Motorcykel vil ikke starte on/off {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Jeg har købet mig en MC fra Korea, hvilket selvfølgelig nok ikke lige er det bedste =) men faldt for design og prisen. Det er en Hyosung Aquilla 650v mener jeg den hedder.
Nå mit problem er at den ikke vil starte nogen gange. Den starte altid første gang, men kan så køre en lille tur og skal tanke, så når jeg har tanket og prøver at starte sker der intet. Den hverken forsøger at trække starter rundt eller andet, er som om alt strøm er væk fra den, dog er der strøm på speedometer osv. Så tænker det er en teknisk ting, enten ved start knappen, eller længere nede ved starter relæet? hvis der er noget som hedder det.
Jeg har intet forstand på det, men sker on/off. kan køre et par dage uden problemer, også kan jeg have 2-3 dage hvor det sker dagligt og nogen gange flere gange. Er typisk når den er lidt varm og jeg stopper og vil køre kort efter igen. Det eneste jeg har kunne gøre er at vente 5-10 minutter, banke lidt på håndtaget :O hahaha, også starter den igen når den er kølet lidt ned...
Nogen forslag?
feb 2015
Følger: 10 Følgere: 3 Svar: 61
dec 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 45
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
mar 2009
Importøren lod det jo bare sejle mht service over for køberne, han var dog lidt på mellemhånd, fordi han jo overtog aktiviteterne og garantiforpligtelserne fra Nic Christiansen, den gode Max fra Sarup, kanon dygtig mc-mekaniker
TIP
Hvis du vil vide hvornår den cirka er produceret, så kig på dækkene, der står en produktions uge og år, DOT nr, og få sat nye på inden du bevæger dig ud i trafikken.
dec 2015
Følger: 1 Svar: 51
Nu ved du hvorfor, de aldrig bliver anbefalet herinde ??
Men held og lykke.
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 851
mar 2009
En kopi af Suzuki SV650 bare lavet af deres tidligere samarbejdspartner Hyosung i Korea, mange havde problemer i motoren, ventiler tabte hovedet samt en del el-fejl, helt fra ny af.
mar 2008
Følger: 1 Svar: 61
Det plejer at hjælpe!
mar 2008
Følger: 1 Svar: 61
Om ikke i dette, men måske i næste liv, vil den starte.
Motorcykel vil ikke starte on/off