1.033 visninger
|
Oprettet:
Bagdæk blokeret {{forumTopicSubject}}
Hej er der er en der har et bud på hvad der kan være galt .
Jeg har lige fået min Ducati monster tilbage fra rep.jeg er ude og kører en lille tur da den begynder at løbe benzin ud af overløberen jeg kører hjemad, da jeg næsten er hjemme vil den ikke tage fat når jeg gasser op så bremser ned i fart og ligepludselig bloker baghjulet og jeg må slæbe mc ind til siden da der er gået 20 min kan den trille igen.
Nogle ideer ??
Tak på for hånd ??
mar 2008
Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 101
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 200
jul 2020
Følger: 4 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 425
Har du ikke vejhjælp på?? Selvom du er nået hjem skal de transportere den derfra til værkstedet.
Når de har fixet det, må i sammen genopbygge din tillid til dem
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
En mulighed: Der er fyldt for meget bremsevæske på bagbremsen.
Når man så presser stemplet retur og monterer nye klodser, slæber de hele tiden og når bremserne koger, vil de blokere før eller siden.
jan 2023
Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 54
Som Sajmon skriver er der ud fra din sparsomme beskrivelse mange muligheder.
Og som Henrik skriver, kan værkstedet have begået en fejl.
Teoretisk set er der muligheden, at et stempel i motoren kortvarigt har brændt sig fast til cylindervæggen. På moderne motorcykel en sjælden fejl, men det kan ske, når varmeudviklingen af en eller anden grund er for høj (det med benzinoverløb).
Hvis der er tale om en sådan årsag kan der være alvorlig skade på stempel og cylinder.
Håber du vil lægge et notat, når fejlen er fundet.
vh
Poul
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 9
Har nu problem med at få den fra 2 til 3 gear den sætter sig, men vis jeg slipper koblinging halvt Ca. Så ka jeg godt skifte gear??
Bagdæk blokeret