{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.802 visninger | Oprettet:

Så er han der igen ! Ubehaglighed ! {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1004288.ece

Han skriver:

endelig07-05-2008 08:54:32 #4 fra Kenneth A
bliver emnet berørt. 8 ud af 10 motorcyklister kører med hovedet under armen, og tilmed alt for stærkt.
Desuden monterer de disse "sidepipes" som larmer ulideligt ! Der hvor jeg bor er det bare ikke til at holde ud at høre på når disse brian'er kører hen mod rødt lys og så lige skal give gashåndtaget nogle ekstra ryk fordi de så tror at de er seje ( not ) det samme sker når de skal sætte igang, så får den ikke for lidt til stor gene for alle os andre. Politiet kan holde lige ved siden af, uden at gøre en s... ! jeg har henvendt mig til Politiet ang. problemet ( også mht. til biler der kører ræs hver fredag og lørdag ) " det har de sgu da ikke tid til, og det forgår da mange steder så hvordan skulle vi kunne stoppe det ?"
Det svar er jeg træt af at høre på.... Så jeg har besluttet selv at gøre noget ved det. Det kaster muglivis lidt fængselstid af sig, men jeg er fløjtende ligeglad efterhånden, bare jeg får gjort opmærksom på at disse kegler/brian'er idioter skal stoppes, eller ihvertfald lære at vise hensyn.
Jeg fryder mig af hele mit hjerte hver gang jeg læser om et dødsfald hvor en motorcyklist er indblandet, sådan er det blevet. Jeg siger simpelthen YES, så kan de lære det !!
Det er så fedt når de tror de er seje når de fyrer den af, og larmer af h...... til, for så at skride ud og blive mast af en væg eller en modkørende bil. Så er de seje smiley Gid det måtte blive isvinter i 30 år så vi slap for disse fjolser.
Og ja, de udsætter også andre for farer når de kører så hensynsløst som de gør.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er han der igen ! Ubehaglighed !
  • #1   7. maj 2008 Manden er jo syg,

det er i øvrigt en gentagelse af et af hans tidligere indlæg.

• #2   7. maj 2008 Ja Knud, dog har han lavet en tilføjelse omkring at han vil tage sagen i egen hånd.

• #3   7. maj 2008 Tjo... det gør ham næppe mindre syg i roen. Gudskelov er der ikke mange af hans slags - man kunne jo håbem at han en dag blev vred på en 40 tons sættevogn.

• #4   7. maj 2008 "Jeg fryder mig af hele mit hjerte hver gang jeg læser om et dødsfald hvor en motorcyklist er indblandet, sådan er det blevet. Jeg siger simpelthen YES, så kan de lære det !!"

WTF!!!?

• #5   7. maj 2008 Sikke et fjols jeg vil håbe han antaster mig en dag

• #6   7. maj 2008 en skam der ikke står hvor han bor for så kunne man jo lige tage sådan en små 300 mc´er op og køre i cirkler om hans hus/bolig

Casper

• #7   7. maj 2008
    Måtte en stor måge med diarré, lande på hans hovede.

• #8   7. maj 2008 @Knud: He he... Det må man jo håbe...

• #9   7. maj 2008 han er sku ikke helt gennembagt.

• #10   7. maj 2008 Hvor er hans adresse:D så vil jeg brænde dæk i hans indkørsel:D

• #11   7. maj 2008 Det er sådan en mand man håber man møder........ Jeg kunne lige se ham vælte en mc foran en kiosk.....UUUUH han ville se sølle ud bagefter......

Hold kæft en sur bitter mand, han får nok tæsk af konen eller også er det bare et af de der indædt vrede sure misfornøjede smållige dobbeltmoralske underkuede borgersvin, som hader alt og alle men ikke har nosserne til at gøre noget ved at forklare folk havd han mener på en måde der er civiliceret!

