{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Hej MCister...(2) {{forumTopicSubject}}

til jer der har svaret,- Tak for det... til jer andre vil jeg gerne høre jeres mening...
Står og skal til at investere i nyt lædertøj der passer til min ny indkøbte mc, og kunne godt tænke mig et anerkendt mærke ... (noget i retning af Alpinestars el Berik m andre) vil ikke gå på kompromis med design/kvalitet..!

- MEN DET KOSTER DA RØVEN UD AF BUKSERNE...!

- ved godt man kan købe i Tyskland...

Men da jeg til dagligt beskæftiger mig med import af lignende kategori, fristes jeg godt nok til at undersøge om det da for pokker ikke kan lade sig gøre at sælge dette udstyr over nettet (her i DK) til nogen priser der er til at bide skeer med....??!!
Ville du/I hellere købe i dyre MC butikker eller vil du/I godt handle i en dansk netbutik med ordenlig bytteservice/priser..???
Smid din mening...og go fortsat go påske..!
Nu vil vi snart ha noget ordenligt MC vejr..!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej MCister...(2)
  • #1   22. mar 2008 Hej Per.
    tror det de fleste af os helst vil er netpriser i en butik hvor man kan se og prøve pasformen på en gang ;o)

• #2   22. mar 2008 Hej
    Jeg vil gerne handle via nettet, hvis der er god bytteservice, man kan jo nemt komme ud for det ikke passer når man får det hjem. Så slipper jeg for at komme i butikker.
    Og hvis der så oven i købet følger godt vejr med så er den helt i top smiley

• #3   22. mar 2008 Bare kom igang

• #4   22. mar 2008 Har skrevet det før, og skriver det igen. Jeg synes ideen er genial!! Og kan det lade sig gøre, kan det kun gå for langsomt med at få det på benene!!

JA tak, noget ordenligt vejr var heller ik at foragte!!!

• #5   22. mar 2008 Hvis du kan få styr på dine omkostninger, så dine kalkuler passer til en globaliseret verden, så er der forretningsmuligheder!!!!

Vi har ganske enkelt ikke nok udbydere af dele, beklædning og tilbehør her i landet, så servicen er ikke overvældende - generelt.

Dertil, jo mange MC-ister handler over nettet i dag, men det kniber en del med at føle sig sikker på fremmedsprog, så der er givetvis plads til en god dansk web-shop!

Held og lykke smiley

• #6   22. mar 2008 Er helt enig med Knud..
    Jeg handler udelukkende på nettet, hvad enten det drejer sig om tøj eller res.dele. Men man kan godt nogle gange komme i tvivl på fremmedsprog.
    Det kan også godt være lidt bøvlet at bytte noget man har fået sendt, især hvis det er fra et land uden for EU (Moms og told). Så jeg synes også det vil være en glimrende idé.

Kommentér på:
Hej MCister...(2)

Annonce