse ovevejer KRAFTIGT selv at købe 1 igen igen


  • #9   11. feb 2016 Takker for input smiley
    Med til historien hører at jeg bor i Irland hvor MC markedet har været helt i bund de sidste flere år, en totalt mint show room 1st gen. med tons af fedt gejl kan fås fra under 4k euro og har nok Ca. Et budget på 6k eller lidt mere skulle det virkelig være


  • #10   11. feb 2016 Husk at ved gen 1 er 99 og 00 modellerne ikke begrænset, det er de senere

  • #11   11. feb 2016 Det ved jeg godt Mikael, men det er nemt billigt fjernet anyway, men for at være helt ærlig så er jeg egentligt ligeglad med om jeg har 170 hypper eller 190 at gøre godt med for oppe i den ende er det mest grillbars pral end virkelig verden snak, den skal være min dagligdags og touring kværn og så kan jeg opgradere lidt på min 636 til at være mest track dyr

  • #12   12. feb 2016 Jamen Hayabusa er bare toppen af poppen.
    Solgte min busa (2000) for 2 år siden.
    Det har jeg fortrudt mange mange gange, så imorgen skal jeg ud og kigge på en busa igen.
    Det er en gen 1, syntes ikke den nye model er nær så flot som den gamle,og om den har 175 eller 197 hypper, betyder ikke noget.


  • #14   12. feb 2016 I kan købe min kan i, nysynet med hele svineriet til 75k
    Jaja, skal nok lave en annonce, undskyld smiley


  • #15   12. feb 2016 Fantastisk motor !! Langt bedre mc på landevejen end en gsxr1000... Fantastisk motor... Og så er motoren jo ... nåå det har jeg vist skrevet smiley

    Den er ikke god til rigtig race, dertil er den for tung og træg...

    Eneste rigtige minus er udseendet... men heldigvis kan man sætte en gsxr røv på den. det hjælper noget på det, og flytter fokus fra den uheldige front smiley smiley smiley


  • #17   12. feb 2016 #16
    alt i alt ca. 30k med motor-forberedning og indkøring.


  • #19   12. feb 2016 jo tak.
    kørt ind med 0,7 bar, 240 hk, kører med 1 bar nu, så vil gætte på 270-280 hk.


  • #20   12. feb 2016 30k for 80hk... Det er ++**/*-+-*/ undskyld sproget BILLIGT smiley smiley

    Har jeg desværre tilgode at prøve smiley


  • #22   12. feb 2016 ja busa er en god mc,så ud og prøv .

    mvh


  • #23   17. feb 2016 Kan komme med lidt input smiley
    Har haft 2 Blackbirds, Kawasaki ZX12R og har nu Hayabusa...
    Blackbirden er en fin mc, uden tvivl!
    Kawasakien har den bedste motor af de 3, den trækker hårdere end de andre..
    Hayabusaen er den bedste motorcykel af de 3... Den er så nem at køre på og faktisk en fin benzinøkonomi.. Den skal både på Mestersvinger kursus på Knutten til Maj, og en tur til Harzen til Juni... Den er tæt på at være den perfekte maskine til sporttouring, den har 2 fejl i min verden...
    For satan et grimt instrumentbord!! smiley smiley
    Og så har den et punkt ved 2000-2300 o/min hvor de hakker.... Det skulle være et "normalt" syndrom..
    Men ud over det, er det verdens bedste MC smiley og den eneste jeg kan se bedre, er en VFR1200, men den har jeg sgu ikke råd til! smiley
    Tag du bare en Busa, du bliver glad for den..


Kommentér på:
Hayabusa

Annonce