Hvilket mærke læder tøj ??? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har gennem flere år haft tekstil tøj af mærket frank thomas & dainese og er udenmærket tilfreds med det... Men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve lidt læder fordi jeg gerne vil have noget der sidder tæt til kroppen og som ikke blafre så meget i vinden......
Så ville jeg høre Hvad køre i med ??? heldragt eller todelt ??? det skal lige siges at jeg køre på en suzuki gsx-r750 k7
Hænger pris og kvalitet sammen ???
Jeg køre til tyskland på lørdag ( hamborg for at besøge louise ) Hvad er jeres erfaringer ?? Det skal lige siges at jeg har lidt længere arme har prøvet dainese todelt dragt men der manglede lige 5-6 cm på ærmerne når den passer på kroppen bruger størrelse 54
mar 2007
Følger: 2 Svar: 5
Roi
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.935
Mærke ? op til dig selv.. bare sørg for det er et mærke der gør noget ud af materialer og følger med i udviklingen indenfor beskyttelse i dragterne
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 28
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
Bestemmer du dig for en Dainese, så synes jeg du skulle tage et smut ned til Hein Gericke lige syd for grænsen.. De er super flinke, taler dansk og priserne er meget lave i forhold til herhjemme..
jul 2007
jul 2007
feb 2005
En heldragt kan kan du ikke bare lige smide jakken, når du ankommer til din destination.. med en heldragt skal du have overdelen dinglene ned af ryggen , hvis du har det varmt . en heldragt er bare pisse upraktisk. Men satans dejlig på en bane
Du kan heller ikke købe et par "sommer" mc bukser og køre sammen med heldragten, det kan du med din todelte.
Forestil dig at du kommer et sted hen og lige skal have en is, eller en sodavand et sted, hvor du skal opholde dig en time eller 2, så er det pisse rart lige at kunne smide jakken, og stadig dingle rundt i dine bukser, fremfor en heldragt hvor du skal have halvdelen af dragten hængene nede om anklerne, imens du river alt ned på gulvet i dine omgivelser, fordi dragten fylder og ærmerne stritter udover det hele, når den hænger ned af benene på dig..
personligt ville jeg ikke købe ved dragtdesigneren.. Jeg ville købe et rigtigt mærke. Dragdesignerens dragter ligner dårlige tyrkiske kopier.. det er bare ikke det samme som "the real thing"..
feb 2005
Men en dainese, berik, alpinestars, dragt går du uhvertfald ikke galt i byen med, hvis de kan fås for under de 6000,-
jul 2007
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Du skulle tage at lade være med at udtale dig om dragters kvalitet, når du ikke har set dem og følt på kvaliteten. For mig lyder dine udtalelser som misundelse.
Du skulle have mødt op på Langelinie i Fredags - der kunne du have set kvaliteten - og så kunne du have udtalt dig.
Der kom flere med mærkevare dragter, der absolut ikke imponerede med kvaliteten. Jeg mener at en læderdragt skal sys med omhu og ildsjæl, og det så jeg ikke i de andre dragter. Sikkerhed, design, udseendet og kvalitet er netop en grundsten i vore dragter. Læderet som dragterne bliver syet af er af den højeste kvalitet, måske bedre end mange mærkevarer.
Lad være med at dømme udfra dårligt belyste billeder, men kom og kig på the "real thing" Vi har ikke haft utilfredse kunder - tværtimod.
Mvh
Thomas E
Hvilket mærke læder tøj ???