{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Læder eller Gore Tex {{forumTopicSubject}}

Kun erfaringer søges :
Har lige købt mig en ny flot maskine, og kunne egentlig godt tænke mig at købe noget tøj der passer lidt i farven. Har altid kørt i Gore Tex - og har også været tilfreds. Men hvad er varmest at køre med på en normal dag - mellem temperaturen 10-20 C ?
Kender godt til sikkerheds momentet, så dette behøves ikke kommenteres

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læder eller Gore Tex
  • #1   22. mar 2008 Du kan få designet din egen læderdragt efter dine egne mål og designmæssige ønsker hos Dragtdesigneren herinde fra. Søg evt. i forum.. Han er vist også rimelig billig og kvaliteten skulle være helt super..

• #2   22. mar 2008 goro tex er helt sikker varmer men læder sidder meget bedre på kroppen. har selv begge dele, men køre kun i min læder dragt

• #3   22. mar 2008 Ja goretex vinder på en kold dag og faktisk også hvis der er rigtig varmt, underligt jeg altid kører i læder når bare der er mere end 10 grader :o)

• #4   22. mar 2008 Jeg vil til enhver tid vælge goratex. Koldt/varmt eller regn - goratex vinder. Men nu kører jeg også hver dag til og fra arbejde, så det er det mest praktiske. Lædertøjet bruger jeg til de korte fornøjelsesture hvor temp. er omkring 20 grader og let sol, der er det behageligt.

• #5   22. mar 2008 Jeg har mig en goretex jakke som supplement til min læderdragt. Og den tager jeg kun på hvis jeg forventer regn.

Bukserne er fine om det er -2 eller 35 grader. Jakken suppleres bare med en varm undertrøje hvis temp er under 15 grader, ellers bare t-shirt.

Så den der med at man fryser i læder når det er koldt, og sveder når det er varmt, det passer altså ikke helt. Desuden kan man jo snuppe en ventileret læderjakke, og tage en tynd vindbreaker under når det er koldt... virker ihvertfald for mig

• #6   22. mar 2008 Jeg ville men det er lidt lige som Tuborg elle Carlsberg :S
    Jeg har "plastic" jakke og læderbukser, det virker fint, eneste - er at læder der er blevet vådt tørre langsomt og bliver stift, "plastic" jakken kan godt være lidt utæt i sygningerne, så find noget gear du syntes er cool og som passer til din ged, det er havd jeg mener

• Alex E
    Alex E Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   22. mar 2008 Goretex og goretex jeg køre i noget der hedder Outlast kombineret med noget goretex 3 og en masse andet pjat, kan kun sige at det er det bedste jeg nogenside har haft. Skal aldrig have læder igen.

Kommentér på:
Læder eller Gore Tex

Annonce