Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topboks på DL650
  • #1   19. aug 2023 Jeg ville montere en adapterplade oven på den du har nu. Det er det nemmeste og billigste.
    Til Givi har jeg en plade liggende du må få mod afhentning eller porto. Om den passer til nyere modeller, ved jeg ikke.
    Jeg har også en topboks med lidt brugsspor. 300 kr.

• #2   20. aug 2023 Vil da mene den der sidder der, er beregnet til at skrue en plade på fra et kuffertsystem som Givi eller andre. Sådan en plade har en højde på 25-30mm så det ikke ender helt oppe i loftet når du kører under en jernbanebro.
    Ville da køre hen til "nogen" og kigge, evt holde lidt på og se hvad der kan lade sig gøre.

• #3   20. aug 2023 Hej Matthias

Tak for tilbuddet, men bor i kbh så springer over, måske den kan ligge til en i lokalområdet får brug en.

Hej Henrik

Må svinge forbi en forhandler en dag og kigge på mulighederne.

Så JimR havde oprettet et galleri, gad vide hvad for en monteringsplade han har på.

• #6   26. aug 2023 Jeps, min er en 2020 og Givi sættet passer på 2017+, jeg har monteret en Givi Monokey, den kommer med støttestænger og er rimelig ligetil at montere:

https://www.louis-moto.dk/da/givi-alu-topcase-holder-til-monokey-taske-10069110

Og jeg købte en Givi V47 Topboks med god plads og er meget tilfreds med den da den er et godt kompromis mellem ikke-for-stor og masser af plads.

https://www.louis-moto.dk/da/givi-topcase-v47-monokey-47-liter-10027360

/Jim

profilbillede
  • #7   27. aug 2023 Hej Jim

Tak for info. Kan du mærke forskel på køreegenskaberne med boksen monteret?

Har du evt et billede af holderen uden topboks monteret?

Allan

Kommentér på:
Topboks på DL650

Annonce