{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

GSX-R 400 Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo ved at sælge min VT600 Bobber... Og guderne skal vide at man får mange sjove tilbud! smiley

Nå... Jeg er så blevet tilbudt en GSX-R 400. Ikke en MC jeg reelt kan bruge til noget, men den har nu alligevel sin charme.

Handlen skulle lyde noget i retning af hans GSX-R + 30.000kr min vej. Dvs. at jeg rent hypotetisk får 45.000kr for min og han 15.000kr for hans.

Det syntes jeg egentlig lyder nogenlunde... Dog spiller den lille racer ikke 100%. Her er noget af det han selv skriver:

"Den er indregistreret først gang D. 31-12-1992. Jeg mener den har gået 43.000km
Den er svær og starte og står ujævnt i tomgang fordi den skal have justeret karburatorene.
Den har fået skiftet alle pakningerne i karburatorene.
Den skal også have skiftet en føler til blæserne så de starter hvis den bliver for varm. Den har fået skiftet temperatur føleren."

Ud over det står lakeringen vist heller ikke længere kniv skarpt.

Nu har jeg ikke meget forstand på sådan en lille raket...så!

- Hvad kan sådan en sælges for igen, hvis man får den til at gå ordentligt? Altså ville jeg kunne hive de 15.000kr hjem igen, hvis jeg ville sælge den?
- Er der nogen alarmklokker der ringer, ud fra den beskrivelse han giver?... En justering af karburatorene er jo ikke en voldsom operation...hvis det altså er det!

Kan godt ske at jeg kunne finde på at beholde den også. Det er jo en sjov lille maskine, som ikke fylder det vilde i garagen smiley vil en gut på små 190cm kunne klemme sig ned over den? Altså bare til et smut forbi ishuset eller lign.

Kom frisk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX-R 400 Spørgsmål
  • #1   16. jul 2016 Jeg solgte en i stort set perfekt stand for 25.000 i foråret, så 15.000 for denne virker OK. Ligesom den jeg solgte er det den attraktive model med det nye stel og USD gaffel. Med 190 cm vil du på ingen måde sidde godt på cyklen, det vil aldrig blive noget for dig, mit bud er at man maks. skal måle 180.

  • #2   16. jul 2016 Enig med Mikkel

  • #3   16. jul 2016 Jeg er 180 og den er lige lille nok syntes jeg .

  • #4   16. jul 2016 Men de 15000 burde du kunne få hjem igen

  • #5   16. jul 2016 Hvis du får den til at gå ordenligt, og lige får lavet lidt mangler hvis der er det. Så burde 15000kr være en spot pris. De står ofte til over 25000kr.
    Så et videre salg burde ikke være et problem.

    Men tror godt selv om din højde VP at du kan få glæde af den til lidt egoist ture. Havde en gsxr250 og 185cm der gik det fint. Og den her er lidt større. smiley

    Min gav jeg 12000kr for. Men næsten 8-9000kr i mekaniker regninger.

    Men hvis alt fungere og det er mht videre salg, så gør det smiley


  • #6   16. jul 2016 Jeg har selv en og jeg er umiddelbart meget glad for den. Den er squ sjov at kører på. Jeg er cirka 182 +- og det kan godt gå til længere ture, men komfort er den jo ikke bygget til smiley karburator er lidt et helved på den model. De færreste får skiftet alle pakninger i karburatoren (der er vildt mange). Den skal helst kører med de helt rigtige tændrør ellers kan den også kører underligt. 15.000 burde du rimeligt nemt kunne få igen. 90% af alle dele kan stadig købes originalt ellers passer den mange dele med mange andre ældre suzukier, så det skal du ikke være bange for smiley skriv hvis du har flere spørgsmål.

Kommentér på:
GSX-R 400 Spørgsmål

Annonce