{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Hvilket mærke læder tøj ??? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har gennem flere år haft tekstil tøj af mærket frank thomas & dainese og er udenmærket tilfreds med det... Men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve lidt læder fordi jeg gerne vil have noget der sidder tæt til kroppen og som ikke blafre så meget i vinden......
Så ville jeg høre Hvad køre i med ??? heldragt eller todelt ??? det skal lige siges at jeg køre på en suzuki gsx-r750 k7
Hænger pris og kvalitet sammen ???
Jeg køre til tyskland på lørdag ( hamborg for at besøge louise ) Hvad er jeres erfaringer ?? Det skal lige siges at jeg har lidt længere arme har prøvet dainese todelt dragt men der manglede lige 5-6 cm på ærmerne når den passer på kroppen bruger størrelse 54

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket mærke læder tøj ???
  • Roi P
    Roi P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Svar: 5
    #1   5. aug 2007 Det du leder efter hedder www.dragtdesigneren.dk ... der får du en dragt specialsyet efter dine mål.. smiley

Roi smiley

• #2   5. aug 2007 køb 2-delt , hvis det er til gadekørsel .

Mærke ? op til dig selv.. bare sørg for det er et mærke der gør noget ud af materialer og følger med i udviklingen indenfor beskyttelse i dragterne

• #3   5. aug 2007 Uha det ser lækkert ud smiley men hvad køre du med 2 delt eller heldragt ??? og hvorfor

• #4   5. aug 2007 Har en Dainese, og den er jeg godt tilfreds med! Selvfølgelig også et mærke, der koster, men det er ikke et område jeg ønsker at spare på.. smiley

Bestemmer du dig for en Dainese, så synes jeg du skulle tage et smut ned til Hein Gericke lige syd for grænsen.. De er super flinke, taler dansk og priserne er meget lave i forhold til herhjemme.. smiley

• #5   5. aug 2007 jeg køre kun på gaden . men tor nok jeg ville prøve en track day på et tidspunkt...

• #6   5. aug 2007 Jeg syntes også dainese laver nogle lækre dragter. smiley jeg tager til hamborg på lørdag og besøger alle de mc tøjbutikker jeg kan finde og køber så det der sidder bedst.... men jeg har et max buget for dragt ca 6000 Dkr mener selv at jeg kan blive godt kørende for det beløb

• #7   5. aug 2007 Heldragt er KUN god på en racerbane..

En heldragt kan kan du ikke bare lige smide jakken, når du ankommer til din destination.. med en heldragt skal du have overdelen dinglene ned af ryggen , hvis du har det varmt . en heldragt er bare pisse upraktisk. Men satans dejlig på en bane smiley

Du kan heller ikke købe et par "sommer" mc bukser og køre sammen med heldragten, det kan du med din todelte.

Forestil dig at du kommer et sted hen og lige skal have en is, eller en sodavand et sted, hvor du skal opholde dig en time eller 2, så er det pisse rart lige at kunne smide jakken, og stadig dingle rundt i dine bukser, fremfor en heldragt hvor du skal have halvdelen af dragten hængene nede om anklerne, imens du river alt ned på gulvet i dine omgivelser, fordi dragten fylder og ærmerne stritter udover det hele, når den hænger ned af benene på dig..

personligt ville jeg ikke købe ved dragtdesigneren.. Jeg ville købe et rigtigt mærke. Dragdesignerens dragter ligner dårlige tyrkiske kopier.. det er bare ikke det samme som "the real thing"..

• #8   5. aug 2007 jeg har haft megen glæde af min læder 2 delte sæt "street figher" fra louis.de og jeg føler mig super sikker i den.. dejligt tykt læder og beskyttelse skaller over det hele.. og så er den langt under dit budget på 6000,-

Men en dainese, berik, alpinestars, dragt går du uhvertfald ikke galt i byen med, hvis de kan fås for under de 6000,-

• #9   5. aug 2007 Peter S Mange tak for dit dejlige svar smiley det er lige det du skriver som jeg har tænkt på.. men det kunne jo godt være der var fordele med en heldragt andet end på bane... Men det bliver en 2-delt dragt...... Har snakket med en dainese forhandler. de sagde at dainese er lidt kort på ærmerne men at andre mærker måske er lidt længere.... hvad for en Kvalimærke har i IXS , alpinestars , arlen osv og er i glade for den ???

• #10   5. aug 2007 Prøv en berikdragt, de er en smule længere i ærmene, og deres 2-delte fåes for 5499kr herhjemme og jo kvaliteten er go, det er søster mærke til arlen ness... smiley

• #11   5. aug 2007 Peter S:
    Du skulle tage at lade være med at udtale dig om dragters kvalitet, når du ikke har set dem og følt på kvaliteten. For mig lyder dine udtalelser som misundelse.

Du skulle have mødt op på Langelinie i Fredags - der kunne du have set kvaliteten - og så kunne du have udtalt dig.

Der kom flere med mærkevare dragter, der absolut ikke imponerede med kvaliteten. Jeg mener at en læderdragt skal sys med omhu og ildsjæl, og det så jeg ikke i de andre dragter. Sikkerhed, design, udseendet og kvalitet er netop en grundsten i vore dragter. Læderet som dragterne bliver syet af er af den højeste kvalitet, måske bedre end mange mærkevarer.

Lad være med at dømme udfra dårligt belyste billeder, men kom og kig på the "real thing" Vi har ikke haft utilfredse kunder - tværtimod.

Mvh
    Thomas E

Kommentér på:
Hvilket mærke læder tøj ???

Annonce