{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

GSX-R 400 Køler {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har lige købt en GSX-R 400 som jeg er rigtig glad for, men efter at have haft den i et par dage har jeg et par spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med.:

Hvordan fungere det med påfyldning af væske på kølersystemet? Er det den tank som sidder under bagsædet hvor det skal fyldes på eller hvordan?

Hvad skal fyldes på? Ren kølervæske eller hvordan?

Min temperaturmåler virker ikke. Hvor sidder sensoren til denne? Den er ikke så nem at finde uden at skille det hele af.

På forhånd tak, Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX-R 400 Køler
  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #1   22. jul 2009 Først skal du afmontere benzintanken, for under den sidder der et sort dæksel tag dækselt af og kontroller om kølervæsken er helt i top er den det kontrollere du om tanken under bagsædet er fyldt op til max. hvis der mangler væske enten de ende eller det anden skal du blande kølervæske og vand 50/50 og så hæld det på. Ang føleren sidder den lige ved siden af dækslet på venstre side, det er den lille af dem med kun en ledning mener den er grøn og sort.
    Hvis du vil kontroller om det er uret der er i stykker og ikke føleren skal du tag ledningen af føleren og sætte den til stel, hvis så uret går helt i top kan du være helt sikker på at det er føleren. og ikke uret eller ledningsbrud.

    Håber det var svar nok smiley
    Held og lykke.


  • #2   22. jul 2009 Rasmus: Tusind tak! Det var da en utrolig fyldestgørende og nøjagtig besvarelse! Genialt!

    Nikolaj: Rart at vide, jeg add'er dig lige


Kommentér på:
GSX-R 400 Køler

Annonce