• #12   7. maj 2008 vil ind og kritisere ham på eb.dk

• #13   7. maj 2008 Han skriver fortsat efter en del kritik for sine synspunkter:

07-05-2008 09:57:13 #15 fra Kenneth A
    så fik jeg da endlig trykket på nogle knapper smiley Lad mig lige slå fast at jeg hverken er mentalt forstyrret eller skabscyklist !!!
    Og at tingene er som de er og at jeg bare skal acceptere det kan jeg slet få til at passe sammen. Disse fjolser skal lære at vise hensyn, det er ikke os andre der bare skal finde os i det, basta.
    Og når jeg skriver 8 ud af 10, så er det fordi at det er det jeg oplever dagligt... grundigere undersøgelse kan man vel ikke foretage ???
    Det korte af det lange er, hvis de ikke vil høre så ma de føle. Af samme årsag græder jeg ikke specielt når jeg læser om disse dødsfald ( og her taler jeg ikke om de omtalte ulykker med trailer osv, det er jo selvfølgelig trist )
    måtte det blive hedebølge, og deres "gummidragter" sidde fast smiley

Citatslut.

Lidt mere afdæmpet.

• #14   7. maj 2008 han fik det lige rettet til, at han ikke mente dem der ikke selv er skyld i ulykken.. bla bla! Han håber da vi alle sammen kradser af på mc'en, fede spasser-nar! Jeg bliver virkelig gal når jeg læser sådan noget.

• #16   7. maj 2008 Det er sådan en narrøv der er farlig for os andre han er typen der kunne finde på at køre en af os ned en dag manden er jo syg og jeg mener han skal stoppes inden han skader andre.

• #17   7. maj 2008 han skille hænges op ude i carporten og have skridt-slag med en våd berlinger og rød-gløende banjostrenge... han er jo syg... hver sin til interesse.. der skal da være plads til os alle... og han fryder sig når han læser andre er omkommet i en ulykke... hva sker der.. fjols

• #18   7. maj 2008 En sådan person er ikke værd at bruge tid på , manden er jo uden tvivl syg og burde hjælpes af profesionelle

• #19   7. maj 2008 der er altid to sider af en sag, det er tydeligt hvilken side i som kommenterer vælger, hvis i nu forholdt jer objektivt til hans skriveri så ville i nok give ham ret, dagligt ser og hører jeg adskillige motorcyklister som lige skal fyre den af for at imponere, ud af motortrafikvejen med 200 osv. osv., på vej til arbejde i bil er jeg ved at klippe 2 modkørende suzukier da de kommer med stor hastighed og ligger ned over cyklen og skal overhale alt undervejs, åbenbart er det den eneste måde en suzuki kan køre stærkt på!! ligeledes alt det skriveri om lyset på mc, mange vil helst genere bilisterne på alle mulige måder med forskellige egenartige udtænkte ideer og lignende, dog skal man huske at i sidste ende er det færdselsloven som gælder for mc!! så tænk over det, vurder det objektivt og så tage stilling som voksen ansvarlig

• #20   7. maj 2008 Bodie:

Bortset fra at manden er ehøh ekstrem, så har du bestemt fat i noget.

Skidt adfærd fra relativt få er meget synligt, og det får desværre lov at smitte af på resten - hvordan får man en MC-ist uden for pædagogisk rækkevidde til at forstå det?

• #21   7. maj 2008 Sikke en sindsyg person. Manden burde jo indlægges!
    Skal MCG ikke lige opsøge ham, og trække en ond brænder lige i panden på ham... Han er affald!!

• #22   7. maj 2008 Gad godt vide hvor gammel han er. Om han bor alene, eller har kone og børn. Sådan profiler er altid meget spændene at granske i.

Enten så er han en lunatic, eller så er han bare så undertrykt, at han føler sig magtfuld ved at fremskabe sådan provokerende udtalelser. Ja han kan være den som aldirg måtte få en knallert da han var knægt, og altid blev mobbet.

• #23   7. maj 2008 Tror måske det bunder i manden kører i offenlig transport hver dag LOL

• #24   7. maj 2008 han måtte da vist ikke køre knallert for sin moar!
    er du gal han er syg i potten

• #25   7. maj 2008 Tror bare han har en meget lille tissemand:)

• #26   7. maj 2008 Pas på derude, sådan ender man når man bor hjemme ved sin mor som 50 årig ;)...

