Andre forumemner med "tank pad"
tank pad
hvor fanden (*undskyld mit sprog*) lagde jeg den tank pad. jeg købte ved moto grafix for 2 måneder siden? nu er jeg klar til at samle MC og så kan jeg ikke huske hvor jeg lagde den henne:-(
hvor fanden (*undskyld mit sprog*) lagde jeg den tank pad. jeg købte ved moto grafix for 2 måneder siden? nu er jeg klar til at samle MC og så kan jeg ikke huske hvor jeg lagde den henne:-(
Skrevet af: MoTo - 18. feb 2013
Tank pad
Hej min cykel havde en tank pad på da jeg købte de, men nu er den ved at løsne sig et par steder.... så det er nok tid til at skifte den, og jeg har set flere herinde ha nogle med nogle fede motive...
Hej min cykel havde en tank pad på da jeg købte de, men nu er den ved at løsne sig et par steder.... så det er nok tid til at skifte den, og jeg har set flere herinde ha nogle med nogle fede motive...
Skrevet af: christian s - 26. jan 2013
Tank pad
Jeg har lige købt en spritny ER-6f og overvejer lidt om jeg skal smide en tank pad på dyret.. Men ved helt ikke om det er nødvendigt, man sidder jo ret oprejst på sådan en. Jeg vil kun smide den på, ...
Jeg har lige købt en spritny ER-6f og overvejer lidt om jeg skal smide en tank pad på dyret.. Men ved helt ikke om det er nødvendigt, man sidder jo ret oprejst på sådan en. Jeg vil kun smide den på, ...
Skrevet af: Camilla *Tazmansk Djævel* B - 3. jul 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
- Opsætning af lampe 250 kr.
- Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
- Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
- Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
- Opsætning af lampe 500 kr.
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 895
her er i hvert fald en god tysk side med et bredt udvalg: (link fjernet)
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 522
tank pad