Kawasaki er-6

Kawasaki er-6

Medlemmer: 86
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.371 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Tank pad Tank pad

Jeg har lige købt en spritny ER-6f og overvejer lidt om jeg skal smide en tank pad på dyret.. Men ved helt ikke om det er nødvendigt, man sidder jo ret oprejst på sådan en. Jeg vil kun smide den på, for at undgå ridser, synes den er pænest uden. Hvad er jeres erfaringer?

Har I en tank pad på jeres?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tank pad
  • #1   3. jul 2009 Jeg har for nylig sat tankpad på min er6f. Jeg synes det var som om lakken blev mere mat da det ikke helt kunne undgås jeg gik imod med jakken, især når jeg står af og på motorcyklen.

• #2   3. jul 2009 Jeg ender nok også med at sætte en på. Det er så ærgerligt hvis den får ridser!

• #3   3. jul 2009 Jeg rammer kun hvis jeg ikke kan sidde stille når jeg holder i kø.
    Jeg har købt originalen, og det ser fint ud. Men hvis de 3 dele skal sidde lige ud for hinanden sådan så skriften passer, og mærket passer med tankens udformning, ja så sidder det altså lidt højt. Men syntes original mærket passer godt til ellers.

Du vil sikkert hurtigt komme til at ligge ind over tanken når først du giver den gas. Så jo overvoj det mærke...

Og igen tillykke med den smiley

• #5   3. jul 2009 Jeg kan afsløre at det er nødvendigt smiley
    Med mindre man synes det er fancy med en ridset tank. Men en tankpad koster jo heller ikke mere end et par burgere smiley

• #6   3. jul 2009 Hva med den her?

(link fjernet)

• #8   3. jul 2009 Camilla: Den ser jo fin ud, det er sådan en jeg har (og har været så usmart at give 400kr for), og den passer fint til min sorte tank, og helt sikkert lige så fint til din grønne smiley
    Jeg mener nu også at Louis har tank pads, til rimeligt billige penge.

• #9   3. jul 2009 Så napper jeg nok bare sådan en, og håber på det fungerer smiley

Ja, så snart den er kørt til, så skal den jo have noget gas, så må hellere bestille en med det samme. Indtil videre har jeg kun kørt 200 km på den. Det bliver godt når den har rundet de 1000 smiley

• #11   4. jul 2009 Det er sådan en jeg har, min cykel er grøn, og det ser rigtig godt ud. Dog har jeg stadig lidt problemer med luftbobler.

Men har hørt at en alm vindues skraber unne hjæpe på problemet.

• #12   5. jul 2009 Det er også sådan en jeg har på min blå. Jeg fik min på med det samme, da jeg synes min gamle mc blev meget ridset. Og tillykke med cyklen - den skal du nok blive glad for, men det kan vi vel hurtigt blive enige om her:-)

• #13   8. jul 2009 Husk at vente med at "fye den af" tilo efter de 1600 km, og frisk olie

Kommentér på:
Tank pad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce