{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Triumph Speed Triple {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har noget kendskab til den nye Triumph Speed Triple, altså 2005 modellen. Går lidt og overvejer at købe sådan en, men det kunne jo være rart hvis der var nogle der havde noget erfaring med den. Både godt og skidt. Det ender galt med kørekortet med de kåbe cykler,he he. Tror en naked bike er vejen frem for mig, det er squ da selv erkendelse,ha ha.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Triumph Speed Triple
  • #1   7. sep 2005 Har en lille hemmelig drøm om lige netop Speed Triple'en.
    Synes det er en af de fedeste cykler på markedet i dag - kan godt forstå du tænker på sådan en... men erfaring med den... desværre nej.

    Held og lykke


  • #2   7. sep 2005 Jeg har prøvet den gamle model flere gange, og kan klart anbefale den, den nye har jeg ikke prøvet, men større motor, og flere heste kan aldrig skade.
    Og 3 cylindre er vanedannende, men desværre er budgettet kun til en MC og den Triumph Trident jeg har vil jeg ikke af med.


  • #3   7. sep 2005 THOMAS.....!!!
    Det gør du bare ikke, du har da den fedeste mc lige nu.
    Den er for sej den Mille, en skam jeg ikke lige ligger inde med en go slat penge. Så vil jeg ha den...
    Mvh.
    Ronni G.


  • #4   7. sep 2005 haha Thomas... det går pænt stærkt hva smiley
    Du får sq en lammer af mig hvis du sælger millen...
    men giver de andre ret den Triumph er sq fed...


  • #5   7. sep 2005 Ronni /Søren : Tak tak ;o) Jo Millen er fint, og er også glæd ved den, men fuck hvor køre man bare stærkt på den, det er BARE ik til at lade være,ha ha.
    Jeg tror jeg ku lave en super street fighter ud af den Triumph Speed Triple. Smider lige et billede af den på min profil.


  • #6   7. sep 2005 triumphen ser osse relativ kort ud... tror at det kunne blive en fed fighter... tror faktisk osse at jeg vil gå efter en fighter uden alt for meget kåbe når jeg engang skal have en med noget mere ryk i. Tror nemli desværre jeg kunne komme til at vænne mig til at ligge med 200kmt bag kåben på sådan en racer... og så er både mit kort og liv i fare smiley

  • #7   7. sep 2005 Hej
    Har prøvekørt den ude hos Vagn Jensen i Lystrup da han havde åbenthus inden sommerferien. Den kører kanon godt og mega ryk i den lille cafe racer som den jo må betegnens. Fedt design og lækre detaljer, tag dog til Vagn Jensen og se om de har en du kan prøvekøre.

    Mvh Henrik


  • #8   7. sep 2005 Ja jeg tror også jeg skal en tur ud til Lystrup en tur og se den live. Det kunne jo ændre det hele lile. Hvis kæresten ik kan nå jorden, har jeg nok et problem,he he. Hun skulle nemlig også lige kunne tage og vende en tur på den. Det er planen at vi sælger den ene mc, og bare nøjes med en dele maskine. Hun har brugt Millen lidt, men den er lige høj nok,ha ha.

  • #9   7. sep 2005 Behold Millen.....:-))
    Det kunne jo egentligt godt være, at jeg burde overveje det samme som dig. Kommer også til at give lidt for meget gas, og det er ikke lige det jeg har brug for nu.


  • #10   8. sep 2005 NU STOPPER I FANDME ... vi andre sidder med fuld hane hele tiden og der sker ik en skid... Og i er så heldige at have en ged der faktisk flytter sig når man vrider den i øret... og så begynder i på sådan en gang pjat... vi kan sq godt bytte ged, til i har lært at styre jer!!! smiley

Kommentér på:
Triumph Speed Triple

Annonce