{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hvilket tøj skal jeg købe? NYBEGYNDER! {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop handlet cykel, det blev en Honda VFR 750, men nu står jeg med et dilemma; Hvilket tøj skal jeg købe?

Cyklen skal bruges hver dag på arbejde, så det skal være noget godt, men skal jeg købe læder tøj eller gore tex?

Jeg er selv vild med læder tøjet men har hørt at det ikke skulle være så godt at holde varmen i??

Håber i kan hjælpe mig!

Mvh
Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket tøj skal jeg købe? NYBEGYNDER!
  • #2   11. mar 2007 Jaah altså hvis du skal bruge den hver dag på arbejde så ville jeg nok vælge at starte med noget goretex for det kan du bruge i alt slagsvejr.. det er vist lidt svære med læder... og så kan du jo altid købe læder senere..

• #3   11. mar 2007 HELD er fin kvalitet og koster ikke det hvide ud af øjnene.
    Hvis det er til daglig transport og ikke lange ture kan kortskaftede støvler der kan fungere som fodtøj når du ikke køre anbefales.

• Allan  W
    Allan W Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #4   11. mar 2007 Jeg køre selv kun i læder der er sku for meget spejder i det gore-tex tøj. men lige meget hvad du køber er det en god ivestering at anskaffe sig en ryg skinne (hvis du bliver kørt ned eller lign. kan den rede din førlighed

• #6   11. mar 2007 Jeg skal køre hver dag, men dog kun 3-4 km hver vej, så det er ikke så slemt...

Hvad med varme mæssigt? er gore tex mere varm end læder?

• #8   11. mar 2007 Det er ikke varmen, det handler om. den kan klares.

Men hvis en læderdragt bliver gennemvåd, skal du atså i en våd dragt næste dag!!!!!.

En textildragt bliveer ikke så let gennem våd, og sker det, kan du hænge den op i et opvarmet rum, fyrkælder eller lignende. Så er den tør næste dag.

• #9   12. mar 2007 tjae jeg ville også anbefale sig ikke at købe læder.. jeg købte personligt også selv tøj i tekstil da jeg prøvede en del jakker og bukser både i læder og i tekstil... hvor tekstil helt klart var rarest at have på... hvilket jeg så valgte da jeg også sku bruge mit tøj til hverdagsbrug..
    har efterfølgende lige væltet og gik derfra uden en eneste skramme... så det bestykker vidst også oki...

Kommentér på:
Hvilket tøj skal jeg købe? NYBEGYNDER!

Annonce