{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Forgaffel pakninger Honda pc19 {{forumTopicSubject}}

Hej
Har købt en Honda cbr 600 pc19 fra 89.
Inderbenene har fået lidt stenslag, og metallet i pakninger er så godt som helt opløst.
Har fundet det her sæt, men ved ikke hvordan de ser ud, og kender ikke siden. Så er der nogen som har erfaringer med at handle der, og vil pakningerne passe?

https://www.baboon.eu/da/delle/mke=honda/mdl=cbr+600+f+1987+1990+cbr600f+cbr600f1+pc1923/prt=forgaffel-reparationssaet/cat=onderhoud+verzorging

Mvh Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forgaffel pakninger Honda pc19
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #1   1. okt 2023 Det er sikkert fint, men der er ikke olietætninger og støv ringe med, så din gaffel bliver ikke tæt af det. De skal købes separat.

Jeg kender ikke siden, men der er firma info osv på den, så den virker umiddelbart troværdig.

Jeg køber dog den slags fra www.mcbutikken.dk - de forhandler de samme produkter, som kommer fra motomike.eu.

Hvis dine gaffelben har stenslag, så skal du sikre dig at der ikke er huller eller skarpe kanter - ellers bliver det utæt med det samme igen.

• #2   1. okt 2023 ?? Har lige skrevet en direkte besked til dig omkring stenslag, men du var virkelig hurtig her??
    Har været inde på mcbutikken via det link du har lagt op, og tænker jeg køber delene der. Kom i tanke om at jeg har købt derfra en gang før, og de var gode til at melde tilbage omkring hvad som passede

Kommentér på:
Forgaffel pakninger Honda pc19

Annonce