{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

reserve tank {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er lige kørt tør på min mc, så jeg slog benzinhanen over på res, og ville så lige køre de sidste 2 km til tanken på res, men den ville ikke køre og der var meget lidt benzin i tanken... jeg havde tanken pillet af for et par uger siden, og kom så til at tænke på om jeg måske har byttet rundt på slangerene da jeg har sat dem på igen... hvis den nu har kørt på reserve, hele tiden vil der så stadig være en lille slat benzin i tanken når den er kørt helt "tør" ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reserve tank
  • #1   27. aug 2005 Hvis du bytter rundt på slangerne kan du slet ikke starte den da den ene er en vakum slange og den anden en benzin slange. Du har nok nærmere fået skidt i kaburatorene. Har du filter på benzin slangen???

• #2   27. aug 2005 det kan da godt værre at der er skidt i karb, men ville den så ikke reagere som om den stadig var tør når der kom benzin på ? nej jeg har ikke et filter på, vilken en af slangerne skal jeg sætte et filter på hvis det er ?

• #3   27. aug 2005 Beklager, Jeg trode at den stadig ikke ville køre.

Du skal sætte filter på den slange der går ind i karb.. Vakum slangen skulle gerne gå hen til de nuffer foran karb..

Jeg ville nok også lige prøve at pille benzin hanen af og se om der skulle være nogle fejl ved den.

• #4   27. aug 2005 Min gamle Gs'er 03' skulle lige ha en tænkepause inden den igen fortsatte på reserve... Der går lige små 50 meter hvis du triller, og lidt tid på selvstarter hvis den er helt tør...

Kommentér på:
reserve tank

Annonce