{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Til alle gsx-r 750 ejere {{forumTopicSubject}}

Hey. Sidste chance. Min kammerat overvejer som i et tidligere indlæg at købe en gsx-r 750 fra 95 og jeg vil meget gerne finde så meget info på maskinen som overhovedet muligt før han måske gør det. Er der nogen kendte fejl på dem, noget vi kan kigge på hos ham der vil sælge den eller lignende ? Reservedels priser ser i al fald fornuftige ud med både billige motorer osv. på ebay hvis det skulle gå helt galt.

BC

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle gsx-r 750 ejere
  • #1   1. apr 2008 Det er en god gennemprøvet model og det er klogt at købe netop den model, da det er en af de sidste inden SRAD'en kommer på markedet.. Jeg ville ikke være bange for at købe den. Men ville ikke købe den med mange km for der er så mange til salg at det kan blive svært ved videresalg..

• #2   1. apr 2008 Den har netop kørt lidt over 60.000km

Men omregnet er det jo kun 4500 om året og jeg har for den sags skyld kørt 9000km sidste år på min bandit

BC

• #3   1. apr 2008 Hvis jeg skulle have en GSXR 750 - så skulle det være en SRAD. Men så er prisn jo også noget andet.

• #4   1. apr 2008 turde købe den uanset km . bare prisen er rigtig smiley
    den var og er stadig meget populær modellen

har en makker , havde vist kørt 90000 km uden nævneværdigt bøvl
    så fejl tror jeg du skal kigge længe efter smiley

• #5   1. apr 2008 ja tror også jeg ville gå efter en srad, så er det i teorien kun nødvendigt med en 600 for at kunne det samme! min har i hvert fald truket fra alle de ældre 750 jeg har mødt!
    men det var jo ikke det du spurgte om! ;oD jeg ville ikke være nervøs for at købe den med de km, det lyder da meget mere realistisk end alle dem der er til salg der kun har kørt 25-30kkm, på en 14-15 år gammel cykel!

Kommentér på:
Til alle gsx-r 750 ejere

Annonce