PAS NU PÅ DERUDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FLYT FRA MOR!!!!!!!!!!!!!!

smiley

• #27   7. maj 2008 Han er ikke mere ekstrem i sine anti-holdninger mod mc end mange mc'ister er i forhold til deres overevner mht. køreteknik og de andre bilisters manglende kompetence.

Han er sur - det koger hans indlæg over med. Det må vi jo respektere. At kalde manden en idiot gør jo ikke hans synspunkter mindre valide.

Vi har/er sku da mange med potter der giver lidt mere lyd. Mange der fyrer raketten af. Enkelte maskiner lyder som om de kører meget stærk, men gør det ikke. Andre maskiner/kørere kører også alt for stærkt.

Hvad der er rigtigt og forkert er vi mc'ister nok for farvede til at svare på.

• #28   7. maj 2008 min larmer overhovedet ikke, så jeg aner ikke hvad han snakker om smiley

• #29   7. maj 2008 Diskussionen er for såvidt lige så stupid som:
    - christianitter der tuder over en skudt kamphund uden snor. Den ville bare lege ...
    - autonome der har krav på et gratis hus...
    -kardan er bedre end kæde? Hvordan måler man det?

Suma sumarum - vi bliver aldrig enige og vi har alle ret til en holdning. Spørgsmålet er hvorvidt vi prøver påtvinge "alle" de andre den.

• #30   7. maj 2008 Egentlig havde jeg bestemt mig for ikke at skrive i det her indlæg, men så læste jeg Bodie's svar.

Jeg bor i en lille landsby og i weekender med godt vejr kan jeg sagtens tælle langt over 100 MC'er der kører forbi. 90% procent af dem kører forbi hører man næsten ikke og over halvdelen af dem man hører er fra en (den langsomt kørende) V2-kategori.
    Rent faktisk lææger jeg mærke til flere biler og knallerter der larmer væsentlig mere end MC'er der kører forbi.

Skal jeg så glæde mig over de bilister og knallertkører der omkommer i trafikken?

Jeg kunne godt lide at vide om fjolset fra "nationen" egentlig ved om det er motorcykler, knallerter eller biler han hører? Hvis man ikke er "kender" så er det nemt at skære alle over en kam og sige det er en motorcykel.

• #31   7. maj 2008 Det er vel i grunden fløjtende ligegyldigt hvad han mener. Ignorer ham og hans skriverier, der jo taler for sig selv. Han vil bare have opmærksomhed om sin person, og er det ikke motorcykler så finder han bare noget andet at hidse sig op over. Vil vædde på at han ikke har nogen hobby............

• #32   7. maj 2008 Hvordan kan man med sund fornuft fryde sig når nogen dør, uanset grunden til det... Føj for satan hvor jeg da væmmes ved sådan en udtale... Han har jo ingen skam i livet...!!!

• #35   7. maj 2008 Han lyder som en person der godt kunne finde på at "overse" en vigepligt eller en overhalende mc ved venstresving. Bare for at give føreren en "lærestreg"

• #36   8. maj 2008 Måske han skulle flytte fra nødsporet.. valget er vel hans eget.

• #37   8. maj 2008 ud fra det jeg læser så har han jo fået nogen til at tænke over hva han mener om det er rigtig eller forkert den måde han tænker på er han ligeglad
    med bare han får nogebn til at tænke jeg må sige det får han jo
    og i skal jo se sagen fra to sider
    lige som naboen slår græs når i har gæster og ik kan side ude på grund af lam
    eller der er en som holder fest og i skal tidlig op næste dag
    det sker daglig han er bare blevet besat af os på mc

lars

• #38   8. maj 2008 Tag det nu lige roligt drenge...... Manden reagerer jo helt normalt og menneskeligt på noget der åbenbart fylder en masse i hans hverdag. Vi er jo mange der har det på samme måde med andre problemstillinger, hvor vi ligeledes indtager urimelige og fordomsfulde standpunkter. Det er der vist ikke mange der kan sige sig helt fri for.... Eks. Gamle mennesker skulle forbydes i trafikken....... Campingvogne skulle forbydes på motorveje osv.

Kommentér på:
Så er han der igen ! Ubehaglighed !

Annonce